Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Dat komt alleen maar omdat je Friesland grappig vind. Al die cro-magnon's.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:07 schreef Maisnon het volgende:
tbsmatige interessepost.
Ik vond dat water gevonden topic trouwens best grappig
Een plaatje van een lachende banaan. Aha. Ok.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:26 schreef Sauruzin het volgende:
Zeg, ik kwam deze sig tegen bij lennartb.nl en gooi deze godverdomme eens open!!!!!!!!!!! hahahaha check dit!!!!! Hoezo is dit topic gesloten. Ik moet dit kicken tot het einde der tijden!!
Vroeger Cerror, toen ik nog leuke topics van je zag, was het leven toffer. Gooi het open en je zal zien, Jezus verschijnt aan je dakraam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Een plaatje van een lachende banaan. Aha. Ok.
Ik raad je aan te kappen met dat getroll.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:33 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Vroeger Cerror, toen ik nog leuke topics van je zag, was het leven toffer. Gooi het open en je zal zien, Jezus verschijnt aan je dakraam.
Ik vrees dat c hem van z'n dak afslaat. En terecht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:33 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
Vroeger Cerror, toen ik nog leuke topics van je zag, was het leven toffer. Gooi het open en je zal zien, Jezus verschijnt aan je dakraam.
Ik sleep hem mee naar binnen en ik sla hem de kelder in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vrees dat c hem van z'n dak afslaat. En terecht.
Wil je je naam erin hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Pardon? de TT?
Graag.quote:
Graag gedaan.quote:
cerror, als virtueel pijpen mogelijk was, mocht jij mijn keeltje doorsmeren met jouw goddelijke (kanker)lichaamssappenquote:
Mi sperma es su sperma.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 03:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
cerror, als virtueel pijpen mogelijk was, mocht jij mijn keeltje doorsmeren met jouw goddelijke (kanker)lichaamssappen
Tinypic heeft hem toch al verwijdert?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:06 schreef atoombom het volgende:
Katten en poesjeshumor # 15 - O hai(ena)
Mag dit weg aub?
Ik zie hem gewoon nog staan hoor..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tinypic heeft hem toch al verwijdert?
Nu iig niet meer, denk dat hij nog in je cache stond. Ik zag enkel het plaatje vam Tinypic, maar zo is het ook opgelost.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:37 schreef atoombom het volgende:
[..]
Ik zie hem gewoon nog staan hoor..
omdat wij mods te lief waren en er helemaal geen NB Reeks zou moeten zijn...quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hey!
De laatste weken is er elke nacht nog een nachtbaggertopic geopend...
Altijd heel leuk en meestal komen ook dezelfde mensen ook een beetje te baggeren...
Nu gooit murp hem 2 keer opeens dicht? Zonder een echte reden? Waarom gunt hij dat ons niet, dat is toch triest?Of weet hij dat niet? Dat wij ELKE nacht nachtbaggeren???
Linkje 1:
Nachtbaggerrrrr met extra rollende R
Linkje 2:
Waarom geen nachtbagger?
Geen NB meer dusquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:30 schreef RicoRabbit het volgende:
Even voor de duidelijkheid, wij weten met ze alle dat het officieel niet is toegestaan om te baggeren in Onzin Voor Je Leven.
Maar wees dan zo consequent om het of altijd toe te staan, of anders nooit toe te staan.
En daarbij komt dat het ook ligt aan de desbetreffende moderator, de ene sluit hem niet, en een andere moderator sluit ze graag, maak daar eens een duidelijk beleid over ofzo, en nogmaals, handel consequent, en niet wanneer het jullie wel of niet uitkomt.
Let op:quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:33 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Erg vreemd idd.
''Ja, jullie moeten maar blij zijn dat wij dit zolang hebben getolereerd! Niet janken.''
Ik meen mij te herinneren dat in de Nachtbaggertopics van afgelopen week elke nacht 3 ONZ-moderators ook frequent postten in deze topics. Dit was slechts een teken van tolerantie? De uitspraken van Murp slaan dus nergens op.
Handhaaf het dan ook consequent, zodat er duidelijkheid bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bepaal jij het? lijkt me nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:33 schreef Jojoortje het volgende:
En jij bepaalt dat murp??
Lijkt me niet?
Ik hoor dat graag van een hogere functie dan moderatorquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:34 schreef murp het volgende:
[..]
Let op:
Vanaf 10 Aug 2008 geen NB reeksen meer
met vriendelijke groet
murp
zo, nu heb je duidelijkheid
quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:34 schreef MLI het volgende:
Maar, maar, MAAR! Als we echte bagger openen met bier, tieten, wiet, frikandellen en andere ranzigheden, mag het dan wel?er zijn vast wel topics open rond deze tijd waar men zich kan amuserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt eraanquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:35 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik hoor dat graag van een hogere functie dan moderator![]()
![]()
Met vriendelijke groet,
Rico
Helaas is jouw poging tot humor bij deze mislukt. Het zou correcter zijn om een kleine uitleg te geven waarom deze NB-topics niet meer toegestaan zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:34 schreef murp het volgende:
[..]
Let op:
Vanaf 10 Aug 2008 geen NB reeksen meer
met vriendelijke groet
murp
zo, nu heb je duidelijkheid
wtf, jij post nooit in het nachtbaggertopic ofzoquote:
Nachtbagger is gewoon een gunst van ons mods naar jullie toe... dat betekend niet dan dan meteen elke avond het nachtbagger topic openblijft... weel blij als zo'n topic open is, en ga niet janken dat ie dicht is...quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Helaas is jouw poging tot humor bij deze mislukt. Het zou correcter zijn om een kleine uitleg te geven waarom deze NB-topics niet meer toegestaan zijn.Zo wereldvreemd is dat niet.
"Een gunst van ons mods" Damn, kerel stoer!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef murp het volgende:
[..]
Nachtbagger is gewoon een gunst van ons mods naar jullie toe... dat betekend niet dan dan meteen elke avond het nachtbagger topic openblijft... weel blij als zo'n topic open is, en ga niet janken dat ie dicht is...
? Een gunst? Het is toch een vorm van slowchat? Volgens mij worden slowchats toegestaan in alle fora, zodat het gebagger in andere (serieuze) topics beperkt blijft.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef murp het volgende:
[..]
Nachtbagger is gewoon een gunst van ons mods naar jullie toe... dat betekend niet dan dan meteen elke avond het nachtbagger topic openblijft... weel blij als zo'n topic open is, en ga niet janken dat ie dicht is...
Ik noem:quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
wtf, jij post nooit in het nachtbaggertopic ofzo
En er zijn wel meerdere mods die het regelmatig gezellig hebben in het nachtbaggertopic
Dus omdat jij zogenaamd een blauw kleurtje hebt, mag jij dat zomaar besluiten?
Om 1 topic open te laten 's nachts doe je heel veel fokkers een plezier
Machtsmisbruik dit
mmm, ik zie dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel... Jullie kunnen rustig ergens in een topic baggeren gezellig doen, maar er komt gewoon geen Nachtbagger Reeks.. dat is toch niet zo erg heren en dames?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:42 schreef MLI het volgende:
Maar murp, het is wel zaterdag. Dan wordt er nooit niet gebaggerd. Ik kan me goed voorstellen dat jullie het doordeweeks niet open willen laten, maar zaterdagavond is traditioneel gezien al de baggeravond.
De nachtbaggerreeks is standaardquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:45 schreef murp het volgende:
[..]
mmm, ik zie dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel... Jullie kunnen rustig ergens in een topic baggeren gezellig doen, maar er komt gewoon geen Nachtbagger Reeks.. dat is toch niet zo erg heren en dames?
Uhuquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:so sad
en Murp beseft nu pas wat voor domme fout ie gemaakt heeft maar wil geen gezichtverlies
ja, je gaat een beetje begrijpen waar ik op doel... Dit is niet om jullie allemaal af te straffen enzo, want ik hou zelf ook wel eens van een potje baggeren, alleen ik wil geen reeks, of elke avond de zelfde TT of OP...quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Okay, dus een topic met als titel '' ONZ-Slowchat: Wij willen bier & Tieten'' is wel toegestaan, zolang het maar niet ''nachtbaggeren'' (of als topictitel) is?
nee, van mij part ga ik gigantisch op mn bek... ik leer er van..quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:so sad
en Murp beseft nu pas wat voor domme fout ie gemaakt heeft maar wil geen gezichtverlies
ik wil ook niet dat jullie een topics gaan verneuken.... maak gewoon een baggertopic aan zoals elke avond gebeurd. (buiten de NB reeks) ga gezellig met elkaar om en de mod sluit m smorgens...quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De nachtbaggerreeks is standaardAl voor een hele lange tijd! Jij begrijpt denk ik niet wat wij bedoelen murp... Wij gaan niet iemand anders zn topic verneuken, omdat wij daar zogenaamd willen gaan baggeren! (En ja, zelfs in Onzin worden er ook topics gesloten als daar te lang gebaggerd wordt en als het nergens meer over gaat)
In 't nachtbaggertopic komen altijd dezelfde mensen!
Ik kan ook zeggen: Kun je hem gewoon open laten, dat is toch niet zo erg murp?
Beetje zelfs? Kennelijk ben jij niet in staat om het zo te formuleren dat de users in dit topic jouw standpunt, regel begrijpen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:51 schreef murp het volgende:
[..]
ja, je gaat een beetje begrijpen waar ik op doel... Dit is niet om jullie allemaal af te straffen enzo, want ik hou zelf ook wel eens van een potje baggeren, alleen ik wil geen reeks, of elke avond de zelfde TT of OP...
snap je het een beetje?
Je probeert je er uit te lullen, maar het lukt je niet!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:51 schreef murp het volgende:
[..]
ja, je gaat een beetje begrijpen waar ik op doel... Dit is niet om jullie allemaal af te straffen enzo, want ik hou zelf ook wel eens van een potje baggeren, alleen ik wil geen reeks, of elke avond de zelfde TT of OP...
snap je het een beetje?
Waarom vraag je datquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:26 schreef Jojoortje het volgende:
Murp?
Kunnen wij er nu van uit gaan dat de nachtbaggerreeksen open worden gelaten?
Aangezien er nu een nachtbaggertopic open is en we (ook een mod) flink aan het baggeren zijn?![]()
Jojoortje wil lief gevonden worden door Murp. Hij blijft immers moderator met power.quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Waarom vraag je datals hij het niet wil komt ie van zelf wel stoer een slotje neergooien
Right dat zal het zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Jojoortje wil lief gevonden worden door Murp. Hij blijft immers moderator met power.
Maar Macht Erotiseert!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Right dat zal het zijn
Als die nachtbagger maar open blijft...
Wat murp bedoelt is dat ie de nodige orginaliteit mist in die nachtbaggerreeks. Heuh, het is twaalf uur, ik open een dom topic met "nachtbagger" in de TT en een nietszeggende OP. Dat kan toch beter, wees orgineel, kleedt het elke dag een beetje anders in, verzin steeds een ander thema of whatever.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:58 schreef RicoRabbit het volgende:
Dit lijkt inderdaad een poging om jezelf eruit te lullen, maar telaat![]()
Als ik volgende keer een topic aanmaak met: Klik hier en dan een Rickroll erachter, wedden dat ie dan gesloten wordt? Maar het is toch bagger?![]()
Wat jij zegt zou betekenen dat je tussen 00:00 en 06:00 allemaal baggertopics mag openen, terwijl nachtbagger juist een reeks is, waar al het bagger in 1 topic blijft
Ik heb er net een sealtje opgeplakt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:25 schreef Qwea het volgende:
Het kwaad dat Artis de Partis heet
potentieel TTT topic?
Goed punt inderdaad. Het film raden topic is nog wel echt een ONZ topic maar het Band topic werd toch wel serieus meegedaan.quote:
Haal er dan vooral een voorbeeld bij uit 2006....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef BB_Koning het volgende:
Vieze Flikkers!!!!
NIks mis met een gaybashtopic, want dat is het, de gadverdammes en ranzigs vliegen je om de oren.
Maar ene komische topic mag niet
negers en apen
Typisch FOK!: homo's beleidgen is geen probleem, maar zodra het gata om negers of moslims, dan zijn e poppen aan het dansen.
Waar moeten we dan verder discussieren?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:07 schreef cerror het volgende:
Discussieforum #2 - 13 Augustus '08 - God heeft ons verlaten
Leesch.
[ Vraag ] Hobbes of Locke?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 02:01 schreef santax het volgende:
Ik heb geen idee over het hoe en waarom enzo, maar ik mis op dit moment wel 1 fatsoenlijk nachtbagger topic waar ik het slap gelul van mensen kan lezen en mijn eigen slap gelul kwijt kan, inclusief plaatjes van juist... bier en tieten.
Done.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Doe hier Ten Napel na [deeltje #7] te laat, slotje graag
Done!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:35 schreef MisterO het volgende:
Hee kan de TT hiervan aangepast worden?
[HOMO] 2151 Oeh lekker lekker, i'll do you like a truck.
In ill do you like a truck
thnx
Ja? Jij niet blijkbaar. Laat maar zien dat jij het beter kunt en verbaas ons eens met een goed topic.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:57 schreef Ezechielk het volgende:
Vinden jullie die artis reeks een TTT waard?
Nevermind, had niet gezien dat de seal er al op zatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja? Jij niet blijkbaar. Laat maar zien dat jij het beter kunt en verbaas ons eens met een goed topic.
iddquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:39 schreef piekartz87 het volgende:
aan de andere kant is het wel een potentieel bagger topic en is die patat friet discussie er gewoon niet uit te krijgen
ja !. Ik prefereer trouwens zarGon boven godverredomme.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:53 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Godverdomme, waar is het NachtBaggerTopic?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
ja !. Ik prefereer trouwens zarGon boven godverredomme.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:18 schreef cerror het volgende:
A- Dit is klaagbaak niet.
B- Ik snap er geen kut van.
C- ??????
D- PROFIT!!!!!!
Wat de sluitpost zegt. En dat jij hier überhaupt nog kan reageren na het posten van een pm is op zich al een wonder, dus ik zou er niet zoveel ruchtbaarheid aan geven.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Remlof, wat is je probleem?
Wanneer komt JeRa weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |