hey verrek! Ik tel nu ook mee!quote:
Nee, die gaat nergens heen, die heb ik nodig. Dat bloed of die pillen mogen ze kopen. Tegen een leuke bedrag natuurlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou die trapper ook verkopen... scheelt ze weer een scheermesje!
strandfeestjes zijn het werk van Satan en regen is de manier van God om je daar weg te houdenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:31 schreef DaMart het volgende:
Potver, waarom regent het nou als ik naar een feestje op het strand wil.
God wil gewoon niet dat ik vrouwen ga versieren hequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
strandfeestjes zijn het werk van Satan en regen is de manier van God om je daar weg te houden
Maar goed dan, dat ik er 16 jaar geleden mee gestopt ben, je krijgt toch stank voor dankquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dus mijn dank voor jarenlang iedere avond braaf op mijn knietjes bidden.
ja, is de wil van Godquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dus mijn dank voor jarenlang iedere avond braaf op mijn knietjes bidden.
Jij wil toch een pleister voor op je lekkende been?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Zouden jullie niet willen gokken wat MIJN wil is
Zandvoort Alive. Gratis livemuziek van diverse dj's en een paar (cover)bands bij een aantal strandtenten. Volgens mij wel overdekt met dit weer... alleen moet ik er door de regen heen dan.quote:
Gaan dus, klinkt goed tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zandvoort Alive. Gratis livemuziek van diverse dj's en een paar (cover)bands bij een aantal strandtenten. Volgens mij wel overdekt met dit weer... alleen moet ik er door de regen heen dan.
Nog beterquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht nog heel even, volgens buienradar is de ergste regen hier zo weg.
Toch maar met de auto naar boulevard gereden... van de bekenden die ook zouden gaan, heb ik er geen gezien, het regende de feesttenten in, dus ik was alsnog verzopen en het rookverbod werd in de feesttenten massaal genegeerd door een stel nicotineverslaafdenquote:
Rokersquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch maar met de auto naar boulevard gereden... van de bekenden die ook zouden gaan, heb ik er geen gezien, het regende de feesttenten in, dus ik was alsnog verzopen en het rookverbod werd in de feesttenten massaal genegeerd door een stel nicotineverslaafden.
Ik ben dus maar weer naar huis gegaan, morgenavond nog eens proberen.
Ja, mijn astma vond die asociale hobby van hun niet fijnquote:
Ja, ik was het na een uur ook zat, dus nu ga ik nog maar even X-filesafleveringen kijkenquote:Klinkt niet helemaal goed, hopen dat het morgen beter is
Huishoudenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Niemand? Iedereen echt iets nuttigs aan het doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |