Vleespet...dat is inderdaad te ranzig! Vooral omdat je het gevoel krijgt dat je de vleespet ook af kan zetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:30 schreef TeChNo2 het volgende:
en niet te vergeten: "vleespet" waar sommige mensen een kaal hoofd mee bedoelen, luguber woord, doet me aan Hannibal denken...brrrr
En wat dacht je van vleesboom.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef Xessive het volgende:
[..]
Vleespet...dat is inderdaad te ranzig! Vooral omdat je het gevoel krijgt dat je de vleespet ook af kan zetten.
je bent een vies wijf Vencoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat dacht je van vleesboom.
Nooit van gehoord maar het klinkt echt vreselijk jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef Xessive het volgende:
[..]
Vleespet...dat is inderdaad te ranzig! Vooral omdat je het gevoel krijgt dat je de vleespet ook af kan zetten.
Super!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef DaMart het volgende:
Ter info: het tapenadetopic is samengevoegd met een gelijksoortig topic in TTK.
Och, als ik principe schrijf, tik ik altijd die ' e ' ertussen, maar dan zie ik altijd dat dat niet klopt. Tis gewoon een rotwoord om te typen want ik ben altijd verkeerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:37 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En de mensen die minder taalvaardig zijn en er 'princiepe' van maken
rieski vind ik trouwens ook zo'n irritant woord, lijkt wel een enge ziekte.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
rieski vind ik trouwens ook zo'n irritant woord, lijkt wel een enge ziekte.
Dat idd.quote:
Net als een koelkast die ineens ijskast heetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:09 schreef heiden6 het volgende:
Vaat.Zoiets heet de afwas. En een afwasmachine heet geen vaatwasser.
Inderdaad, ook al zoiets belachelijks, het zou dan nog logischer zijn om een vriezer een ijskast te noemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net als een koelkast die ineens ijskast heet.
Het is ook gewoon patat, geen friet.quote:
Haha, ja, zeg dan Top, of Puikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:57 schreef FP128 het volgende:
Dat constant: " SUPER " of " TOP "...echt RTL5 volk
Adamskostuum (*rilt)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef alledagenheeldruk het volgende:
- Hatsikidee (vooral als mensen het fout schrijven: hadsikidee)
- Pleuro (als ze 'euro' bedoelen)
- En door de vleespet bedenk ik me nu dat geboortepak ook best een stom woord is. En bij deze irritant omdat ik er nu over nagedacht heb!
Ieuw ja. Wat een raar woord.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef alledagenheeldruk het volgende:
- En door de vleespet bedenk ik me nu dat geboortepak
je hebt gewoon een hekel aan brabo's dus ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:13 schreef Ylf het volgende:
-loopje (ik ga even een loopje doen of: hebben we gelijk even een loopje)
-percies, en dan denken dat het zeer 'correct' wordt uitgesproken
-correct
-brak
-beurs
-houdoe
-griezels, grutjes (oh griezels wat een dikke spin)
-keigaaf
Nee, aan sommige woorden die sommige brabo's gebruiken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
je hebt gewoon een hekel aan brabo's dus ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |