Die verslaggever van het AD at ook heel regelmatig salades etc. Ging niet steeds voor de vetste versiequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef teigan het volgende:
[..]
daar zou ik me dus echt helemaal niet druk om m aken op dit moment zeg.... Ga toch lekker even genieten van je kleine joh....
Ik weet dat een reporter van het AD ook 30 dagen bij de Mac heeft gegeten, en hij viel inderdaad af... Maarja, de menu grootte in Nederland en de VS is ook niet te vergelijken volgens mij..
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:36 schreef freecell het volgende:
(en ontopic, ik ben onder de 70 kilo)
Loungemuziek met een niet te harde beat erinquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:07 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie nog goede muzieksuggesties om naar te luisteren tijdens het sporten? Ik ben na een heavy metal sessie zondag in de sportschool maar eens bezig gegaan met eigen muziek.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:21 schreef Sjeen het volgende:
Waarom een maaltijdvervanger?
Ik mag trouwens vanaf volgende week weer volleyballenBen eens benieuwd of mijn pink daar ook zo blij mee is
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Heb je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:02 schreef marcb1974 het volgende:
Loungemuziek met een niet te harde beat erin
Volleybalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:21 schreef Sjeen het volgende:
Ik mag trouwens vanaf volgende week weer volleyballenBen eens benieuwd of mij pink daar ook zo blij mee is
Zal vanavond even zoeken, kan hier niet op youtube etcquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Heb je een voorbeeld?
Normaal totaal niet mijn muziek, maar tijdens het sporten wel oke:
Is het ook na 1,5 dag ben ik nu ook erg blij dat ik klaar benquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:03 schreef appelsap het volgende:
Miss_S dat klinkt als best zwaar werk. Succes met de laatste werkdag.
Is ook een stuk leukerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:57 schreef appelsap het volgende:
Dat lijkt me een stuk leuker Miss_S!
Goed idee ymmy, wat ben je van plan om er allemaal op bij te houden?
ik heb die ook nog een maar echt veel doe ik er niet meequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:28 schreef kwakveense het volgende:
ik hou alles bij op valtaf.nl dat werkt goed voor mij
't Is een vreselijk nummer hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal vanavond even zoeken, kan hier niet op youtube etc
quote:
Goed nummer en dan hoef ik ook niet bang te zijn dat ik per ongeluk meezing.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit vind ik bv heerlijk om op te sporten.
M'n vriend zei dat je dan meer bezig bent met spieren kweken in plaats van vet verbranden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij niet. Je zal in het conditiegedeelte nog meer energie verbruiken en dus afvallen?
Spieren kweken doe je ook dan ja, en daarvoor verbrand je vet. En iets meer spiermassa zorgt ook weer voor extra verbranding in rustquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n vriend zei dat je dan meer bezig bent met spieren kweken in plaats van vet verbranden.Dat klonk ook wel logisch.
Ah, ik snapquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:34 schreef mel723 het volgende:
Omdat ik geen zin heb in calorientellen en zo toch caloriebeperkt kan eten.
Weet trouwens nog helemaal niet of het me bevalt, maar ik weet gewoon dat ik heel slecht ben in minder eten (en dan bedoel ik gezond voedsel, chips enzo kan ik als ik echt wil wel vanaf blijven). Dus ik dacht, ik probeer dit eens.
Ik speel nu in recreatief team, wedstrijden op trainingsavond van de thuisspelende club. Voornamelijk door de week dus... Voor mij vrij moeilijk in te delen vanwege sporten van vriendlief en kindje thuis. Ik heb aangegeven bij club dat ik liefst weer competitie wil gaan spelen, enerzijds omdat ik dan betere training zal krijgen. Nu regelen we de trainingen onderling. En anderzijds omdat ik dan een vaste wedstrijddag heb en meer aansluiting met de clubquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volleybal![]()
Welk team zit je? En vind je het niet vervelend om steeds wedstrijden te hebben? Ik ben gestopt omdat ik het zo zonde vond van m'n zaterdag.
wordt dat op een gegeven moment geen routine? ( ik weet het niet want ik kan het zelf ook niet, plannen haha )quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef teigan het volgende:
ik ben er ook wel blij mee Zeeltje, kan ik even bijtanken voor de rest van de week.
Al vind ik het wel jammer dat ik maandag en dinsdag zoveel uren heb, dat kost mij in het weekend veel voorbereidingstijd als ik niet oppas. Ik moet echt gaan leren om goed te plannen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |