Da's dan het enige nadeel, nu blijf ik maar wat langer wakkerquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:37 schreef Yurithemaster het volgende:
En een olympisch record, kom maar op het het wilhelmus
Wil dat eigenlijk toch ook niet missen en ook de interviews nu meteen na de race.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Da's dan het enige nadeel, nu blijf ik maar wat langer wakker.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:41 schreef marcodej het volgende:
En op de NOS bleek dat Australie en USA helemaal geen rekening houden met Nederland, de wereldrecordhouder. Tijdens de persco's van die landen ging het alleen maar over AUS en USA...
Nederlandse journalist: "And what about the world record holder?"
Amerikaanse zwemcoach: "We know they have strong swimmers. Australia is really a nation to consider!"
Hilarisch!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:41 schreef marcodej het volgende:
En op de NOS bleek dat Australie en USA helemaal geen rekening houden met Nederland, de wereldrecordhouder. Tijdens de persco's van die landen ging het alleen maar over AUS en USA...
Nederlandse journalist: "And what about the world record holder?"
Amerikaanse zwemcoach: "We know they have strong swimmers. Australia is really a nation to consider!"
Hilarisch!
hoelaat komt dat live op tv ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:37 schreef Yurithemaster het volgende:
En een olympisch record, kom maar op met het wilhelmus
quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:40 schreef Zwansen het volgende:
Veldhuis gaat nog meer laten zien.
GMTA, Bruce.quote:
Ja!quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:41 schreef golfer het volgende:
Ben blij dat ik er even voor wakker ben geweest.
Veldhuis.quote:Wat een splittijd trouwens van Marleen.
Nederland was wel degelijk een grote favoriet volgens 'mijn' verslaggeving hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |