Jaaaa! Wij hebben ook een leraar die dat steevast zegt. Hij is ook zo'n persoon wat nooit weet wanneer hij'betekent' of 'betekend' moet gebruiken. En zo met meer woorden...quote:Op maandag 29 september 2008 18:12 schreef Noortje. het volgende:
Nog eentje:
Overnieuw.
Het is over, nieuw of opnieuw.
Overnieuw is dubbelop, wanneer leert men dat nou eens?
"Zo'n persoon wat nooit weet" Ja, dat is inderdaad ernstig !quote:Op maandag 29 september 2008 18:20 schreef alledagenheeldruk het volgende:
[..]
Jaaaa! Wij hebben ook een leraar die dat steevast zegt. Hij is ook zo'n persoon wat nooit weet wanneer hij'betekent' of 'betekend' moet gebruiken. En zo met meer woorden...
Van een leraar mag je toch verwachten dat hij goed Nederlands heeft, of niet?
quote:Op zondag 28 september 2008 17:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Tja, of je loopt net chill een mokkel te regelen, zelfs met haar naar 't restauraaan, denk je te kunnen batsen met je nieuwe dinnetje, is ze ongi.
Alleen met de klemtoon op de I, anders is ie niet irritant.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:22 schreef Jetje86 het volgende:
Normaliter....
Ik blijf hem irritant vinden hoe je het ook zegt!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:34 schreef Rasing het volgende:
[..]
Alleen met de klemtoon op de I, anders is ie niet irritant.
'zo optimaal mogelijk'
Doet me denken aan het woord "bammetje", voor als je een snee brood bedoelt, wat is dat voor debiel woord? Ik ga zometeen een bammetje etenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:58 schreef Xessive het volgende:
[..]
![]()
Pammetje, als in 'even een pammetje innemen'. Veelvuldig gebruikt door overspannen types die aan de oxazepam zitten. Ik zou zeggen: probeer ervan af te komen, in plaats van een koosnaampje voor je medicijnen te verzinnen...
Indd. dat zeg je tegen peuters misschien maar volwassenen opzich zouden het niet moeten zeggen. Raar woord.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Doet me denken aan het woord "bammetje", voor als je een snee brood bedoelt, wat is dat voor debiel woord? Ik ga zometeen een bammetje eten![]()
Jezus, was dat een gast van jouw leeftijd of een 13 jarige puber??quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:33 schreef Stali het volgende:
Toen ik 22 was zei ik tegen iemand dat ik nog even naar de wc ging en een jongen zei daarop
"Ja, ga jij maar even uit je kut gutsen".
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |