Proteq.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij welke verzekeraar zijn jullie verzekerd?
Katten fontein.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:28 schreef KellyPelly het volgende:
Hoeveel moet een kat op een dag drinken?
Onze poes Iker (terug te vinden in eigen topic) wil bijna niet drinken uit haar eigen bakje. Enige wat mevrouw leuk vindt, is drinken uit de kraan. Opzich vinden we dat niet erg, maar we zijn bang dat ze alleen op die manier nog kan/wil drinken straks en dat is niet erg handig als we op vakantie zijn. Plus dat we allebei de hele dag werken, dus dan kan ze daar ook niet drinken.
En ze moet natuurlijk wel genoeg vocht binnen krijgen. Ze weet trouwens wel dat er water in het bakje zit, hebben haar laten voelen met pootjesen heel af en toe neemt ze een slok, maar echt weinig.
Wie heeft er tips??
Mag ze naar buiten? (een van mijn katten wil ook niet uit zijn bakje drinken, maar ik zie hem wel altijd stiekem uit bijvoorbeeld de gieter buiten drinken)quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:28 schreef KellyPelly het volgende:
Hoeveel moet een kat op een dag drinken?
Onze poes Iker (terug te vinden in eigen topic) wil bijna niet drinken uit haar eigen bakje. Enige wat mevrouw leuk vindt, is drinken uit de kraan. Opzich vinden we dat niet erg, maar we zijn bang dat ze alleen op die manier nog kan/wil drinken straks en dat is niet erg handig als we op vakantie zijn. Plus dat we allebei de hele dag werken, dus dan kan ze daar ook niet drinken.
En ze moet natuurlijk wel genoeg vocht binnen krijgen. Ze weet trouwens wel dat er water in het bakje zit, hebben haar laten voelen met pootjesen heel af en toe neemt ze een slok, maar echt weinig.
Wie heeft er tips??
Bedankt voor je reactie! Ze mag alleen in de tuin als wij er zijn en daar drinkt ze idd ook regelmatig uit de gieter. Ze krijgt ook natvoer en ze heeft een hoog bakje. Heb gister een lager en doorzichtig bakje geprobeerd, daar heeft ze volgens mij redelijk uit gedronken. Dus we proberen maar wat verschillende alternatieven en ga er maar vanuit dat ze wel gaat drinken als ze echt dorst heeft.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mag ze naar buiten? (een van mijn katten wil ook niet uit zijn bakje drinken, maar ik zie hem wel altijd stiekem uit bijvoorbeeld de gieter buiten drinken)
Krijgt ze natvoer? (is ook vocht)
Is het een 'hoger' bakje waarin ze haar kop in moet steken? (zo ja, probeer eens een schoteltje)
Als ze pusoogjes krijgt oid wél even mee heengaan, maar alleen niezen is echt geen dramaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:58 schreef Maraca het volgende:
Ah, goed om te lezen.. ik hou het zeker nog even in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |