quote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Gay.nl in je plaatje verpest voor mij een beetje de sfeer.
Bukken?quote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Gay.nl in je plaatje verpest voor mij een beetje de sfeer.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef Cell.jpg het volgende:
En wat doet dat gay.nl tabblad daar ?
Profiel beetje bijhouden, jeweettogquote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef Cell.jpg het volgende:
En wat doet dat gay.nl tabblad daar ?
Ja het is namelijk ook verrekte veel moeite om dat tabblad weg te klikken en opnieuw op alt- printscreen te rammen.quote:Op zondag 21 september 2008 22:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bukken?![]()
Maar als ik dat weg zou soeppen dan zou iedereen denken dat ik 62 ook heb gesoept, wat dus NIET zo is.
Je kan natuurlijk ook gewoon 62 naar jezelf gestuurd hebben. Ik zie je er wel voor aan in iedergeval.quote:
Stukje analytisch vermogen. Booyah.quote:Op zondag 21 september 2008 22:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon 62 naar jezelf gestuurd hebben. Ik zie je er wel voor aan in iedergeval.
Het is een shared box zie ik. Vast gedeeld met een van zijn holmaatjes.quote:Op zondag 21 september 2008 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stukje analytisch vermogen. Booyah.
Nog meer onzinquote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is een shared box zie ik. Vast gedeeld met een van zijn holmaatjes.
Jij zit er óók in?quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is een shared box zie ik. Vast gedeeld met een van zijn holmaatjes.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:
Hai Cahir,
Ik zag je op Gay.nl en zou het liefst mijn frikadelletje in jouw bakkie mayo hangen.
Lijkt je dat wat, mail me dan terug.
Groet,
Joop
Urkerveen
quote:Op zondag 21 september 2008 22:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Lieve Joop,
Ik zag op Fok.nl dat je een vrouw was. Zoals je weet ben ik homo en doe ik dus niet aan 2de rangs soorten.
Groet,
Cahir
Afrika
Best Joop,quote:Op zondag 21 september 2008 22:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beste Cahir,
Ik ben je enige uitweg daar je nog geen schaap kan laten klaarkomen.
Joop.
Ik wilde Juup typenquote:Op zondag 21 september 2008 22:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Best Joop,
Ik vind het niet grappigIk ben een huillie.
Hoe oud is Joop eigenlijk?
Cahir
Als jij nog niet weet dat ik homo ben, ben je echt een achterlijke kutnewbie.quote:Op zondag 21 september 2008 22:25 schreef Dreamzilla het volgende:
een verklap 'ik ben homo topic' :\
Iedereen weet dat Cahir homo is.quote:Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef Cahir het volgende:
Hoe herken ik een newbie?
Bij Cahir vragen of hij homo is.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 21 september 2008 22:28 schreef Cahir het volgende:
Oja, goed nieuws. Tijdens de super-lange-ban heeft Cahir eengevonden!
EGOEGOEGOEGOEGOEGOEGOEOE.quote:Op zondag 21 september 2008 22:28 schreef Cahir het volgende:
Oja, goed nieuws. Tijdens de super-lange-ban heeft Cahir eengevonden!
Simon.quote:Op zondag 21 september 2008 22:33 schreef zarGon het volgende:
Zeg Cahir, ik vraag mij iets af. Is het Sahir, Kahir of Dzjahir?
wehehe dat was ook mijn 'verklap dat ik noob ben post' :pquote:Op zondag 21 september 2008 22:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als jij nog niet weet dat ik homo ben, ben je echt een achterlijke kutnewbie.
Ja hoor .quote:Op zondag 21 september 2008 22:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
Profiel beetje bijhouden, jeweettog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |