Heb je wel weer gelijk in. Mijn suggestie ging ook uit van t feit dat B2s WEL 3 stijlen (HS,Jump en HC) erin wil hebben en dat dan waarschijnlijk dus Lownoise voor de Jump moet gaan zorgen. Logischer vind ik t echter ook dat Lownoise een brug tussen Zany en Elstak moet worden oid. Of t wordt iets heel verrassendsquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:53 schreef NLS04 het volgende:
Lijkt me niet dat Charly voor de jump moet gaan zorgen trouwes. Kan me niet herinneren dat ie ook maar uberhaupt er iets mee te maken heeft gehad. Het zal wel niet meer zo in de hokjes worden geduwd en die zaal een soort van alle stijlen wordt. Komt natuurlijk ook omdat de jump bijna niks meer voorsteld. Dikke kans in ieder geval dat mentale theo ook erbij wordt gehaald.
Lownoise aan de jumpquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:57 schreef Koepert het volgende:
[..]
Heb je wel weer gelijk in. Mijn suggestie ging ook uit van t feit dat B2s WEL 3 stijlen (HS,Jump en HC) erin wil hebben en dat dan waarschijnlijk dus Lownoise voor de Jump moet gaan zorgen. Logischer vind ik t echter ook dat Lownoise een brug tussen Zany en Elstak moet worden oid. Of t wordt iets heel verrassends
Helemaal mee eens..quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:07 schreef Sethje het volgende:
Ja ik vond t ook al raar, ik denk bij Zany en Lownoise allebei aan hardstyle namelijk. Als Lownoise jump krijgt toegewezen is het wel een belediging voor echte jump djs. Ben erg benieuwd wat de rest van de lineup word!
Das een megamixje van 3FM.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:24 schreef Silaz het volgende:
Jah happy vind ik ook nog wel is tof.. hoorde in renesse zon soort van megamixje van verscheidene happyhc nummers, niet door de dj zelf ingemixt maar zegmaar als standaard nummer.. hoorde hem wel vaker. iemand enig idee titel of op pc ofzo?![]()
maar de dj daar was toch zo erbarmelijk slecht pfff.
ah held. thxquote:
Was meer een hint dan een klacht trouwens. Thanks voor de setjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 06:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
pm is weg
En in de Silaz vs Seth-relschuil ik me in kamp Silaz!
Zelf let ik eerlijk gezegd ook niet echt op de hoofden, maar zoals Sethje zei wanneer het je passie is en je er letterlijk dagelijks mee bezig bent dan begin je ze wel te (her)kennen, so patience Silaz
Toch vind ik dat BlademasterzZZzzz gebeuren maar lomp.quote:
3FMquote:
zullen je ouders leuk vinden, de hele reis gebeuk uit de speakers van de autoquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:38 schreef no1uknow het volgende:
Straks op vakantie
Telefoon vol met HS, mp3speler vol met HS, aardig wat CDtjes gebrand voor in de auto! (Ga met m'n ouders mee!)
Mwah dat zijn er ook maar 4, en allemaal van Charly en Theoquote:Silaz, er staat ook een soort megamix van happy nummers op de Speedcity cd, die is ook erg lekker
En dat is erg?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:22 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mwah dat zijn er ook maar 4, en allemaal van Charly en Theo
-knip-quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
http://www.slamfm.nl/page/diytrack/2/Ivar
Deze kwam ik net tegen... heheh..
Jammer dat je hem niet kunt downloaden.
Ja dat is idd jammer. Ga misschien binnekort naar een happy hardcore feest in de matrixxquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
Die set stond ook gewoon op usenet..heb hem als mp3quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:39 schreef 16meter het volgende:
Thanks.quote:
Daar verkijk je je wel een beetje op hoor.quote:Hoeveel mensen zijn er nou die voor Ruthless ofzo naar een festival/harder styles feestje gaan.
Ik wel, en het is vrij kut de laatste paar jaar.. Begin 2000 was het vetquote:Paul Elstak.. mja, weinig kaas gegeten van hardcore. Kan er niet veel over zeggen.
Ehm.. Noisecontrollers/Pitcher/Nagoom/Southstylers?quote:Dozer vind ik nog wel tof uit het fusion stalletje.
Noisecontrollers was ik vergeten (natuurlijk).quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Daar verkijk je je wel een beetje op hoor.
[..]
Ik wel, en het is vrij kut de laatste paar jaar.. Begin 2000 was het vet!
[..]
Ehm.. Noisecontrollers/Pitcher/Nagoom/Southstylers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |