Teigan, jij uitsteller!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:09 schreef teigan het volgende:
Dat weet ik niet, ik hoop van wel... Dit is het eerste jaar dat ik zoveel lessen ga geven, en eerdere jaren kon ik het wat meer op de avond van tevoren(of de ochtend zelf) aan laten komen..
Inderdaad gewoon een doorverwijzing vragen als er niks uitkomt. Wie weet wat ze in Nijmegen of Maastricht kunnen doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:35 schreef Riann het volgende:
Dus als er donderdags niks bijzonders uitkomt en hij zegt afwachten ga ik toch ook een doorverwijzing vragen voor een endocrinoloog oftewel in nijmegen of maastricht ik heb alles in maastricht zitten omtrent die spierziekte want daar weten ze er ook alles van af. Maar dat is gewoon ff afwachten.
Dank je het is volgende week donderdagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon een doorverwijzing vragen als er niks uitkomt. Wie weet wat ze in Nijmegen of Maastricht kunnen doen.Sterkte vandaag in elk geval.
Ongelooflijk, wat een prutsers.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Zeeltje het volgende:
sterte riann!
nou vertelde gister dat ik die kennismaking had gemist. Mijn tutor zou mijn mailen voor de introductie van volgende week. Krijg ik pas vandaag de mail en staat dat ik vandaag ook aanwezig moest zijn!!!
ik ben echt zo over de zeik!
Hoi.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef foetre het volgende:
Ik moet ook wat aan me gewicht doen 98.5 kg voor 1.80m.
M´n streefgewicht is 75 kg dus ik heb nog heel wat te gaan.
Zijn er nog tips.Wat juist wel wat juist niet te doen.Tips schema´s etc zijn welkom
ja en ik vind het niet leuk dat heel de klas elkaar dadelijk kent en dan kom ik er tussen.. ben al vaak een buitenbeentje maar nu helemaal heb ik het gevoelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ongelooflijk, wat een prutsers.
Vervelend is dat inderdaad. Maar ik denk dat de echte kennismaking pas komt als jullie die drie dagen weggaan. Misschien wat lastiger, omdat je ze niet eerder gezien hebt, maar het komt vast goed in die dagen. Dan heb je vast ook activiteiten in kleinere groepjes, zodat je elkaar beter kunt leren kennen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:09 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
ja en ik vind het niet leuk dat heel de klas elkaar dadelijk kent en dan kom ik er tussen.. ben al vaak een buitenbeentje maar nu helemaal heb ik het gevoel
Ja nou ik zit op 3 tabletjes ik denk al ruim anderhalve maand. Bij 5 kreeg ik diarree dus dat zou te hoog zijn ben ik terug naar 4 gegaan en daar was het schildklierhormoon te hoog in mijn bloed dus moest ik terug naar 3 en bij 3 is hij mooi netjes. En daar zit ik nu al ruim anderhalve maand of 2 maanden op. En vanuit de huisarts hadden ze gezegt dat ik dan al eigenlijk wat had af moeten vallen. maar nog kom ik langzaam aan. nu gelukkig al 3 weken stabiel. Maar de internist zegt dat het een half jaar tot 3 kwart jaar kan duren voordat het begint te werken. Dan denk ik ook wie moet ik dan geloven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Jojogirl het volgende:
Pff ingewikkeld Riann. Hopelijk gaan ze nu eens goed uitvinden waar het precies door komt.
Hadden ze trouwens niet vantevoren gezegd dat die schildkliermedicijnen lang duren om goed in te stellenStom.
Veel plezier morgenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef octopussy het volgende:
even eenhier
morgen heb ik ook een bruiloft
En het klinkt ook nog eens gewoon lekker om te doenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
dus veel wandelen met Sasha dat echt de zoden aan de dijk zetten.
Een hele mooie dag gewenst.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef octopussy het volgende:
even eenhier
morgen heb ik ook een bruiloft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |