Niks mirakel. Als je het goed bekijkt was dit het enige nummer waarbij Nederland onlangs had bewezen idd de sterkste te zijn. Dat het buitenland daar overheen gekeken had is hun eigen fout. Die meiden hebben gewoon gedaan wat ze moesten doen nadat ze het WR hadden gepakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar heb jij weer gelijk in maar het is wel een mirakel dat dat is gelukt als je ziet dat de hele ploeg behalve VDH zijn PR's op de individuele nummers bijna niet benaderd....
Dat de zwemmers verder teleurstellen is natuurlijk waar, maar daar waren ook geen medailles van te verwachten. Op de 4x100 hebben Kromowidjojo en Heemskerk geweldig gezwommen en hadden ze het geluk dat namens de VS Coughlin ook matig was en bij Australië Campbell en Mills ook gigantisch teleurstelden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar heb jij weer gelijk in maar het is wel een mirakel dat dat is gelukt als je ziet dat de hele ploeg behalve VDH zijn PR's op de individuele nummers bijna niet benaderd....
Dat vind ik dan weer zo af doen aan de prestatie hè? Waarom is het nou weer op basis van geluk en stelden de anderen teleur? Ze hadden sowieso al het WR! Dus lijkt me gewoon een afspiegeling van hoe het op dat onderdeel momenteel gewoon er voor staat. Waar ze individueel minder sterk zijn, weten ze als team boven zichzelf uit te stijgen. Ga dit dan weer niet bagatelliseren en zeggen dat dit alleen mogelijk was door dat anderen minder presteerden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat de zwemmers verder teleurstellen is natuurlijk waar, maar daar waren ook geen medailles van te verwachten. Op de 4x100 hebben Kromowidjojo en Heemskerk geweldig gezwommen en hadden ze het geluk dat namens de VS Coughlin ook matig was en bij Australië Campbell en Mills ook gigantisch teleurstelden.
Compleet eens! Nederland was al WR-houder dus een van de topfavorieten! Behalen ze een keer een gouden medaille naar verwachting, is het nu weer eens geluk! Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo af doen aan de prestatie hè? Waarom is het nou weer op basis van geluk en stelden de anderen teleur? Ze hadden sowieso al het WR! Dus lijkt me gewoon een afspiegeling van hoe het op dat onderdeel momenteel gewoon er voor staat. Waar ze individueel minder sterk zijn, weten ze als team boven zichzelf uit te stijgen. Ga dit dan weer niet bagatelliseren en zeggen dat dit alleen mogelijk was door dat anderen minder presteerden.
Die 4 * 100m vrij is de enige die volledig aan de hoop en verwachtingen heeft voldaan tot nu toe inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Compleet eens! Nederland was al WR-houder dus een van de topfavorieten! Behalen ze een keer een gouden medaille naar verwachting, is het nu weer eens geluk! Ongelooflijk.
de 4 keer 100 is inderdaad de enige die aan de verwachting voldoet, als jij wereldrecordhouder bent, en dat binnen een half jaar van het OS hebt gezwommen, is alles minder dan goud niet voldoende.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die 4 * 100m vrij is de enige die volledig aan de hoop en verwachtingen heeft voldaan tot nu toe inderdaad![]()
![]()
Denk dat dat niet meer gaat lukkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:30 schreef TheVulture het volgende:
De teller staat nu op 11... zal nog een hele klus worden om de 20 te halen...
Een half uurtje later hebben we er al weer een gouden bij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:30 schreef TheVulture het volgende:
De teller staat nu op 11... zal nog een hele klus worden om de 20 te halen...
Hockey(st)ers en wellicht nog een keer een stunt van de waterpolosters.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:11 schreef Blik het volgende:
Welke kunnen we nog halen de komende dagen?
- van Grunsven gaat goud of zilver pakken.
- Misschien Bos nog een plak
- wellicht springruiters brons (maar alleszins zeker)
maar verder
Hockey x 2, waterpolo, taekwondo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:11 schreef Blik het volgende:
Welke kunnen we nog halen de komende dagen?
- van Grunsven gaat goud of zilver pakken.
- Misschien Bos nog een plak
- wellicht springruiters brons (maar alleszins zeker)
maar verder
Halve finale wordt wel een lastige, geloof ik.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:21 schreef Blik het volgende:
uiteraard de hockeyers, hoe kan ik ze vergeten.
En wellicht Kanis, die staat al met 1 been in de halve finale
Vergeet de waterpolodames niet. Die staan in de halve en zijn steengoed bezig!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:21 schreef Blik het volgende:
uiteraard de hockeyers, hoe kan ik ze vergeten.
En wellicht Kanis, die staat al met 1 been in de halve finale
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |