Dus omdat Duijvendak links is zit ik op links te vitten nu ik hem iets verwijt?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:58 schreef SCH het volgende:
Meen je dit serieus? Lees de topics eens door man
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:47 schreef Jurgen21 het volgende:
De Telegraaf is momenteel bezig Duyvendak helemaal kapot te maken. Geheel terecht natuurlijk. Onderstaand hoofdredactioneel commentaar slaat de spijker op z'n kop!
[..]
Novaquote:Maar echt spijt klinkt niet door in de linkse mediamachine – via Nova en De Volkskrant – die door Duyvendak inmiddels in werking is gezet nu zijn politieke carrière schade dreigt op te lopen.
Bluf! heette destijds het actieblad waar Duyvendak redacteur was. Met dezelfde karakterloze houding bluft deze GroenLinkser zijn verzwegen verleden weg.
Je schijnt het nogal te menen,.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Landverraad van het zuiverste water dus. Van mij mag Duyvendak en die hele linkse bende de kogel krijgen.
Op verraad staat de kogel. Ga maar aan je opa vragen.quote:
Is ook beter voor het milieuquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:12 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Landverraad van het zuiverste water dus. Van mij mag Duyvendak en die hele linkse bende de kogel krijgen.
Waarom niet aan die van jou?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Op verraad staat de kogel. Ga maar aan je opa vragen.
Waarom wel?quote:
Hij heeft je vast wel wat stoere verhalen verteld.quote:
Gelukkig ben jij niet links, want jij bent een uberkapitalist.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:41 schreef -J-D- het volgende:
* -J-D- plaatst even een bericht om beter mee te kunnen lurken van de ongenuanceerde, goedkope veldslag tegen links/SCH
Ik gok niet, ik wed.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:43 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet links, want jij bent een gokker.
Dat kan niet, ik heb hem nooit gekend. Maar ik geloof dat de doodstraf in Nederland is afgeschaft, waar 'ie blij mee zou zijn geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hij heeft je vast wel wat stoere verhalen verteld.
1 pot nat, want het draait allemaal om de flappen.quote:
Je hebt hem nooit gekend, maar je weet wel dat hij blij geweest zou zijn omdat de doodstraf is afgeschaftquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb hem nooit gekend. Maar ik geloof dat de doodstraf in Nederland is afgeschaft, waar 'ie blij mee zou zijn geweest.
Ja, wat is daar gek aan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt hem nooit gekend, maar je weet wel dat hij blij geweest zou zijn omdat de doodstraf is afgeschaft
Ja dat is raar, want je kent hem niet, maar je weet wel dat hij tegen de doodstraf is.quote:
Ja, aangezien er nog een generatie tussen zit, ben ik niet aangewezen op seances.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja dat is raar, want je kent hem niet, maar je weet wel dat hij tegen de doodstraf is.
Neen. Ze zien haarscherp dat binnen eigen kringen criminele activiteiten worden gepleegd. Zie hebben daar geen blinde vlek voor: sterker nog, ze zien het als onderdeel van hun morele superioriteit dat ze geweld kunnen gebruiken om het hogere doel te bereiken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:51 schreef SeLang het volgende:
De linksen voelen zich moreel superieur en daardoor hebben ze een blinde vlek hebben voor geweld en andere criminele activiteiten binnen eigen kring.
De generatiekloof tussen jou en jouw opa is veel te groot om te kunnen zeggen of hij wel of niet voor de doodstraf is.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, aangezien er nog een generatie tussen zit, ben ik niet aangewezen op seances.
Ik bedoel de linksen die niet zelf gewelddadigheden plegen maar wel organistaties zoals GL steunen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:57 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Neen. Ze zien haarscherp dat binnen eigen kringen criminele activiteiten worden gepleegd. Zie hebben daar geen blinde vlek voor: sterker nog, ze zien het als onderdeel van hun morele superioriteit dat ze geweld kunnen gebruiken om het hogere doel te bereiken.
Dit is wel zo'n zeldzaam domme opmerking, dat ik wil voorstellen om haar als eindpunt van ons gekeuvel te beschouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De generatiekloof tussen jou en jouw opa is veel te groot om te kunnen zeggen of hij wel of niet voor de doodstraf is.
Dat is helemaal niet dom, want als ik bijvoorbeeld mijzelf met mijn opa vergelijk ben ik maar een zacht ei.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n zeldzaam domme opmerking, dat ik wil voorstellen om haar als eindpunt van ons gekeuvel te beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |