afcajos ofzo, of een andere gast. staat in mn fobo denk ik maar ben zijn naam kwijt.quote:
Reetveter.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
afcajos ofzo, of een andere gast. staat in mn fobo denk ik maar ben zijn naam kwijt.
Inderdaad van Sennheiserquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:08 schreef slindenau het volgende:
Oh zoeen net-geen-iPod-Touch-maar-wel-even-nerderig ding.
In ears zijn dan wel weer een semi-pluspuntje. Mits Sennheiser.
Dan ben ik niet helemaal met je eens. Ik hoor bij die 128kbps bestandjes van dat ruis en kraakjes en piepjes op de achtergrond. Daar heb ik bij FLAC nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:15 schreef slindenau het volgende:
Lossless audio op een apparaat < 5000 euro hoor je toch geen verschil met lossy.
quote:
Je hebt ook de -V 0 --vbr-new LAME encoding, dat is nog steeds lossy maar o zo geil.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan ben ik niet helemaal met je eens. Ik hoor bij die 128kbps bestandjes van dat ruis en kraakjes en piepjes op de achtergrond. Daar heb ik bij FLAC nog geen last van gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |