abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60934164
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef teigan het volgende:

[..]

daar zou ik me dus echt helemaal niet druk om m aken op dit moment zeg.... Ga toch lekker even genieten van je kleine joh....

Ik weet dat een reporter van het AD ook 30 dagen bij de Mac heeft gegeten, en hij viel inderdaad af... Maarja, de menu grootte in Nederland en de VS is ook niet te vergelijken volgens mij..
Die verslaggever van het AD at ook heel regelmatig salades etc. Ging niet steeds voor de vetste versie
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:57:16 #202
30252 Soempie
Procreating
pi_60934289
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:36 schreef freecell het volgende:

(en ontopic, ik ben onder de 70 kilo)
Gefeliciteerd.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_60934439
Mijn eetlijstje, wel moeite om na de vakantie weer gezond te eten

Ontbijt: special k met halfvolle melk, peer
Tussendoor: appel, worteltjes en tomaatjes
Lunch: 1 bruine boterham met rookvlees
Avondeten: wokrijst met witvis en veel groente
Tussendoor: 2 pistoletjes met magere smeerkaas en ananaskaas
Tussendoor: worteltjes met beetje yoghurtdressing

en verder veel water en thee maar ook een blikje redbull

Plan voor morgen geen redbull en ananaskaas
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:05:50 #204
30252 Soempie
Procreating
pi_60934564
Ik krijg er trek van Miss_S.

Ik eet vooral bruin brood met kaas en runderrookvlees.
En vandaag had ik ook vis. Helaas lust m'n vriend dat niet, dus dan is het altijd zo'n gedoe om twee gerechten te maken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:07:43 #205
30252 Soempie
Procreating
pi_60934621
Hebben jullie nog goede muzieksuggesties om naar te luisteren tijdens het sporten? Ik ben na een heavy metal sessie zondag in de sportschool maar eens bezig gegaan met eigen muziek.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:45:12 #206
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60939160
Haha freecell! nja altijd mooi natuurlijk maar geniet van je mooie bab! ( jaja ik hebhet gezien bij de andere topic! ) leuke naam trouwens!

oh en ik heb net de docu gezien. Ik moet eerlijk toegeven dat 1 meisje niet zo eng dun leek! maar 200 kcal per dag! wow dat zou ik nooit vol houden!
The girl that lost her mind
pi_60942844
Goedemorgen allemaal
Vandaag nog 3 tafels en een blokkast van ikea inelkaar zetten en dan is mijn vakantiewerk echt afgelopen
Hoop toch wel rond half 3 klaar te zijn
pi_60943163
Zeeltje, dat is voor normale mensen ook niet voor te stellen, dat je jezelf zo weinig kan gunnen, en dat het je een kick geeft..

Ik ga zo weer richting werk, helpen bij de introductieactiviteit van de vierde klassen, ik ben benieuwd..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60943799
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:07 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie nog goede muzieksuggesties om naar te luisteren tijdens het sporten? Ik ben na een heavy metal sessie zondag in de sportschool maar eens bezig gegaan met eigen muziek.
Loungemuziek met een niet te harde beat erin
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:06:27 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60943864
Knopje gezocht!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_60944080
Hier is het knopje ook kwijt vanmorgen 85,2kg

Freecell gefeliciteerd En denk nu ff niet aan je gewicht en geniet van dat moois waar jouw lijf zich voor heeft ingespand.
pi_60945324
Hoi mensen, ik ga ook maar eens meedoen. Ik schrok me rot nadat ik van vakantie terugkwam en maar liefst 87 kilo woog, dus nu ga ik echt serieus er iets aan doen. Hoop ik
pi_60946250
Welkom Mel.

Wat ga je doen om af te vallen? En hoe lang ben je / wat is je BMI?
pi_60946923
Ik ben 1.73 en woog vanmorgen 86.2, dus bmi van 28.8.
Ik ga wat meer sporten (nu door de vakantie zo'n anderhalve maand niet gesport), minder snacken, geen alcohol door de week en ik probeer nu ook als ontbijt en lunch maaltijdvervanger te nemen. 's Avonds wel normaal avondeten.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:21:23 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60947098
Waarom een maaltijdvervanger?

Ik mag trouwens vanaf volgende week weer volleyballen Ben eens benieuwd of mij pink daar ook zo blij mee is
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:22:45 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60947143
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:21 schreef Sjeen het volgende:
Waarom een maaltijdvervanger?

Ik mag trouwens vanaf volgende week weer volleyballen Ben eens benieuwd of mijn pink daar ook zo blij mee is
pi_60947546
Omdat ik geen zin heb in calorientellen en zo toch caloriebeperkt kan eten.
Weet trouwens nog helemaal niet of het me bevalt, maar ik weet gewoon dat ik heel slecht ben in minder eten (en dan bedoel ik gezond voedsel, chips enzo kan ik als ik echt wil wel vanaf blijven). Dus ik dacht, ik probeer dit eens.
pi_60948417
Ik heb de docu niet gezien, was al in slaap gevallen voor het begon.

Miss_S dat klinkt als best zwaar werk. Succes met de laatste werkdag.

Welkom Mel en succes!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:37:54 #219
30252 Soempie
Procreating
pi_60949289
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 09:02 schreef marcb1974 het volgende:

Loungemuziek met een niet te harde beat erin
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Heb je een voorbeeld?

Normaal totaal niet mijn muziek, maar tijdens het sporten wel oke:

dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:39:55 #220
30252 Soempie
Procreating
pi_60949343
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:21 schreef Sjeen het volgende:

Ik mag trouwens vanaf volgende week weer volleyballen Ben eens benieuwd of mij pink daar ook zo blij mee is
Volleybal

Welk team zit je? En vind je het niet vervelend om steeds wedstrijden te hebben? Ik ben gestopt omdat ik het zo zonde vond van m'n zaterdag.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:30:41 #221
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60950872
hallo!
net een opkikker soep gehad van groentefit.. echt een aanrader. is vetvrij en 25 % minder zout dan in alle andere cup a soup! en ook nog lekker. ze hebben groene groenten en 6 groente en bospaddenstoelen smaak..!
pi_60950946
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:37 schreef Soempie het volgende:

[..]

Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen. Heb je een voorbeeld?

Normaal totaal niet mijn muziek, maar tijdens het sporten wel oke:

Zal vanavond even zoeken, kan hier niet op youtube etc
pi_60952014
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:03 schreef appelsap het volgende:

Miss_S dat klinkt als best zwaar werk. Succes met de laatste werkdag.

Is het ook na 1,5 dag ben ik nu ook erg blij dat ik klaar ben
Nu alleen nog maar 2 weken voor en tussenschoolse opvang
pi_60952650
Ook maar eens een weblog aangemaakt

Check.... http://gezondymme.web-log.nl/
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:45:31 #225
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60953239
ymme.. dit is eigenlijk een heel goed idee! ik weet dat veel dat doen.. onderander miss_s toch?
misschien moet ik ook maar eens beginnen.. ik hou alleen nooit echt bij althans in het begin wel en daarna niet meer..
pi_60953643
Dat lijkt me een stuk leuker Miss_S!

Goed idee ymmy, wat ben je van plan om er allemaal op bij te houden?
pi_60955540
ik hoop dat het voor je werkt ymme, ik heb meestal ook goede voornemens, maar doe er niets mee.. Je had op dieet web toch ook al een dagboekje?

Ik ben weer thuis, en ik ben moe... Ik hoop vannacht en morgennacht beter te slapen dan de afgelopen nachten..
Morgen lekker vrij, en dan mijn eerste lessen voorbereiden voor donderdag..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60956474
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:57 schreef appelsap het volgende:
Dat lijkt me een stuk leuker Miss_S!

Goed idee ymmy, wat ben je van plan om er allemaal op bij te houden?
Is ook een stuk leuker

En leuk Ymme! ik wil de mijne over een week ook weer echt oppakken
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:28:20 #229
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60956654
ik hou alles bij op valtaf.nl dat werkt goed voor mij
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:30:48 #230
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60956743
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:28 schreef kwakveense het volgende:
ik hou alles bij op valtaf.nl dat werkt goed voor mij
ik heb die ook nog een maar echt veel doe ik er niet mee
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:33:12 #231
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60956812
ik ben booos en ik ben echt pissig!

ik word net gebeld door de hku dat ik vandaag niet aanwezig was op de intro. Maar ik heb nooit een brief ontvangen of een mail gehad. Maar dat komt omdat mijn vorige school geen kopie van mijn diploma had gegeven en die moest ik inleveren bij de hku maar toen ik een brief kreeg van de hku dat het niet compleet was was mijn oude school dicht tot gister. Dus ik heb gister daar naartoe moeten gaan en naar de hku moeten sturen maar ja alles is dus te laat. en ik baal echt dat ik er niet was!

maar goed volgende week gaan we 3 dagen naar duitsland, roergebied, dus dan moet ik me maar voorstellen maar baal echt enorm!
pi_60961666
Zeeltje dat is balen zeg en allemaal zo lekker geregeld, pff.
Gelukkig heb je volgende week dus nog 3 dagen. Zal allemaal wel goedkomen maar leuk is het niet.

Ik vul alles in op caloriechecker maar dat is meer voor mezelf om te kijken of ik wel genoeg op heb. Ik vind het niet nodig om het speciaal bij te houden. Wat ik eet komt toch elke dag ongeveer wel op hetzelfde neer.
Het gaat hier verder super goed. Ik heb al anderhalve maand niet gesnoept of gesnackt op wat frietjes na toen we uit eten gingen. Ik merk dat ik er ook helemaal geen behoefte aan heb. Dat voelt zo goed!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:55:58 #233
30252 Soempie
Procreating
pi_60961834
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:32 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Zal vanavond even zoeken, kan hier niet op youtube etc
't Is een vreselijk nummer hoor.
pi_60962565
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 19:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

't Is een vreselijk nummer hoor.

Dit vind ik bv heerlijk om op te sporten.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:47:39 #235
30252 Soempie
Procreating
pi_60965168
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:19 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dit vind ik bv heerlijk om op te sporten.
Goed nummer en dan hoef ik ook niet bang te zijn dat ik per ongeluk meezing.

Net weer anderhalf uur gesport. Gaat lekker zo. Alleen zijn er van die hartslagmetertjes op toestellen met: low, gewicht, conditie, high.
Val je minder af als je in het conditiegedeelte zit? M'n vriend beweerde van wel.
pi_60965244
Volgens mij niet. Je zal in het conditiegedeelte nog meer energie verbruiken en dus afvallen?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:59:04 #237
30252 Soempie
Procreating
pi_60965604
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Volgens mij niet. Je zal in het conditiegedeelte nog meer energie verbruiken en dus afvallen?
M'n vriend zei dat je dan meer bezig bent met spieren kweken in plaats van vet verbranden. Dat klonk ook wel logisch.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:01:56 #238
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60965682
ik ben trots op mezelf ben gaan rennen
pi_60966407
voor Sjeen
Altijd lekker om even te rennen
pi_60966503
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:59 schreef Soempie het volgende:

[..]

M'n vriend zei dat je dan meer bezig bent met spieren kweken in plaats van vet verbranden. Dat klonk ook wel logisch.
Spieren kweken doe je ook dan ja, en daarvoor verbrand je vet. En iets meer spiermassa zorgt ook weer voor extra verbranding in rust
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:23:23 #241
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60968090
Thanks Miss_S
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:34 schreef mel723 het volgende:
Omdat ik geen zin heb in calorientellen en zo toch caloriebeperkt kan eten.
Weet trouwens nog helemaal niet of het me bevalt, maar ik weet gewoon dat ik heel slecht ben in minder eten (en dan bedoel ik gezond voedsel, chips enzo kan ik als ik echt wil wel vanaf blijven). Dus ik dacht, ik probeer dit eens.
Ah, ik snap Niets voor mij, maar ik hoop dat het voor jou goed werkt dan
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:

[..]

Volleybal

Welk team zit je? En vind je het niet vervelend om steeds wedstrijden te hebben? Ik ben gestopt omdat ik het zo zonde vond van m'n zaterdag.
Ik speel nu in recreatief team, wedstrijden op trainingsavond van de thuisspelende club. Voornamelijk door de week dus... Voor mij vrij moeilijk in te delen vanwege sporten van vriendlief en kindje thuis. Ik heb aangegeven bij club dat ik liefst weer competitie wil gaan spelen, enerzijds omdat ik dan betere training zal krijgen. Nu regelen we de trainingen onderling. En anderzijds omdat ik dan een vaste wedstrijddag heb en meer aansluiting met de club

Ben echt blij dat ik me er toe heb kunnen zetten om te gaan rennen. Even het hoofd leegmaken... Er is zoveel gebeurd hier de afgelopen paar dagen.
pi_60972229
Goedemorgen weer
Zometeen tot half 9 werken en dan naar de kapper, werd tijd begin weeer blond te worden
Daarna naar een vriend en vanavond eindelijk weer dansen
En als het goed is wacht mijn vriend om 10 uur dan op me en gaan we naar vuurwerk kijken
  woensdag 20 augustus 2008 @ 08:46:49 #243
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60973094
Goed dat je weer bent gaan rennen Sjeen. Ik vind ook altijd dat je hoofd er zo lekker leeg van wordt.
pi_60973169
ik had na het harldopen van zondag dus zoveel spierpijn dat ik gisteren nog niet normaal de trap op en af kon... Nu is het gelukkig over, en ik denk dat ik vandaag nog wel even ga..

Morgen geef ik mijn eerste lessen, dus ik ben flink zenuwachtig... Zometeen eerst maar eens de lessen goed gaan voorbereiden..

ik was vanmorgen trouwens 78,8 kg, het gaat dus lekker omlaag

[ Bericht 20% gewijzigd door teigan op 20-08-2008 09:25:33 ]
pi_60978005
Ik ben weer terug van de vakantie, 18 dagen lang nergens op gelet, en maar 1 kilo aangekomen Blijkbaar toch behoorlijk actief geweest, ik ben nu ook wel aan vakantie toe
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:54:46 #246
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60981870
Spannend teigan Ben je voortaan elke maandag en dinsdag vrij of is dat nu vanwege intro van het nieuwe jaar enzo?
En wat ga je hard naar beneden. Hup, weg van die 80

Welkom terug Dr_Flash.
pi_60982539
jojogirl, de maandag en dinsdag vrij was alleen vanwege de introductie, het zijn vanaf volgende week mijn drukste dagen, maandag geef ik 6 lessen, dinsdag 5. Dan woensdag vrij, donderdag 3 lessen, en vrijdag 4 lessen... Na de kerst vallen er 4 lessen weg(worden weer overgenomen door een collega die nu met verlof is), en krijg ik ook weer een ander rooster..

Ik kan dus tot de kerst op woensdag lekker bijkomen..
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:37:21 #248
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60983160
op woensdag is wel lekker!

nou ik durf verlopig niet meer op de weegschaal te gaan! hehe

stiekem gekeken en ik ben stabiel! nog steeds 78,6 kg

[ Bericht 27% gewijzigd door Zeeltje op 20-08-2008 15:42:54 ]
pi_60983268
ik ben er ook wel blij mee Zeeltje, kan ik even bijtanken voor de rest van de week.
Al vind ik het wel jammer dat ik maandag en dinsdag zoveel uren heb, dat kost mij in het weekend veel voorbereidingstijd als ik niet oppas. Ik moet echt gaan leren om goed te plannen..
  woensdag 20 augustus 2008 @ 15:53:41 #250
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60983709
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 15:40 schreef teigan het volgende:
ik ben er ook wel blij mee Zeeltje, kan ik even bijtanken voor de rest van de week.
Al vind ik het wel jammer dat ik maandag en dinsdag zoveel uren heb, dat kost mij in het weekend veel voorbereidingstijd als ik niet oppas. Ik moet echt gaan leren om goed te plannen..
wordt dat op een gegeven moment geen routine? ( ik weet het niet want ik kan het zelf ook niet, plannen haha )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')