Ik bespeel de sambaballen....quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:09 schreef Ruiseart het volgende:
Speciaal voor cerror![]()
[ afbeelding ]
Zullen we eens samen spelen? Neem jij je klootviool mee, ik heb een zaadbalcello
Ja. Maar genoeg slowchat zo. Had je nog een punt ergens? (en nu niet met een . aankomen).quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:11 schreef Ruiseart het volgende:
Krijg je daar geen lamme armen van dan?
Er is een 'lijn' getrokken vanaf waar het weer OT gaat, het plaatsen van pics dus. De discussie ervaar ik niet echt als storend en was zelfs redelijk OT. Als dat verwijdert gaat worden kunnen we net zo goed alle 'quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:32 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Baas Fotosoep #3: Bezig Baasje
Kan die gare slowchat/klaagchat/ wat het ook is ff verwijderd worden op blz 4?
Tja, ik roep ook al de hele tijd dat het niveau van de nieuwe users om te janken is, maar tja, iedereen noemt het "nieuw soort humor".quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:54 schreef Kreator het volgende:
Vrouwen die met je willen nuecken, in je fotoboek.
Is dit tegenwoordig het niveau van onzin? Ik open een (matig) topic, maar omdat sommige mensen het niet begrijpen danwel leuk vinden is het kennelijk nodig dit vol te baggeren. Beetje jammer.
Fipo's doen we niet aan. Get over it.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:05 schreef -SG- het volgende:
Cerror is niet liev Feliciteer *HIER* -_Guitarist_- met zijn 10.000 posts!!!
Nee alleen iedereen zegt fipoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Fipo's doen we niet aan. Get over it.
Veel succes met het verwijderen, oh nee niet verwijderen maar veranderen van alle fipo'squote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Fipo's doen we niet aan. Get over it.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee alleen iedereen zegt fipo. Maarja, mijn plaatje verwijderen mocht ook hoor
.
Is dit zo'n kinderlijk: "Iedereen doet 't waarom mag ik het dan niehiet" gedoe?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Veel succes met het verwijderen, oh nee niet verwijderen maar veranderen van alle fipo's
Nee dit is zo'n kinderlijk: "Ik ben blauw, heb macht, dus doe het lekker" gedoequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
[..]
Is dit zo'n kinderlijk: "Iedereen doet 't waarom mag ik het dan niehiet" gedoe?
Zo is 't maar net.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee dit is zo'n kinderlijk: "Ik ben blauw, heb macht, dus doe het lekker" gedoe
ik weet dat je het gezellig wil maken en dat lukt ook wel, alleen met dat topic niet, je bent creatief genoeg om een ander topic te openen, ik ken je nu wel een beetjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:53 schreef Viswijfje het volgende:helemaal dicht? er zijn meer mensen die lol hebben van t topic en ik wilde er echt wat leuks en gezeligs van maken!! doe maar via pm?? dit is toch een forum! dan kan ik net zo goed met me vrienden gaan mailen
Dus nu bepaal jij voor iedereen in dat topic dat dit niet gezellig was? Ik vond het harstikke gezellig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:57 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet dat je het gezellig wil maken en dat lukt ook wel, alleen met dat topic niet, je bent creatief genoeg om een ander topic te openen, ik ken je nu wel een beetje![]()
maar hoezo niet dat topic? er waren best veel tvps (dus fokkers die t willen volgen) en 7 mensen die mee wilden doen dus dat zijn best veel mensen voor het topic! kan dat jij er niet zo veel aan vind maar als je zo kijkt kun je heel veel topics dichtgooien die je kwa onderwerp niet boeien!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:57 schreef murp het volgende:
[..]
ik weet dat je het gezellig wil maken en dat lukt ook wel, alleen met dat topic niet, je bent creatief genoeg om een ander topic te openen, ik ken je nu wel een beetje![]()
Wanneer je in een topic wekelijks opdrachten neerzet waarop de deelnemende users moeten reageren dmv PM en deze antwoorden een week hierna publiceert, wat gaan we dan in de tussenliggende tijd doen, baggeren? 4 delen volbaggeren alvorens er wat nieuws komt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:59 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
maar hoezo niet dat topic? er waren best veel tvps (dus fokkers die t willen volgen) en 7 mensen die mee wilden doen dus dat zijn best veel mensen voor het topic! kan dat jij er niet zo veel aan vind maar als je zo kijkt kun je heel veel topics dichtgooien die je kwa onderwerp niet boeien!
Ja stel je voor dat de users gaan baggeren in 1 topic.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer je in een topic wekelijks opdrachten neerzet waarop de deelnemende users moeten reageren dmv PM en deze antwoorden een week hierna publiceert, wat gaan we dan in de tussenliggende tijd doen, baggeren? 4 delen volbaggeren alvorens er wat nieuws komt?
sowieso zal t wel veel sneller gaan dan wekelijks! in tussentijd kunnen ze het wel over opdrachten hebben en sommige opdrachten kunnen ook in t topic... vorig jaar bij beauty & the nerd was dit ook geen probleem!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer je in een topic wekelijks opdrachten neerzet waarop de deelnemende users moeten reageren dmv PM en deze antwoorden een week hierna publiceert, wat gaan we dan in de tussenliggende tijd doen, baggeren? 4 delen volbaggeren alvorens er wat nieuws komt?
Dan kunnen wij het toch iets aanpassen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We overleggen even achter de schermen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef santax het volgende:
Lol, is het nu einde discussie ofzo?
Het topic is weeral geopend om 19:12 hoor, lieve santax.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:44 schreef santax het volgende:
Dat zijn zware onderhandelingen geloof ik he? Haal gewoon dat slotje ervan af lol.
En ik ben weer niet belangrijk genoeg om dan even te bellen hequote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het topic is weeral geopend om 19:12 hoor, lieve santax.
wat voor oplossing is over een verlaten spoorweg rennen nou weerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:58 schreef santax het volgende:
[..]
Ik zie maar 1 uitweg...
[ afbeelding ]
Aangepast, maar gaat er ook nog wat gebeuren?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:50 schreef Viswijfje het volgende:
Wie word de man van Viswijfje 2008? - Ronde 2 nu is het ronde 2!!! en nog bedankt voor het openmaken
de nieuwe opdracht stond er al!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Aangepast, maar gaat er ook nog wat gebeuren?
Dan klik je er niet op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Het grote Breathtaking's geilheidstopic part deux
een goede reden waarom dit topic nog open is, en ik hou op met het zeer doorzienbare getroll van mij jegens TS
Koop een dagboekquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:15 schreef cerror het volgende:
Ik sluit dit achterlijke stuk bagger!
Stel je niet zo aan man.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:06 schreef Karrs het volgende:
Foto's van de wannabe vliegtuikapers Rotterdam Airport!
Weer zo'n grappig plaatje dat iemand naar z'n dood valt omdat ie van wanhoop niets anders kan verzinnen om aan de vlammen te ontkomen
Dat je het er niet mee eens bent prima, maar om gelijk in bold moord en brand te gaan schreeuwen in 't topic is topicverneukend.quote:
't Is toch geen kwestie van 't er mee eens zijn of niet...?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat je het er niet mee eens bent prima, maar om gelijk in bold moord en brand te gaan schreeuwen in 't topic is topicverneukend.
Gewoon niet reageren is ook een optie. Dit is ONZ, geen POL of WGR o.i.d.
Kijk ook maar in m'n fotoboek, over een paar decennia leg ik ook het loodje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:29 schreef Karrs het volgende:
[..]
't Is toch geen kwestie van 't er mee eens zijn of niet...?
En speaking of topicverneukend. Die vent die daar valt is een paar seconden later DOOD. For real.
Maar goed, jouw forum.
Dat soort dingen doe je per PM (de link onderee hetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:29 schreef Karrs het volgende:
[..]
't Is toch geen kwestie van 't er mee eens zijn of niet...?
En speaking of topicverneukend. Die vent die daar valt is een paar seconden later DOOD. For real.
Maar goed, jouw forum.
Kut, helemaal vergeten de TR optie te melden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe je per PM (de link onderee het [ afbeelding ] icoontje). En ja het waren gruwelijke beelden, maar nuchter beschouwd zie je alleen maar iemand vallen, niet iemand die een kogel door z'n hoofd krijgt. Daarom vind ik het wel kunnen.
De wat...?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Kut, helemaal vergeten de TR optie te melden. [ afbeelding ]
TR, Topic Report,quote:
topic is al een dag dichtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
zeg..
willen julie even de linkjes die naar mijn open-dir verwijderen die in dit topic staan?
Ongein
posts editten kan dan toch gewoon?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:44 schreef murp het volgende:
[..]
topic is al een dag dicht
* murp mompelt iets met geen slapende honden wakker makken
ja hoor dat kanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
posts editten kan dan toch gewoon?
nachtbagger mag toch gewoon?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:19 schreef Het_hupt het volgende:
sry murp, ik zal wel geen nachtbaggertopics meer openen
maak je niet druk ajf, deze keer was m'n TT en OP niet goed.quote:
Doe het dan ook gewoon goed. Prutserquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maak je niet druk ajf, deze keer was m'n TT en OP niet goed.
en de verkeerde TS
mwah idd, mijn fout, but who cares?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Doe het dan ook gewoon goed. Prutser![]()
Done.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Kan een mod hier glorie van maken ipv gloerie
Hollands Glorie: Kansloze spelletjes presentatoren.
Nergens last van hier.quote:
Feck ja.quote:Op maandag 1 september 2008 21:29 schreef Dirkh het volgende:
Zo, ik kan hier weer beginnen met opruimen. whehehehe
Nee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:22 schreef beverton het volgende:
mag de fokmeet van vanavond in mijn uber leerzame topic plaatsvinden?
PM me maar met het idee, zien we het dan wel.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:15 schreef Bullshitonline het volgende:
Eventjes geleden heb ik een topic geopend 'Gooi het in de groep', een forumspel dat op enkele andere fora goed loopt. Vrijwel meteen is er een slotje op gekomen. Vind ik niet erg, zal wel een reden voor zijn. Het enige waar ik het niet mee eens ben, is het feit dat ik er geen enkele verklaring voor heb gekregen.
Wat als ik een volgende topic open waarmee hetzelfde gebeurd. Verklaar u nader en ik zal deze fout niet meer maken. Verklaar u niet nader en u kunt een topic verwachten met eenzelfde 'bagger'. Dus... kundegij mij even verklaren waarom dat topic niet in onzin voor je leven past ?
Bij voorbaat dank.
Daarom zijn belgen zo aardig, ze zeggen altijd uquote:Op zaterdag 6 september 2008 15:18 schreef Nosh het volgende:
'u'.
Geen SC.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:25 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Daarom zijn belgen zo aardig, ze zeggen altijd u
Het kan prima in Mens erger je niet lijkt me?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:15 schreef Bullshitonline het volgende:
Eventjes geleden heb ik een topic geopend 'Gooi het in de groep', een forumspel dat op enkele andere fora goed loopt. Vrijwel meteen is er een slotje op gekomen. Vind ik niet erg, zal wel een reden voor zijn. Het enige waar ik het niet mee eens ben, is het feit dat ik er geen enkele verklaring voor heb gekregen.
Wat als ik een volgende topic open waarmee hetzelfde gebeurd. Verklaar u nader en ik zal deze fout niet meer maken. Verklaar u niet nader en u kunt een topic verwachten met eenzelfde 'bagger'. Dus... kundegij mij even verklaren waarom dat topic niet in onzin voor je leven past ?
Bij voorbaat dank.
PWND WIE UNNE NOOB!quote:Op maandag 8 september 2008 12:55 schreef guitarist.nl het volgende:
Wil ik net goedemiddag posten in het goedemorgen topic gooit c. 'm op slot!
Dries Roelvinkquote:Op maandag 8 september 2008 12:57 schreef santax het volgende:
Eej is viswijfje eigenlijk gebanned ofzo? Ik heb gemist wie d'r man is geworden
het is dat ik vandaag ga trouwen, anders had ik een ban voor je aangevraagdquote:Op woensdag 10 september 2008 07:45 schreef appelsjap het volgende:
murp, murp, murp, jeweetzelf toch ook dat heel fok wil weten dat ik weer wakker ben!
Succes Murpquote:Op woensdag 10 september 2008 07:46 schreef murp het volgende:
[..]
het is dat ik vandaag ga trouwen, anders had ik een ban voor je aangevraagd
Een linkje en een hihi.quote:Op woensdag 10 september 2008 03:17 schreef Loedertje het volgende:
De blije doos :D
Waarom is die dicht?
Als Theo Maassen of Hans Teeuwen het zou zeggen is het wel humor.
Vertel.quote:Op woensdag 10 september 2008 13:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
cerror, ik heb een probleem
Ik weet niks meer om over te baggerenquote:
Hak het erafquote:Op woensdag 10 september 2008 15:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Deo ik heb een probleem wat heel erg zeikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |