Ja, maar dat geldt voor nog minstens dertig andere landen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:50 schreef marcodej het volgende:
Natuurlijk komen er nog zat kansen aan, maar we hadden toch zeker meer kunnen hebben.
Idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar dat geldt voor nog minstens dertig andere landen.
Er is een verschil tussen kritisch en cynischquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd.Maar ik ben ff voor Nederland nu en kritisch...
Ik wil weer eens goud.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:08 schreef Palmboom313 het volgende:
Bosch brons elke dag een medaille
Nee hoor, Gravenstijn is een gigantische meevaller. Dat had niemand meer verwacht. Ze was hier zelfs bijna niet geweest, dus de verwachtingen waren nihil.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:50 schreef marcodej het volgende:
Vos is een tegenvaller 1x, Holland 4 tegenvaller, Bosch nu toch ook weer tegenvallend, Elmont had het niet, bij Huizinga had er meer in gezeten nadat hij de 1e ronde verrast.. Natuurlijk komen er nog zat kansen aan, maar we hadden toch zeker meer kunnen hebben.
Misschien dat Gravenstijn een meevaller was, maar dat had het pas echt geweest als ze goud had gepakt...
Maar goed, nog kansen genoeg hoor, maar het had reeel gezien iets mooier kunnen zijn.
Ik was dan ook gewoon weer heel blij met het brons!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kritisch en cynisch.
wie en wanneer?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
ik ook wel maar de grootste favorieten voor goud moeten nog komen.
anky, hockey vrouwen, vos punenkoers, 50 vrij veldhuis, theo bos sprint (mischien) om maar een paar op te noemen. Ook is henk grol morgen favoriet voor het goud.quote:
Bos op de sprint, Vos op de puntenkoers, de hockeydames, Anky van Grunsven en de dressuurploeg en De Koning/Berkhout en die liggen op koers. Eerste van deze medailles kan vanaf zaterdag vallen. In de tussentijd komen Veldhuis en Henk Grol nog in actie, dat zijn kanshebbers, maar niet de grootste favorieten. Althans Grol wellicht wel, maar daar weet ik te weinig vanaf om dat in te kunnen schatten.quote:
Nog niet, van Moorsel slaagde ook niet op haar eerste spelen, maar Vos kan nog minstens twee en misschien wel drie spelen hierna voor de medailles meedoen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:29 schreef rja het volgende:
Vos is geen van Moorsel
Dat is waar maar heeft ze het nou ook echt in zich om tot een 'van Moorsel' uit te groeien? Ik heb haar te weinig gevolgd om zelf het antwoord te kunnen geven maar ik vind dat we wel heel veel van haar verwachten en gewoon een opvolger van haar willen maken terwijl je misschien gewoon moet accepteren dat ze niet van het kaliber van moorsel is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nog niet, van Moorsel slaagde ook niet op haar eerste spelen, maar Vos kan nog minstens twee en misschien wel drie spelen hierna voor de medailles meedoen.
Ze is zowel wereldkampioene op de baan, op de weg als in het veld (geweest) en staat nummer 1 op de UCI-ranglijst. Dan ben je een topper.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is waar maar heeft ze het nou ook echt in zich om tot een 'van Moorsel' uit te groeien? Ik heb haar te weinig gevolgd om zelf het antwoord te kunnen geven maar ik vind dat we wel heel veel van haar verwachten en gewoon een opvolger van haar willen maken terwijl je misschien gewoon moet accepteren dat ze niet van het kaliber van moorsel is?
Op de OS is het tot nu toe niet wat je van een topper verwacht.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is zowel wereldkampioene op de baan, op de weg als in het veld (geweest) en staat nummer 1 op de UCI-ranglijst. Dan ben je een topper.
Dat is waar, zeker omdat ze nogal introvert en schuchter overkomt, maar juist op dat vlak zal ze zich naarmate ze ouder wordt en meer ervaring krijgt ontwikkelen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sowieso vind ik dat, of ze het nou wel of niet kan, er teveel druk op de schouders van een 21 jarige gelegd wordt door te roepen dat ze op haar eerste spelen wel even 3x goud zal halen.
Bij het tijdrijden viel het niet te verwachten en op de weg kan zoiets gebeuren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Op de OS is het tot nu toe niet wat je van een topper verwacht.
Oke, dat is de info die ik miste, thanks. Lijkt me een topper (in de dop) dan, maar schijnbaar heeft ze een opwarm rondje voor de spelen nodig. Laten we hopen dat ze op de baan beter uit de verf komt en de volgende spelen wat beter met de druk om kan gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is zowel wereldkampioene op de baan, op de weg als in het veld (geweest) en staat nummer 1 op de UCI-ranglijst. Dan ben je een topper.
Dat vond ik ook een grote afknapper, één nederlaag en al het zelfvertrouwen is wegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Theo Bos moet echt zijn act even herpakken en wat zelfverzekerder zijn. Jemig wat een lullig interview was dat met hem van de week, iets meer pit mag ie wel uitstralen. En ik was nog wel zo positief over zijn kunnen en zijn persoon
Normaal gesproken niet maar ik denk echt dat ik alle kanshebbers wel heb samengevat nu... misschien Vos er nog bij op de puntenkoers, wellicht een verrassing op de baan... dan zal het misschien nog wel 5 keer goud worden en ben ik dik tevreden hoor... maar mijn gevoel is toch wel dat het eerder zilver of brons wordt dan goud... ook niet slecht, ik doe het ze niet na... maar die top 10 in het medailleklassement is geen haalbare kaart denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:28 schreef Ericr het volgende:
The Vulture, je bent wel een zwartkijker zeg. Er komen nog genoeg favorieten voor goud en die zullen echt niet allemaal falen. Er zijn altijd wel een paar verrassingen.
De top 10 in het medailleklassement was dan ook wel erg ambitieus. Maar goed van Commenee moet toch wat zeggen, hij kan moeilijk zeggen dat 1 keer goud en wat zilver en brons het doel is.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet maar ik denk echt dat ik alle kanshebbers wel heb samengevat nu... misschien Vos er nog bij op de puntenkoers, wellicht een verrassing op de baan... dan zal het misschien nog wel 5 keer goud worden en ben ik dik tevreden hoor... maar mijn gevoel is toch wel dat het eerder zilver of brons wordt dan goud... ook niet slecht, ik doe het ze niet na... maar die top 10 in het medailleklassement is geen haalbare kaart denk ik
Behalve Ankyquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
De scores van Sydney en Athene overtroef je niet zo snel. De echte gouddelvers zijn allemaal gestopt.
Die zet haar tanden gelukkig telkens weer in een nieuwe uitdagingquote:
Trouwens Pieter was ook een gouddelver de afgelopen twee spelen. Die doet ook nog meequote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zet haar tanden gelukkig telkens weer in een nieuwe uitdaging
Als die vannacht goud wint dan spring ik naakt in de vijver hier tegenoverquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Trouwens Pieter was ook een gouddelver de afgelopen twee spelen. Die doet ook nog mee
Goud zou ik maar niet op rekenenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Trouwens Pieter was ook een gouddelver de afgelopen twee spelen. Die doet ook nog mee
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Goud zou ik maar niet op rekenen
Dat verwacht ik ook heul niet maar ik wilde bewijzen dat TheVulture niet helemaal gelijk hadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die vannacht goud wint dan spring ik naakt in de vijver hier tegenover
Nou nou kutzooi wil ik het niet noemen en met zo'n houding heb ik ook niet echt zin om de boel te verdedigen. Uiteindelijk is het makkelijk roepen vanaf je bank kijkend naar de tv ipv 4 jaar lang op een hoog niveau top sport bedrijven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:04 schreef Denewar het volgende:
IK denk dat iedereen wat teleurgesteld is. Mensen die ik spreek, reageren ook van, wat een kutzooi, gaat lekker daar.
We hebben natuurlijk wat verwachtingen die niet zijn ingelost, zeker vandaag.
We hadden gehoopt op een goud van edith of mark, de roeiers zouden naar de finale gaan. de dressuur zou een goede uitganspositie krijgen. Vos hadden we in ieder geval op zijn minst al 1 bronzen laten halen, misschien wel hoger, het voetbal zou iedereen van het veld spelen. Inge Dekker zou meer vooraan zwemmen, de 4x 200, zou toch wel de finale halen. Wie weet een uitschieter bij het mannenwielrennen.
Buiten dat de verwachtingen niet uitkwamen was daar vandaag het softbal en honkbal zwaar te onder, was hockey kantje boord. Bos en Anky toonde weinig lef....
Daarnaast hadden we judo meer dan brons ingeschat nog 3 tegaan (kan dus nog in theorie 3-1-3 ;-) )
er zijn geen verrassingsmedailles nog
je merkt hierdoor dat de stemming van negatief wordt, heb ik zelf ook.
Maar wat kunnen we evt nog verwachten reeel.
Zwemmen moet nog wel 1 medialle inzitten
Hockey ga ik wel van 2 medialles uit
Baanwielrennen 3 medialles
Zeilen 2 medialles
Hippische sport 2 medialles
Judo 1 medialle
verrassing 1 medialle
12 en de 5 zou 17 zijn. tsja welke kleuren in het ongunstige geval 1-1-15
ik denk reeel 4-4-9
Ach morgen denk ik er misschien weer heel anders over.
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[..]
Dat verwacht ik ook heul niet maar ik wilde bewijzen dat TheVulture niet helemaal gelijk had![]()
Ennuh dat van die vijver is met pics dan hè?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou nou kutzooi wil ik het niet noemen en met zo'n houding heb ik ook niet echt zin om de boel te verdedigen. Uiteindelijk is het makkelijk roepen vanaf je bank kijkend naar de tv ipv 4 jaar lang op een hoog niveau top sport bedrijven.
Echter was het zilver van Gravenstijn wel degelijk een verrassing en het woord is medaille
Als je dat écht allemaal dacht had je gwoon VEEL te hoge verwachtingen. JOUW fout dus, niet die van de sporters.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:04 schreef Denewar het volgende:We hadden gehoopt op een goud van edith of mark, de roeiers zouden naar de finale gaan. de dressuur zou een goede uitganspositie krijgen. Vos hadden we in ieder geval op zijn minst al 1 bronzen laten halen, misschien wel hoger, het voetbal zou iedereen van het veld spelen. Inge Dekker zou meer vooraan zwemmen, de 4x 200, zou toch wel de finale halen. Wie weet een uitschieter bij het mannenwielrennen.
je eerste paar verwachtingen kloppen wel aardig, maar over het voetbal, Inge, de estafette en mannenwielrennen waren de kansen op voorhand toch wel kleiner dan jij nu voorsteld.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:04 schreef Denewar het volgende:
We hadden gehoopt op een goud van edith of mark, de roeiers zouden naar de finale gaan. de dressuur zou een goede uitganspositie krijgen. Vos hadden we in ieder geval op zijn minst al 1 bronzen laten halen, misschien wel hoger, het voetbal zou iedereen van het veld spelen. Inge Dekker zou meer vooraan zwemmen, de 4x 200, zou toch wel de finale halen. Wie weet een uitschieter bij het mannenwielrennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |