Da's dan het enige nadeel, nu blijf ik maar wat langer wakkerquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:37 schreef Yurithemaster het volgende:
En een olympisch record, kom maar op het het wilhelmus
Wil dat eigenlijk toch ook niet missen en ook de interviews nu meteen na de race.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Da's dan het enige nadeel, nu blijf ik maar wat langer wakker.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:41 schreef marcodej het volgende:
En op de NOS bleek dat Australie en USA helemaal geen rekening houden met Nederland, de wereldrecordhouder. Tijdens de persco's van die landen ging het alleen maar over AUS en USA...
Nederlandse journalist: "And what about the world record holder?"
Amerikaanse zwemcoach: "We know they have strong swimmers. Australia is really a nation to consider!"
Hilarisch!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:41 schreef marcodej het volgende:
En op de NOS bleek dat Australie en USA helemaal geen rekening houden met Nederland, de wereldrecordhouder. Tijdens de persco's van die landen ging het alleen maar over AUS en USA...
Nederlandse journalist: "And what about the world record holder?"
Amerikaanse zwemcoach: "We know they have strong swimmers. Australia is really a nation to consider!"
Hilarisch!
hoelaat komt dat live op tv ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:37 schreef Yurithemaster het volgende:
En een olympisch record, kom maar op met het wilhelmus
quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:40 schreef Zwansen het volgende:
Veldhuis gaat nog meer laten zien.
GMTA, Bruce.quote:
Ja!quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:41 schreef golfer het volgende:
Ben blij dat ik er even voor wakker ben geweest.
Veldhuis.quote:Wat een splittijd trouwens van Marleen.
Nederland was wel degelijk een grote favoriet volgens 'mijn' verslaggeving hier.quote:
Zal niet lang duren nee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:42 schreef bolk het volgende:
Krijgen we nu gelijk de huldiging?
Of niet, Trickett lijkt me erg sterk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:43 schreef DRenCC het volgende:
Torres had trouwens een tijd van 52.44!!
Trickett 52.34
Pang 52.69
Dat gaat dus nog spannend worden op de 100 vrij individueel!
Hoe kan je nou verliezen van een 41-jarige?quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:43 schreef DRenCC het volgende:
LAten we hopen dat ze een tikkie hebben gekregen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:43 schreef DRenCC het volgende:
Trickett 52.34
Pang 52.69
Dat gaat dus nog spannend worden op de 100 vrij individueel!
Ze was een kwart seconde sneller..quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:44 schreef marcodej het volgende:
Hoppa. Die is binnen. Hoewel ik het na Dekker ff moeilijk had.
Veldhuis mag je nu ook opschrijven voor de 100 vrij en niet alleen voor de 50. Die Trickett is helemaal niet zo oppermachtig als gedacht. Gister al niet in de series individueel en vandaag kwam ze ook geen streep dichterbij.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:43 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, dit goud doet me 10x meer dan een eventueel goud van een springruiter of van Ankie. Maar dat terzijde.
Trickett was sneller dan Veldhuis...quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:44 schreef marcodej het volgende:
Veldhuis mag je nu ook opschrijven voor de 100 vrij en niet alleen voor de 50. Die Trickett is helemaal niet zo oppermachtig als gedacht. Gister al niet in de series individueel en vandaag kwam ze ook geen streep dichterbij.
Idd. Past in het rijtje van Van Barneveld. Erg knap. Maar staat in geen verhouding tot deze wereldprestaties.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Same here.
Paardensport. Flikker op.:')
Hoe laat wordt die finish verwacht?quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:44 schreef Zwansen het volgende:
Zo lekker slapen en dan rond een uurtje of half 10, 10 uur wielrennen kijken met Marianne!
Ze beginnen om 8 uur. Hoe ver rijden ze? Ik dacht rond uurtje of 11.quote:
126 km.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze beginnen om 8 uur. Hoe ver rijden ze? Ik dacht rond uurtje of 11.
Sowieso: 's nachts live sport kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:50 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind dit een erg leuke gouden medaille. Deze zal ik niet snel vergeten, diep in de nacht schreeuwen voor de tv.
's nachts live sport kijken isquote:
Us sports volgen danquote:Op zondag 10 augustus 2008 05:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sowieso: 's nachts live sport kijken.![]()
Moeders Dekker ook nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 06:00 schreef Denewar het volgende:
Inge hield het niet droog!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:17 schreef TheArt het volgende:
Dit is niet te geloven. Ik mijn wekker zetten voor de estafette, slaap ik erdoor. Die beelden zal ik nog wel veel vaker zien, maar toch
En dan niet gewoon om 8 of 9 uur wakker worden, maar vlak na 6quote:
Kan je beter net als ik doen: tijdens een live honkbalwedstrijd op NASN op de bank in slaap vallen, wakker worden, overschakelen naar BBC als je eenmaal ziet hoe laat het is en precies op de helft van de finale 4x100 dames inschakelen. Nog halfslaperig zie je ze dan goud winnen met een OR, een gejuich kon niet onderdrukt worden :-)quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:17 schreef TheArt het volgende:
Dit is niet te geloven. Ik mijn wekker zetten voor de estafette, slaap ik erdoor. Die beelden zal ik nog wel veel vaker zien, maar toch
Goede versie zo zonder zang, kort en krachtig.quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:02 schreef Arth_NL het volgende:
Beetje sobere versie van het Wilhelmus.Maar wel mooi.
10 seconde is wat overdreven, ik kijk regelmatig met page in page naar beide zenders tegelijk en dan scheelt het 3 a 5 seconden, maar dit is al zeker een jaar of 3 zo bij alle live-sport. Ook bij voetbal, of een willekeurige wielerkoers (zelfs de AGR als ze zelf de uitzending verzorgen).quote:Op zondag 10 augustus 2008 04:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
de NOS loopt hier in België trouwens een tiental seconden achter op Sporza. Is dat in Nederland eigenlijk ook zo ?
Ach, ik heb me ook verslapen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:17 schreef TheArt het volgende:
ik ook verslapenquote:Op zondag 10 augustus 2008 06:17 schreef TheArt het volgende:
Ben ik wel mee eensquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ik ook verslapenmaarja beter verslapen en goud dan niet verslapen en geen medaille
Na Tim Lips is volgens mij een OS-journaal.quote:Op zondag 10 augustus 2008 07:27 schreef Jnk18 het volgende:
ik ook verslapen
iemand weet hoelaat de herhaling is?
zodadelijk overzicht nederland 1quote:Op zondag 10 augustus 2008 07:27 schreef Jnk18 het volgende:
ik ook verslapen
iemand weet hoelaat de herhaling is?
Oki thanks!quote:Op zondag 10 augustus 2008 07:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
zodadelijk overzicht nederland 1
Leuke vrouw inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2008 05:42 schreef Zwansen het volgende:
Veldhuis vind ik echt een geweldig wijf. Zo normaal terwijl ze echt absolute wereldtop is. Totaal geen steralures.
ja hier nog 1, was pas om half 5 thuis, dus wou wakker blijven, wordt ik wakker zie ik alleen maar water (ik dacht zwemmen, blijkt t wielrennen te zijn)quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:17 schreef TheArt het volgende:
Daar vind ik nou echt geen reet aan.quote:
Gemistquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:58 schreef Prik0 het volgende:
Hele mooie race de mannen 400m wisselslag.![]()
Wereldrecord.
Gemistquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Gemist
Verdomme je moet ook alles in de gaten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |