abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60984150
Dat weet ik niet, ik hoop van wel... Dit is het eerste jaar dat ik zoveel lessen ga geven, en eerdere jaren kon ik het wat meer op de avond van tevoren(of de ochtend zelf) aan laten komen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60984258
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:09 schreef teigan het volgende:
Dat weet ik niet, ik hoop van wel... Dit is het eerste jaar dat ik zoveel lessen ga geven, en eerdere jaren kon ik het wat meer op de avond van tevoren(of de ochtend zelf) aan laten komen..
Teigan, jij uitsteller!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:17:56 #253
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60984405
Midden in de week een dag vrij lijkt me wel lekker, dat breekt je week zo heerlijk. Maar dat voorbereiden lijkt me wel lastig aan leraar zijn. Voor je gevoel ben je soort van vrj, want thuis, maar je moet toch nog van alles doen.
Zou bij mij niet goed gaan denk ik, ben ook erg goed in dingen uitstellen
  woensdag 20 augustus 2008 @ 17:01:23 #254
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60985846
wow ik heb bij caloriechecker mijn laatste 2 dagen ingevuld. het valt best mee. gister 1390 en qua vet zat ik onder het gemiddelde en vandaag 1465 kcal ook goed qua vet.... jeej
The girl that lost her mind
pi_60987890
Hoi,

Gister naar de internist geweest. Die vertelde mij dat het een half jaar tot 3 kwart jaar kon duren voordat de schildkliermedicijnen pas echt beginnen te werken. Nou daar ben ik dus helemaal niet blij mee gister weer bloed moeten prikken en krijg ik donderdag volgende week de uitslag ben benieuwd. Maar nu ben ik ook in contact met een meisje die iets ouder is als mij en dezelfde spierziekte en zelfd type heeft als mij. Het dik zijn hormonen en klieren kunnen dus ook iets met de spierziekte te maken hebben. Die is in een paar jaar tijd ook van de 55 kilo naar de 79 kilo gegaan dus ook niet echt normaal. Voor ons wat dikkere dames klinkt 79 kilo een mooi gewicht voor mij althans wel maar ja ze is 55 kilo geweest dus ik kan me dat van haar ook indenken. En die is ook naar verschillende internisten geweest niks uitgekomen. Nu is ze naar NIJMEGEN ziekenhuis gegaan waar ze ook veel van die spierziekte afweten en nu is ze terecht gekomen bij een endocrinoloog. Ik had er dus nog nooit van gehoord en heb het dus ook even moeten googlen. Daar krijgt ze een 3 daags onderzoek van en ze tipte me dus dat ik daar ook eens heen moest omdat het wel allemaal met die spierziekte te maken kan hebben hormonen etc alles pakt die spierziekte. Dus als er donderdags niks bijzonders uitkomt en hij zegt afwachten ga ik toch ook een doorverwijzing vragen voor een endocrinoloog oftewel in nijmegen of maastricht ik heb alles in maastricht zitten omtrent die spierziekte want daar weten ze er ook alles van af. Maar dat is gewoon ff afwachten.

Als ik dit nu zo allemaal weet heb ik spijt dat ik ooit herbalife sanaslank en al die zooi heb gedaan hoop geld gekost en uiteindelijk niks mee opgeschoten en kan goed zijn dat het toen ook allemaal aan mijn spierziekte lach maar ja dat wist ik toen allemaal nog niet.
pi_61000776
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:35 schreef Riann het volgende:
Dus als er donderdags niks bijzonders uitkomt en hij zegt afwachten ga ik toch ook een doorverwijzing vragen voor een endocrinoloog oftewel in nijmegen of maastricht ik heb alles in maastricht zitten omtrent die spierziekte want daar weten ze er ook alles van af. Maar dat is gewoon ff afwachten.
Inderdaad gewoon een doorverwijzing vragen als er niks uitkomt. Wie weet wat ze in Nijmegen of Maastricht kunnen doen. Sterkte vandaag in elk geval.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:34:49 #257
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61000921
sterkte riann...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61001586
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:20 schreef Soempie het volgende:

[..]

Inderdaad gewoon een doorverwijzing vragen als er niks uitkomt. Wie weet wat ze in Nijmegen of Maastricht kunnen doen. Sterkte vandaag in elk geval.
Dank je het is volgende week donderdag
  donderdag 21 augustus 2008 @ 10:48:09 #259
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_61003389
Pff ingewikkeld Riann. Hopelijk gaan ze nu eens goed uitvinden waar het precies door komt.
Hadden ze trouwens niet vantevoren gezegd dat die schildkliermedicijnen lang duren om goed in te stellen Stom.

HIer stond de weegschaal vanochtend weer op 88.1, weer wat marge tot de 90 dus. De schommelingen zijn erg groot momenteel maar ik denk dat dat komt door soms vocht vasthouden en neiging tot verstopping. ZO ben ik dus de ene dag anderhalve kilo zwaarder dan de andere.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:03:22 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61003766
Tjee Riann... dat is allemaal wel mooi balen zeg...

Zondag stond ik, een paar uur na de landing, op de weegschaal en schrok me suf. Ok... na 12 dagen non-stop restaurant-eten kan je geen wonderen verwachten, maar dit was wel heel ernstig.
(Okok, ik had ook van de 'cookies' af moeten blijven. Die hadden het formaat van een gemiddeld schoteltje. Maar zo lekker! )

Gelukkig ben ik nu na een paar dagen (en een buikgriepje verder) gewoon weer waar ik aan het begin van de zomer ook stond. -12 kilo!
Dus 7 dagen Mexico en Puerto Rico voor mijn werk, 2 weken vakantie in Zuid Frankrijk en bijna 2 weken Canada voor mijn werk weer hebben uiteindelijk toch geen schade aangebracht!

Nu is het wachten tot mijn (gebroken) teen weer heel is en dan kan ik weer flink gaan wandelen en softballen.

Over bruiloften en jurkjes... ik heb as. zaterdag ook een bruiloft, had een leuk jurkje aangeschaft, zwart met witte stippen, bij Ulla Popken.
Maar door die stomme teen kan ik alleen mijn crocs aan en het is eig. ook geen mauwloze jurkjes weer (ik kon geen doorzichtig overding vinden Yppy, waar heb jij de jouwe vandaan?). En dus ben ik van de week maar even naar de Promiss gegaan en heb nu een mooie sjieke blouse en een mooie zwarte broek. Simpel, maar ook zo weer klaar. Ik denk dat ik me daar ook nog eens een stuk prettiger in zal voelen dan in een jurk. Die tijd komt wel weer.
pi_61003856
\vrijdag gaan vrienden van ons trouwen. Dus ook een bruiloft
Altijd leuk.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 21 augustus 2008 @ 11:09:30 #262
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61003900

Ik kom ook maar weer mee doen. Beetje dit topic links laten liggen lately, te druk enzo. Overigens ben ik ook meteen weer weg, want ik ga zaterdag met vakantie haha.

Moet op vakantie wel heeeeeeeeeeeel erg opletten. De dag nadat we terugkomen heb ik ook een bruiloft en mijn jurk zit eigenlijk te strak

Ik krijg ook echt de knop niet om Ben dus nog steeds daar waar ik begonnen was
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:52:46 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61004871
Jullie gaan trekken toch Yoni? Mss kijken of je vriendje toch zo gek krijgt om je elke dag voor minstens een half uurtje wandelen mee te sleuren. Of zwemmen ofzo?
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 21 augustus 2008 @ 11:59:56 #264
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61005081
Ja, we gaan trekken. En ik weet ook wel zeker dat we veeeeeel meer gaan bewegen dan we thuis doen. We gaan veel dingen bekijken en doen enzo, zijn beiden niet echt van het 'camping hangen'. Hoewel ik wel een enorme berg boeken mee neem

De fietsen gaan ook mee en ik heb speciaal (vreselijk lelijke) Teva's gekocht, zodat ik iig fijn kan wandelen zonder mega blaren enzo.

Ik maak me meer zorgen over het snoepen. Dat gaat vaak toch wel hard. Aan de andere kant snoep ik vaak uit verveling en dat komt in de vakantie wel weer minder veel voor. Hopelijk hebben ze veel fruit.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:06:43 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61005265
Gewoon niet meenemen dan. Ik had ook altijd de halve auto vol met zooi 'voor onderweg' maar een zak worteltjes en appels zijn veel lekkerder!
Wel lekker dat jullie de fietsen meenemen, dan gaat het vast wel goedkomen hoor.
pi_61005674
BE, die van mij komt uit Rotterdam. Van de zwangerschapskledingwinkel achter de hema. Overblijfsel van mijn zwangerschaps-trouwjurk-combinatie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:29:48 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61005823
Aha.
Het moet ook maar net in het seizoen zitten dat soort dingen volgens mij. En ik had even geen zin om zelf te gaan fröbelen. Maar dat soort dingen horen ze gewoon altijd te hebben in grotematenwinkels vind ik. Kan je tenminste die 'ietwat' vlezige bovenarmen een beetje bedekken.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 21 augustus 2008 @ 12:41:14 #268
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61006099
Ja idd BE, dat soort dingen moeten gewoon standaard verkocht worden het hele jaar door!

Ik zoek me nu dus wezenloos naar een kort zwart vestje voor over mijn jurkje, tegen de kou en om m'n armen een beetje te verdoezelen. Toen ik het jurkje kocht, hingen er 100, maar had ik geen geld en nu kan ik NIKS vinden.

En snoep gaat idd niet veel mee, maar ja, daar verkopen ze ook snoep En vriendje is dol op chocola en op ijs (en ik ook haha). Naja, we'll see. Ik heb nog wel een backup jurk, maar dat is wel heeeeeeel zonde van mijn dure jurkje,
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:43:33 #269
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61006162
sterte riann!

nou vertelde gister dat ik die kennismaking had gemist. Mijn tutor zou mijn mailen voor de introductie van volgende week. Krijg ik pas vandaag de mail en staat dat ik vandaag ook aanwezig moest zijn!!!

ik ben echt zo over de zeik!
pi_61006215
Ha, wat meer leven hier.

Wat veel reizen Brighteyes. Wat voor werk doe je? En heb je ook nog een beetje kunnen genieten daar en dingen kunnen zien? Of is het vooral werk werk werk.

Vanmorgen hard gewerkt. Ik heb een bijbaantje bij thuiszorg. Ik wilde de ramen lappen, maar er was geen trapje. Dus ik vraag aan de mevrouw of ik op een stoel mag staan, zodat ik er bij zou kunnen. Echt van die heel degelijke massief eikenhouten onverwoestbare stoelen..
Zegt ze: 'als je er niet doorheen zakt'.

Dus.

Achja, gelukkig voel ik me wel beter en wat minder dik dan voor ik begon.
Alleen geeft de weegschaal nog steeds 87 kg aan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_61006240
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:43 schreef Zeeltje het volgende:
sterte riann!

nou vertelde gister dat ik die kennismaking had gemist. Mijn tutor zou mijn mailen voor de introductie van volgende week. Krijg ik pas vandaag de mail en staat dat ik vandaag ook aanwezig moest zijn!!!

ik ben echt zo over de zeik!
Ongelooflijk, wat een prutsers.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:52:04 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61006409
Zeeltje, dat is mooi klote dan...

Soempie, ik werk voor een organisatie met een jaarlijks congres en dat congres regelen is zo'n beetje mijn werk. Die 2 weken Canada waren vooral heel hard werken, maar doordat ik er al een paar keer geweest was heb ik eerder al het eea van die stad gezien.
De reis naar Mexico en Puerto Rico was leuker, daar zit ook wel het eea aan site seeing bij.

Die opmerking over die stoel.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:54:06 #273
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_61006474
Ik moet ook wat aan me gewicht doen 98.5 kg voor 1.80m.
M´n streefgewicht is 75 kg dus ik heb nog heel wat te gaan.

Zijn er nog tips.Wat juist wel wat juist niet te doen.Tips schema´s etc zijn welkom
pi_61006953
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:54 schreef foetre het volgende:
Ik moet ook wat aan me gewicht doen 98.5 kg voor 1.80m.
M´n streefgewicht is 75 kg dus ik heb nog heel wat te gaan.

Zijn er nog tips.Wat juist wel wat juist niet te doen.Tips schema´s etc zijn welkom
Hoi.

Hoewel het hier dieetclub heet ben ik niet op dieet. Ik ben gewoon meer gaan sporten. Dan is het niet zo dat als ik weer normaal ga eten, dat het er in no time weer aanzit. Nu gaat het afvallen wel wat langzamer, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Verder eet ik gewoon normaal . Toegegeven, wel wat minder chips en dergelijke, maar het is niet zo dat ik dat van mezelf niet meer mag. In plaats van een halve of hele zak eet ik nu gewoon een handje.

Persoonlijk denk ik dat dat de beste manier is om af te vallen. Dan houd je het ook gewoon vol. Nu sport ik 3 keer anderhalf uur per week en dan wil ik er ook nog een avond bij gaan zwemmen.

Succes in elk geval.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:09:21 #275
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61007025
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ongelooflijk, wat een prutsers.
ja en ik vind het niet leuk dat heel de klas elkaar dadelijk kent en dan kom ik er tussen.. ben al vaak een buitenbeentje maar nu helemaal heb ik het gevoel
pi_61007388
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:09 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

ja en ik vind het niet leuk dat heel de klas elkaar dadelijk kent en dan kom ik er tussen.. ben al vaak een buitenbeentje maar nu helemaal heb ik het gevoel
Vervelend is dat inderdaad. Maar ik denk dat de echte kennismaking pas komt als jullie die drie dagen weggaan. Misschien wat lastiger, omdat je ze niet eerder gezien hebt, maar het komt vast goed in die dagen. Dan heb je vast ook activiteiten in kleinere groepjes, zodat je elkaar beter kunt leren kennen.
pi_61007815
OMG! Ik ben zo blij!!! Ik pas m'n nieuwe jurkje.
pi_61011108
Riann, sterkte..

Zeeltje, dat is balen zeg, en wat stom van die tutor..

Soempie, leuk als je iets past wat je niet verwacht had!!

pff, ik ben kapot. Vannacht slecht geslapen, en dan zo'n eerste lesdag... Het ging wel ok, alleen de laatste klas was wat drukker.. Maarja, ik was ook al wat moe, dus dat ruiken ze volgens mij gewoon..

Ik wil eigenlijk nog even wat gaan voorbereiden zo, maar ik ga denk ik eerst maar een pot thee zetten, ik heb hoofdpijn...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:10:47 #279
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_61011389
kamilia thee nemen.. is goed voor tegen hoofdpijn en geeft echt rust!

ik denk na een periode van vakantie dat dat altijd wel even tegenvalt..
pi_61011435
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Jojogirl het volgende:
Pff ingewikkeld Riann. Hopelijk gaan ze nu eens goed uitvinden waar het precies door komt.
Hadden ze trouwens niet vantevoren gezegd dat die schildkliermedicijnen lang duren om goed in te stellen Stom.
Ja nou ik zit op 3 tabletjes ik denk al ruim anderhalve maand. Bij 5 kreeg ik diarree dus dat zou te hoog zijn ben ik terug naar 4 gegaan en daar was het schildklierhormoon te hoog in mijn bloed dus moest ik terug naar 3 en bij 3 is hij mooi netjes. En daar zit ik nu al ruim anderhalve maand of 2 maanden op. En vanuit de huisarts hadden ze gezegt dat ik dan al eigenlijk wat had af moeten vallen. maar nog kom ik langzaam aan. nu gelukkig al 3 weken stabiel. Maar de internist zegt dat het een half jaar tot 3 kwart jaar kan duren voordat het begint te werken. Dan denk ik ook wie moet ik dan geloven.
pi_61011833

pi_61011984
moet vaker op refresh drukken, er was alweer een pagina bij

Zeeltje wat een gedoe. Maar wat Soempie al zei het komt vast goed in die 3 dagen volgende week.

Riann sterkte je moet op deze manier wel veel geduld kunnen opbrengen

Teigan goed dat je even rust neemt
pi_61012849
Sterkte Riann

Gisteren weer de eerste keer dansen na de vakantie, was lekker maar nu wel spierpijn
Vanavond met mijn moeder naar Mamma Mia!
pi_61016530
Veel plezier bij Mamma Mia, Miss_S
pi_61016546
Wat een hoop m's
pi_61021179
het was erg leuk en gezellige film om met je moeder te kijken
Wel niet erg gezond want had kaastapa's, champagne (deze waren gratis) en daarna nog een cocktail
pi_61023545
even een hier

morgen heb ik ook een bruiloft
  donderdag 21 augustus 2008 @ 22:51:01 #288
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_61023966
tvp
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_61024671
Riann succes ermee! Erg vervelend dat het zo lang kan duren.

Zeeltje, het zit je ook niet mee hè.

Soempie fijn dat je de jurk past! En die opmerking over die stoel, belachelijk zeg.

BE nog steeds -12 wat goed zeg! Ben je er ook echt aan het diëten of gewoon wat minder snoepen of meer sporten?

Ik heb in november een bruiloft. Ik wil dan ook een mooie jurk aan. Maar dan moet er eerst nog een kilo of 10 vanaf, anders zie je mij niet in een jurk lopen denk ik.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 23:27:15 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61025199
Minder snoepen en meer sporten. Gewoon gezonder eten over het algemeen.
Maar het is vooral het meer bewegen, dus veel wandelen met Sasha dat echt de zoden aan de dijk zetten.
pi_61026614
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef octopussy het volgende:
even een hier

Veel plezier morgen
pi_61029933
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
dus veel wandelen met Sasha dat echt de zoden aan de dijk zetten.
En het klinkt ook nog eens gewoon lekker om te doen
pi_61029953
Octo héél veel plezier vandaag!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:16:51 #294
30252 Soempie
Procreating
pi_61030354
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef octopussy het volgende:
even een hier

Een hele mooie dag gewenst.
pi_61030641
Wat zijn kinderen toch geweldig
Vandaag voorschoolse opvang met 3 broertjes, was echt super gezellig en schattig
pi_61059282
Goedenmorgen!

Vanmorgen gewogen en deze week 1,2 kilo eraf! In totaal staat het nu op -4 kilo.
Volgende week ga ik ook weer zwemmen dus ben benieuwd of ik dan nog meer af zal vallen. Ik heb nu 2 weken niet gesport omdat ik ziek was. Gelukkig ben ik nu weer beter dus het kan weer.
pi_61072236
dat gaat goed joh appelsap!!

ik ben net weer thuis, gisteren en vandaag redelijk wat gelopen, maar ook slecht gegeten, en gisteravond toch flink wat glazen rose gehad..
Ik kijk morgen wel wat de schade is..
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 21:03:30 #298
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61072403
lekker hoor, appelsap!

ik ben verdrietig, t is uit met mn vriendje. gelukkig wel goed gepraat nog samen enzo, maar we voelden gewoon niet t zelfde meer voor elkaar. helaas ben ik dus nog wel verliefd op hem...

nu voel ik me een beetje alleen. maar k moet heel veel doen en opruimen nu, morgen naar een congres, moet al om 8 uur weg... maandag presentatie.

mn gewicht was vanochtend echt recordlaag: 80,7!! maar dat was denk ik door de drank van gisteravond (mee uit stappen genomen door lieve vriendinnetjes) en vandaag heb k zo waardeloos gegeten en veel gesnoept, en heb een week vol vette diners voor de boeg dus neem aan dat die 80,7 wel verdwenen zal zijn eind van de week... om wel weer terug te komen uiteraard!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61072692
wat jammer kwakveense, je zal je nu wel flink klote voelen ja... Sterkte ermee
en het helpt het beste om lief voor jezelf te blijven, dus blijf ver uit de buurt van de comfort food en dergelijke....
pi_61072717
Gaat goed appelsap

Sterkte Kwak En veel succes met je presentatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')