Zoals ik aangeef geen top drie, maar het zijn kleine dingetjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
je eerste paar verwachtingen kloppen wel aardig, maar over het voetbal, Inge, de estafette en mannenwielrennen waren de kansen op voorhand toch wel kleiner dan jij nu voorsteld.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:17 schreef marcodej het volgende:
Nee begrijp wat je bedoelt: ze hoeven niet per se medailles te halen, maar ze presteren wat matiger dan verwacht waardoor er een wat negatiever gevoel ontstaat...
Ben ik wel met je eens, maar op de verwachte medaillekansen hebben de voorbeelden die jij noemde gelukkig geen invloed.
ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:15 schreef Denewar het volgende:
[..]
Zoals ik aangeef geen top drie, maar het zijn kleine dingetjes
Inge meer vooraan zwemmen, maw betere tijden, dus bv beste 16 vrije slag.
Voetbal is tot nog toe niet om aan te zien. gaan minstens voor brons, na 2 keer ek kampioen (kan nog steeds overigens)
4X200 meter een finaleplaats
Verrassing bij mannenwielrennen (Kroon meer in de finale sterker bv)
Ik bedoel ook meer het gevoel te omschrijven.
Oh ja, ik haak af, ik beland straks in een discussie en dat was niet de bedoeling
Dat hou je altijd, uiteindelijk kun je positieve en negatieve verrassingen aan het eind van de Spelen ongeveer tegen elkaar afstrepen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:50 schreef knep het volgende:
Denk ook dat het meer gevoelsmatig is aangezien er een paar zware medaillekandidaten zijn afgehaakt.
(Vos, dubbel 4 roeien, Huizinga).
Net wiskunde ditquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hou je altijd, uiteindelijk kun je positieve en negatieve verrassingen aan het eind van de Spelen ongeveer tegen elkaar afstrepen.
Ik kom niet verder dan Vos bij de wegwedstrijd en zelfs die was niet zeker omdat een wielerkoers altijd anders kan lopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:57 schreef marcodej het volgende:
mis je nu eigenlijk slechts 2 'zekere' medailles,
Mwah Vos door de 'kenners' tot favoriet gebombardeerd. Ik vond het niet realistisch eigenlijk en bij mij was er dan ook totaal geen teleurstelling.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:05 schreef marcodej het volgende:
Vos was topfavoriet dus die noem ik ook 'zeker' vooraf en de roeien mannen 4.
Ik moet echt dit topic niet meer lezen. Wat een stelletje zeurkousen en pessimisten posten hier alleen maar zeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Nu gaat het wel erg slecht weer goud verloren
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:46 schreef knep het volgende:
Marleen gaat morgen voor een gouden vrijdag zorgen.
hockey, paardrijden, zeilen, al intereseert me dat allemaal niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:48 schreef Karrs het volgende:
De mazzel dan!![]()
Wat voor goudkansen hebben we nou nog?
Nee hoor trickett gaat goud halen zilver zit er wel in.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:04 schreef marcodej het volgende:
Vandaag de eerste echte goudenmedaillekans weg...
Maar morgen gaat Marleen voor goud... Het moet toch een keer mee zitten.
Trickett, degene die in de halve finale te langzaam was maar door een valse start van een Chinees toch opeens mee mag doen... geloof er geen snars vanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee hoor trickett gaat goud halen zilver zit er wel in.
Zeg jij ook wel eens iets positiefs? Wat een zuurpruim ben jijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee hoor trickett gaat goud halen zilver zit er wel in.
jahquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zeg jij ook wel eens iets positiefs? Wat een zuurpruim ben jij
Hij had gewoon goud moeten halen, iedere partij met overmacht gewonnen tegen allemaal toppers. In de halve finale stond hij ook voor, tot de discutabele beslissing. Hij had ook niet zo'n risico moeten nemen, hij was beter en stond voorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, brons erbij. Maar hij had minstens zilver verdiend.
dat dus, dat vind ik altijd wel een zekerheidjequote:
Bij de voorgaande twee OS'en zaten we na vijf dagen al op 9 ofzo...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef Palmboom313 het volgende:
elke dag medaille houd wel standmaar inderdaad vandaag goud verloren
Na vandaag hebben we er zeven, alleen het goud valt eigenlijk wat tegen, maar ik verwacht dat dat er na zondag anders voorstaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij de voorgaande twee OS'en zaten we na vijf dagen al op 9 ofzo...
Doe nu niet alsof brons helemaal niks voorstelt.quote:
Ja, dat was mogelijk, dat is waar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:28 schreef Karrs het volgende:
Dude... brons is zó 800 voor Christus![]()
Ik bedoelde meer dat dit brons gemakkelijk goud had kunnen zijn.
Blijft zeer discutabel, maar achteraf zegt Grol zelf dat hij terecht verloren heeft en dat het oerstom is dat hij hem niet uitjudoot en nog voor een aanval gaat, omdat hij supersterk was...Hij baalt echt enorm. En als je die beelden rustig terug kijkt zie je ook dat hij de controle op het allerlaatste moment kwijt is en die kazach nog genoeg grip heeft om hem op het allerlaatste stukje nog te werpen. Enige discutabele is of hij daadwerkelijk op zn rug valt... Maar ja, wel goud verloren...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Hij had gewoon goud moeten halen, iedere partij met overmacht gewonnen tegen allemaal toppers. In de halve finale stond hij ook voor, tot de discutabele beslissing. Hij had ook niet zo'n risico moeten nemen, hij was beter en stond voor
Het gaat meer om het feit dat er bij bijna alle medailles mééér inzat dat brons.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat was mogelijk, dat is waar.
Maar ik proef hier toch bij veel mensen teleurstelling bij brons, terwijl dat doorgaans een topprestatie is. Een Belg zou daarentegen met een bronzen medaille vermoedelijk in de adelstand verheven worden.
Dat idee heb ik eigenlijk alleen bij Grol.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat er bij bijna alle medailles mééér inzat dat brons.
I agreequote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik eigenlijk alleen bij Grol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |