Er zijn al tig topics geweest over bepaalde figuren op 't internet.quote:Op maandag 15 september 2008 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou uitkijken met die uitspraak.
Maar goed, het is duidelijk wat jouw standpunt is. Je vind het zelf blijkbaar ook te grappig om er eens goed over na te denken of dit eigenlijk wel verantwoord is.
Nog even een smiley als posticon zetten en klaar is m'n post..
Ach, je hebt 't tenminste geprobeerd.quote:Op maandag 15 september 2008 20:52 schreef Strani het volgende:
Tuurlijk bloedt het wel een keer dood. Voor degenen die er nu om lachen. Die jongen zit er straks jaren mee. Dat ie 'keilelijk' is kan ie zelf niks aan doen, en ook het 'turk' zijn is geen reden. Die paints zelf vind ik trouwens ook niet zo erg. Creatief gedaan en vermakelijk. Het gaat me eerder om de teksten er tussenin.
En kijk, ik kom nu over als 'woordvoerder' voor Onur maar ook alleen maar omdat de meeste anderen geen zin zullen hebben zich in dit soort zaken te mengen.
In elk geval, ik heb m'n zegje gedaan en ik waardeer je serieuzere antwoord.
wat is er nu weer niet goed?quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef cerror het volgende:
Onderjas. Je haalt nu werkelijk het bloed onder m'n nagels vandaan.
Kappen met dat gebagger en getroll.
Dat gekanker van je.quote:
Oja pm, ja kan ook. Mja ik ben gewoon een flauw persoon moet niet teveel van aantrekken. Is er iets mijn mijn serieuze topic dan?quote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat gekanker van je.
1 post met wat je dwarszit is goed, maar de FB Topic reporten en een topic openen met gezanik hoeft niet.
Dat je het niet eens bent prima, maar om gelijk de FB vol te plempen of topics erover te openen is niet nodig.
Ohja, je kan me ook gewoon PM-en.
Ik vind 't al een stuk beter dan je gebruikelijke repetiore.quote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oja pm, ja kan ook. Mja ik ben gewoon een flauw persoon moet niet teveel van aantrekken. Is er iets mijn mijn serieuze topic dan?
Yup, weer open.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:28 schreef tong80 het volgende:
Leg eens uit Dit is toch onzin ?
Wie koopt de onderbroeken van de paus ?
Draai het om, wat wordt er weer veel bagger geopend.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:26 schreef beverton het volgende:
wat gaan er weer veel topics op slot
tja, ik moest toch iets ''ontopics'' posten anders werd het verwijderdquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Draai het om, wat wordt er weer veel bagger geopend.
er staat een foutje in je post!quote:Op zondag 21 september 2008 01:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Verzuurde exmod? Nee
kutuser? Ja
Knoop dat even in je oren, poephoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |