er staat een foutje in je post!quote:Op zondag 21 september 2008 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Verzuurde exmod? Nee
kutuser? Ja
Knoop dat even in je oren, poephoofd
Als je hem nou iets later, zegge anderhalf uur, had geopend...quote:Op zondag 21 september 2008 22:15 schreef Cahir het volgende:
62 nieuwe PMs hebben
14 replies in minder dan 3 minuten, is het zo slecht?
Hij liep lekker, als de sfeer eenmaal verpest is heeft het niet echt nut. Maar hij was al open.quote:Op zondag 21 september 2008 22:20 schreef Cahir het volgende:
Wat about over een half uur weer openen voor een avondje?
Ik ben het volledig eens met LudoSanders.quote:Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef tong80 het volgende:
Weer een briljant topic in de kiem gesmoord
Post hier de persoon waar je momenteel aan denkt.
Werkelijk briljant tong, probeer het zoals ik zei eens in MEN. Een topic waarin 4 personen een veelvoud aan posts achter elkaar plaatst met daarin de naam van een persoon, briljant!quote:Op maandag 22 september 2008 19:01 schreef tong80 het volgende:
Weer een briljant topic in de kiem gesmoord
Post hier de persoon waar je momenteel aan denkt.
Dat was ik, blinde. Omdat we een ONZ FB hebben, daarom.quote:Op maandag 22 september 2008 20:10 schreef Olep het volgende:
Ludo, waarom moest mijn topique dicht? Iedereen hield er van..
Niet die, ik bedoel dat topic wat al een paar dagen open was. Met die fantastische TTquote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was ik, blinde. Omdat we een ONZ FB hebben, daarom.
Hij bedoelt Ik weet niet wat jullie gaan doen?!1 waarschijnlijk. En om dan antwoord te geven op Olep's vraag: bagger, drie dagen lang niets dan bagger.quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was ik, blinde. Omdat we een ONZ FB hebben, daarom.
Thanks, dat scheelt me weer typen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij bedoelt Ik weet niet wat jullie gaan doen?!1 waarschijnlijk. En om dan antwoord te geven op Olep's vraag: bagger, drie dagen lang niets dan bagger.
Bagger is mooi , baggerquote:Op maandag 22 september 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij bedoelt Ik weet niet wat jullie gaan doen?!1 waarschijnlijk. En om dan antwoord te geven op Olep's vraag: bagger, drie dagen lang niets dan bagger.
Ja maar daar kwamen heul veel mensen bij elkaar!! Wij waren net 1 familie. Zelfs paultjuhhh kwam! En tong! En iedereen vond het leuk. Jullie hadden toch geen last van de bagger anders was dat topic niet 3 dagen open gebleven..quote:Op maandag 22 september 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja ik keek er al de hele dag naar uit om weer in dat topic te mogen postenquote:Op maandag 22 september 2008 20:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja maar daar kwamen heul veel mensen bij elkaar!! Wij waren net 1 familie. Zelfs paultjuhhh kwam! En tong! En iedereen vond het leuk. Jullie hadden toch geen last van de bagger anders was dat topic niet 3 dagen open gebleven..
Edit- Zie, zelfs beverton gaf het zijn goedkeuring
Hij is dicht en dat blijft hij ook. Als je willen baggeren doen je dat maar in elkaars PM-box.quote:Op maandag 22 september 2008 20:19 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja maar daar kwamen heul veel mensen bij elkaar!! Wij waren net 1 familie. Zelfs paultjuhhh kwam! En tong! En iedereen vond het leuk. Jullie hadden toch geen last van de bagger anders was dat topic niet 3 dagen open gebleven..
Edit- Zie, zelfs beverton gaf het zijn goedkeuring
Nee. Het is jouw topic niet namelijk.quote:Op maandag 22 september 2008 20:20 schreef Cahir het volgende:
Mag er een slotje op mijn PM topic?
Wel zo met
'baggertopic, op slot' enzo
quote:Op maandag 22 september 2008 20:20 schreef Cahir het volgende:
Mag er een slotje op mijn PM topic?
Wel zo met
'baggertopic, op slot' enzo
Ten tijde van het openen van dat topic was ik niet online. Verder is een beetje baggeren in de nacht niet erg. De volgende ochtend zet er wel iemand een slotje op of zakt het automatisch naar beneden in de topiclijst. Alleen zijn er blijkbaar altijd weer mensen die de drang hebben baggertopics te kicken en ons ontgaat ook wel eens wat. Wij zitten hier immers ook niet 24/7.quote:Op maandag 22 september 2008 20:27 schreef Olep het volgende:
Ludo, mag ik dan vragen waarom je dat topic niet tegelijk op slot gooide?
Ik ken het gevoel en heb er een gedichtje over geschreven welke ik als troost nu aan je zal voordragen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ludo jammer dat je mijin naamtopic hebt gesloten
nu ben ik een beetje verdrietig!
quote:Niemand begrijpt wat ik bedoel.
Niemand begrijpt wat ik voel.
IK ben soms zo verdrietig en oh zo moe.
Soms ga ik naar een speciaal plekje toe.
Niemand weet wat ik daar zoek.
Dat blijft voor iedereen een gesloten boek.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel en heb er een gedichtje over geschreven welke ik als troost nu aan je zal voordragen.
[..]
Heul niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alleen vind ik het jammer dat Vegeta VS Tong80 dan wel weer gewoon open is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |