abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:59:38 #1
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60674561

Welkom in het altijd bruisende ONZ Feedback topic! Voor al uw 'Onzin voor je leven' gerelateerde vragen zit u hier goed!

De Fok ONZ! Service desk bestaat uit: Snakey, murp, zarGon, cerror en LudoSanders.

Waar dient dit topic voor, zeg je? . Soms kan het gebeuren dat je het niet eens bent met een slotje, een verdwenen post of andere ingrepen door ons kloeke moderators team. Om te voorkomen dat men als een losgeslagen gilles de la tourette patient topics begint te openen met vragen over moderaties, hebben we 'feedback' in het leven geroepen. Hier kun je terecht met vragen en/of opmerkingen omtrent moderaties in het onzin forum. Bedenk je echter wel dat ook wij moderators, al lijken we nog zo eng, gewoon mensen zijn. Stel je vragen op een normale manier, dan zullen wij deze graag beantwoorden. Kortom: houd het netjes.

Okay, maar wat als ernstige haast bij is? . Mochten er dingen gebeuren die echt niet door de beugel kunnen of wil je de moderators attent maken op rasechte bagger, gebruik dan een topicreport of stuur ons een PM. Ons frivole team deelt een gezamenlijke inbox welke te bereiken is onder de username ONZePM. Gezien een leven bij ons blauwen niet bekend is, zal er ongetwijfeld iemand aanwezig zijn om je vragen te beantwoorden.

Tof! Ik vind het hier nu al gezellig! . En zo zien we het ook graag. Let echter wel dat het feedback topic niet bedoeld is om gezellig met zijn allen te keuvelen over allerlei triviale zaken. Enige slowchat zal niemand tegen het been stoten, maar weet waar de grenzen liggen. Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.

Maar hoe weet ik waar ik mag slowchatten en waar niet? . Als er een topic gemaakt wordt door een van onze creatieve geesten in ONZ en wij merken deze op dan editten wij 'ONZ-mod's seal of ontopicworthiness' erin, dit betekent dat er extra op het topic gelet gaat worden en dat hier dus niet geslowchat gaat worden.

Ontopic meedoen of opzouten dus. Er is meer dan genoeg plek om je postcount op te krikken en waar het niet de gehele tijd weggehaald zal worden + de bijkomende notes. Dit doen we omdat zo'n topic het waard is om creatief te doen met posten en wij hopen dan ook dat dit helpt om de users de lol te laten inzien van het maken van creatieve posts.

Om de slowchatters van dienst te zijnhebben we ook een banner met de tekst 'ONZ-modjes seal of permitted' Deze wordt dan weer gevrijwaard van eventuele slotjes tot de 300 grens is bereikt (policyoverschrijdende bezigheden uitgezonderd ). Zo weten jullie meteen waar jullie aan toe zijn.

Het is in geen geval de bedoeling dat men de banners zelf erin gaat zetten want dan heb je een goede kans dat iedereen dat gaat doen en de banners hun 'waarde' verliezen, wij zullen dus zorgen voor plaatsing. Je kan ons altijd vragen om de banner erin te doen mocht je dat willen.

En misbruik wordt gewoon beschouwd als topicverkloten en ook als zodanig tegen opgetreden.

De seals zijn gemaakt door LOLBOY.

Het wordt me volkomen duidelijk nu . Mooi zo. Je kan je ei altijd aan ons kwijt. Gebruik dit topic niet om te slowchatten, kijk eens de regels door voor de lol, en mocht je iets speciaals willen vertellen, maak dan gebruik van de speciale PM. En onthoud:
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:00:23 #2
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60674573
Zo. Kom nu maar met het gejank.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:01:02 #3
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60674588
pi_60674707
tbsmatige interessepost.

Ik vond dat water gevonden topic trouwens best grappig
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:08:52 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60674733
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 01:07 schreef Maisnon het volgende:
tbsmatige interessepost.

Ik vond dat water gevonden topic trouwens best grappig
Dat komt alleen maar omdat je Friesland grappig vind. Al die cro-magnon's.
Maar hey, wanneer kom jij weer eens met iets briljants?
pi_60675102
Zeg, ik kwam deze sig tegen bij lennartb.nl en gooi deze godverdomme eens open!!!!!!!!!!! hahahaha check dit!!!!! Hoezo is dit topic gesloten. Ik moet dit kicken tot het einde der tijden!!
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:31:11 #7
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60675188
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 01:26 schreef Sauruzin het volgende:
Zeg, ik kwam deze sig tegen bij lennartb.nl en gooi deze godverdomme eens open!!!!!!!!!!! hahahaha check dit!!!!! Hoezo is dit topic gesloten. Ik moet dit kicken tot het einde der tijden!!
Een plaatje van een lachende banaan. Aha. Ok.
pi_60675218
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 01:31 schreef cerror het volgende:

[..]

Een plaatje van een lachende banaan. Aha. Ok.
Vroeger Cerror, toen ik nog leuke topics van je zag, was het leven toffer. Gooi het open en je zal zien, Jezus verschijnt aan je dakraam.
Henderson put forth the argument that "global warming, earthquakes, hurricanes, and other natural disasters are a direct effect of the shrinking numbers of pirates since the 1800s.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:42:57 #9
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60675359
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 01:33 schreef Sauruzin het volgende:

[..]

Vroeger Cerror, toen ik nog leuke topics van je zag, was het leven toffer. Gooi het open en je zal zien, Jezus verschijnt aan je dakraam.
Ik raad je aan te kappen met dat getroll.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:44:58 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_60675387
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 01:33 schreef Sauruzin het volgende:

[..]

Ik vrees dat c hem van z'n dak afslaat. En terecht.
pi_60675395
Gaat goed lieve mods .
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:47:53 #12
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60675429
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 01:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik vrees dat c hem van z'n dak afslaat. En terecht.
Ik sleep hem mee naar binnen en ik sla hem de kelder in.
Then it's all Fritzl style.
pi_60676090
Pardon? de TT?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:00:32 #14
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60676147
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 02:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Pardon? de TT?
Wil je je naam erin hebben?
pi_60676161
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:00 schreef cerror het volgende:

[..]

Wil je je naam erin hebben?
Graag.
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:03:32 #16
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60676177
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Graag.
Graag gedaan.
pi_60676209
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:03 schreef cerror het volgende:

[..]

Graag gedaan.
cerror, als virtueel pijpen mogelijk was, mocht jij mijn keeltje doorsmeren met jouw goddelijke (kanker)lichaamssappen
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:06:35 #18
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60676214
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 03:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

cerror, als virtueel pijpen mogelijk was, mocht jij mijn keeltje doorsmeren met jouw goddelijke (kanker)lichaamssappen
Mi sperma es su sperma.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:11:42 #19
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60676268
Ik trek terug.
pi_60676343
Lever je blauw maar in, weakling.
Mods met een x zijn tof.
  Forum Admin zaterdag 9 augustus 2008 @ 08:15:07 #21
58651 crew  murp
murp
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:06:05 #22
223815 atoombom
een machtig wapen
pi_60687025
als je er oog voor hebt...
pi_60687587
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:06 schreef atoombom het volgende:
Katten en poesjeshumor # 15 - O hai(ena)

Mag dit weg aub?
Tinypic heeft hem toch al verwijdert?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:37:39 #24
223815 atoombom
een machtig wapen
pi_60687637
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Tinypic heeft hem toch al verwijdert?
Ik zie hem gewoon nog staan hoor..
als je er oog voor hebt...
pi_60687826
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:37 schreef atoombom het volgende:

[..]

Ik zie hem gewoon nog staan hoor..
Nu iig niet meer, denk dat hij nog in je cache stond. Ik zag enkel het plaatje vam Tinypic, maar zo is het ook opgelost.
Ik typ straat.
pi_60692927
goede topictitel...
haastige spoed is zelden goed, maar kom ik te laat sta ik op straat.
pi_60695557
Hey!

De laatste weken is er elke nacht nog een nachtbaggertopic geopend...
Altijd heel leuk en meestal komen ook dezelfde mensen ook een beetje te baggeren...

Nu gooit murp hem 2 keer opeens dicht? Zonder een echte reden? Waarom gunt hij dat ons niet, dat is toch triest? Of weet hij dat niet? Dat wij ELKE nacht nachtbaggeren???

Linkje 1:

Nachtbaggerrrrr met extra rollende R

Linkje 2:

Waarom geen nachtbagger?
Noot noot.
pi_60695586
Nou, dan maar eens hier gaan lopen klagen over het feit dat de meeste moderators zich lekker consequent opstellen.
Bijna de hele week, elke nacht, verschijnt er een zogeheten nachtbagger topic, een topic waar iedereen gewoon kan blaten en meestal met een hoop gezelligheid

Maar vandaag werd het gesloten door een paar moderators, met als afsluiter dat het een 'gunst' is dat het uberhaupt mag.

Even voor de duidelijkheid, wij weten met ze alle dat het officieel niet is toegestaan om te baggeren in Onzin Voor Je Leven.
Maar wees dan zo consequent om het of altijd toe te staan, of anders nooit toe te staan.

En daarbij komt dat het ook ligt aan de desbetreffende moderator, de ene sluit hem niet, en een andere moderator sluit ze graag, maak daar eens een duidelijk beleid over ofzo, en nogmaals, handel consequent, en niet wanneer het jullie wel of niet uitkomt.
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:31:25 #29
58651 crew  murp
murp
pi_60695605
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hey!

De laatste weken is er elke nacht nog een nachtbaggertopic geopend...
Altijd heel leuk en meestal komen ook dezelfde mensen ook een beetje te baggeren...

Nu gooit murp hem 2 keer opeens dicht? Zonder een echte reden? Waarom gunt hij dat ons niet, dat is toch triest? Of weet hij dat niet? Dat wij ELKE nacht nachtbaggeren???

Linkje 1:

Nachtbaggerrrrr met extra rollende R

Linkje 2:

Waarom geen nachtbagger?
omdat wij mods te lief waren en er helemaal geen NB Reeks zou moeten zijn...

wees blij dat wij zo lief waren..... en ik weet best wel dat jullie zonder NB kunnen
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:32:47 #30
58651 crew  murp
murp
pi_60695618
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:30 schreef RicoRabbit het volgende:

Even voor de duidelijkheid, wij weten met ze alle dat het officieel niet is toegestaan om te baggeren in Onzin Voor Je Leven.
Maar wees dan zo consequent om het of altijd toe te staan, of anders nooit toe te staan.

En daarbij komt dat het ook ligt aan de desbetreffende moderator, de ene sluit hem niet, en een andere moderator sluit ze graag, maak daar eens een duidelijk beleid over ofzo, en nogmaals, handel consequent, en niet wanneer het jullie wel of niet uitkomt.
Geen NB meer dus
pi_60695625
Erg vreemd idd.

''Ja, jullie moeten maar blij zijn dat wij dit zolang hebben getolereerd! Niet janken.''

Ik meen mij te herinneren dat in de Nachtbaggertopics van afgelopen week elke nacht 3 ONZ-moderators ook frequent postten in deze topics. Dit was slechts een teken van tolerantie? De uitspraken van Murp slaan dus nergens op.

Handhaaf het dan ook consequent, zodat er duidelijkheid bestaat.
pi_60695630
En jij bepaalt dat murp??

Lijkt me niet?
Noot noot.
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:34:23 #33
58651 crew  murp
murp
pi_60695655
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:33 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Erg vreemd idd.

''Ja, jullie moeten maar blij zijn dat wij dit zolang hebben getolereerd! Niet janken.''

Ik meen mij te herinneren dat in de Nachtbaggertopics van afgelopen week elke nacht 3 ONZ-moderators ook frequent postten in deze topics. Dit was slechts een teken van tolerantie? De uitspraken van Murp slaan dus nergens op.

Handhaaf het dan ook consequent, zodat er duidelijkheid bestaat.
Let op:
Vanaf 10 Aug 2008 geen NB reeksen meer
met vriendelijke groet
murp

zo, nu heb je duidelijkheid
pi_60695657
Maar, maar, MAAR! Als we echte bagger openen met bier, tieten, wiet, frikandellen en andere ranzigheden, mag het dan wel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60695660
Mag ik dan, als frequente NB-poster, weten waarom ''jullie'' dit hebben besloten?
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:34:45 #36
58651 crew  murp
murp
pi_60695664
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:33 schreef Jojoortje het volgende:
En jij bepaalt dat murp??

Lijkt me niet?
en bepaal jij het? lijkt me niet
pi_60695667
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:34 schreef murp het volgende:

[..]

Let op:
met vriendelijke groet
murp

Ik hoor dat graag van een hogere functie dan moderator

Met vriendelijke groet,
Rico
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:35:31 #38
58651 crew  murp
murp
pi_60695676
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:34 schreef MLI het volgende:
Maar, maar, MAAR! Als we echte bagger openen met bier, tieten, wiet, frikandellen en andere ranzigheden, mag het dan wel?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn vast wel topics open rond deze tijd waar men zich kan amuseren
pi_60695680
We kunnen hier ook baggeren. .
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:35:51 #40
58651 crew  murp
murp
pi_60695681
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:35 schreef RicoRabbit het volgende:

[..]

Ik hoor dat graag van een hogere functie dan moderator

Met vriendelijke groet,
Rico
komt eraan
pi_60695694
quote:

[..]

Let op:
met vriendelijke groet
murp

Helaas is jouw poging tot humor bij deze mislukt. Het zou correcter zijn om een kleine uitleg te geven waarom deze NB-topics niet meer toegestaan zijn. Zo wereldvreemd is dat niet.
pi_60695704
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:35 schreef MLI het volgende:
We kunnen hier ook baggeren. .
Uitstekend plan

Biertje iemand?
pi_60695705
quote:

[..]

en bepaal jij het? lijkt me niet
wtf, jij post nooit in het nachtbaggertopic ofzo
En er zijn wel meerdere mods die het regelmatig gezellig hebben in het nachtbaggertopic
Dus omdat jij zogenaamd een blauw kleurtje hebt, mag jij dat zomaar besluiten?
Om 1 topic open te laten 's nachts doe je heel veel fokkers een plezier
Machtsmisbruik dit
Noot noot.
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:38:13 #44
58651 crew  murp
murp
pi_60695725
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Helaas is jouw poging tot humor bij deze mislukt. Het zou correcter zijn om een kleine uitleg te geven waarom deze NB-topics niet meer toegestaan zijn. Zo wereldvreemd is dat niet.
Nachtbagger is gewoon een gunst van ons mods naar jullie toe... dat betekend niet dan dan meteen elke avond het nachtbagger topic openblijft... weel blij als zo'n topic open is, en ga niet janken dat ie dicht is...
pi_60695768
Voor klachten kun je in klaagbaak of FB terecht....
haastige spoed is zelden goed, maar kom ik te laat sta ik op straat.
pi_60695776
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef murp het volgende:

[..]

Nachtbagger is gewoon een gunst van ons mods naar jullie toe... dat betekend niet dan dan meteen elke avond het nachtbagger topic openblijft... weel blij als zo'n topic open is, en ga niet janken dat ie dicht is...
"Een gunst van ons mods" Damn, kerel stoer!
Maar beantwoord nou eens deze vraag:
Wat nou als er elke nacht een nachtbaggertopic open is... Wat is daar mis mee? Heb je er last van?
Noot noot.
pi_60695794
Maar murp, het is wel zaterdag. Dan wordt er nooit niet gebaggerd. Ik kan me goed voorstellen dat jullie het doordeweeks niet open willen laten, maar zaterdagavond is traditioneel gezien al de baggeravond.
pi_60695796
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef murp het volgende:

[..]

? Een gunst? Het is toch een vorm van slowchat? Volgens mij worden slowchats toegestaan in alle fora, zodat het gebagger in andere (serieuze) topics beperkt blijft.

Het zou je sieren om normaal antwoord (in plaats van kinderachtig ''Ga niet janken'') te geven. Het is niet vreemd dat ONZ-users zich nu afvragen wat de motivatie is om INEENS de NB-topics dicht te doen onder het mom van ''Nachtbagger is gewoon een gunst van ons mods naar jullie toe... dat betekend niet dan dan meteen elke avond het nachtbagger topic openblijft''.

Wat is het probleem? Haalt een NB-topic het niveau (wat jullie wenselijk achten voor ONZ) van jullie forumonderdeel omlaag?
pi_60695800
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

wtf, jij post nooit in het nachtbaggertopic ofzo
En er zijn wel meerdere mods die het regelmatig gezellig hebben in het nachtbaggertopic
Dus omdat jij zogenaamd een blauw kleurtje hebt, mag jij dat zomaar besluiten?
Om 1 topic open te laten 's nachts doe je heel veel fokkers een plezier
Machtsmisbruik dit
Ik noem:
ZarGon (Moderator)
cerror (Moderator)
Tmaatje (Moderator)
Remlof (Forum Administrator)
Snakey (Forum Administrator)
LudoSanders (Moderator)
The_Terminator (Moderator)
NanKing (Moderator)
MASD (Moderator)

Etc..

Doen ze dit dan allemaal omdat ze het leuk vinden, of posten ze gezellig mee, terwijl het eigenlijk allemaal niet mag volgens jou regels?
Vertel het ze maar anders, inclusief de admins ja
pi_60695817
Ik vind het erg jammer. Ik begon ONZ steeds meer te waarderen als onderdeel van de fora.
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:45:20 #51
58651 crew  murp
murp
pi_60695836
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:42 schreef MLI het volgende:
Maar murp, het is wel zaterdag. Dan wordt er nooit niet gebaggerd. Ik kan me goed voorstellen dat jullie het doordeweeks niet open willen laten, maar zaterdagavond is traditioneel gezien al de baggeravond.
mmm, ik zie dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel... Jullie kunnen rustig ergens in een topic baggeren gezellig doen, maar er komt gewoon geen Nachtbagger Reeks.. dat is toch niet zo erg heren en dames?
pi_60695863
Okay, dus een topic met als titel '' ONZ-Slowchat: Wij willen bier & Tieten'' is wel toegestaan, zolang het maar niet ''nachtbaggeren'' (of als topictitel) is?
pi_60695884
so sad en Murp beseft nu pas wat voor domme fout ie gemaakt heeft maar wil geen gezichtverlies
pi_60695894
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:45 schreef murp het volgende:

[..]

mmm, ik zie dat jullie niet begrijpen wat ik bedoel... Jullie kunnen rustig ergens in een topic baggeren gezellig doen, maar er komt gewoon geen Nachtbagger Reeks.. dat is toch niet zo erg heren en dames?
De nachtbaggerreeks is standaard Al voor een hele lange tijd! Jij begrijpt denk ik niet wat wij bedoelen murp... Wij gaan niet iemand anders zn topic verneuken, omdat wij daar zogenaamd willen gaan baggeren! (En ja, zelfs in Onzin worden er ook topics gesloten als daar te lang gebaggerd wordt en als het nergens meer over gaat)
In 't nachtbaggertopic komen altijd dezelfde mensen!

Ik kan ook zeggen: Kun je hem gewoon open laten, dat is toch niet zo erg murp?
Noot noot.
pi_60695908
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
so sad en Murp beseft nu pas wat voor domme fout ie gemaakt heeft maar wil geen gezichtverlies
Uhu
pi_60695910
En dan in de OP: "Het verkapte nachtbaggertopic"

ASG
Noot noot.
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:51:10 #57
58651 crew  murp
murp
pi_60695920
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Okay, dus een topic met als titel '' ONZ-Slowchat: Wij willen bier & Tieten'' is wel toegestaan, zolang het maar niet ''nachtbaggeren'' (of als topictitel) is?
ja, je gaat een beetje begrijpen waar ik op doel... Dit is niet om jullie allemaal af te straffen enzo, want ik hou zelf ook wel eens van een potje baggeren, alleen ik wil geen reeks, of elke avond de zelfde TT of OP...
snap je het een beetje?
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:53:33 #58
58651 crew  murp
murp
pi_60695960
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
nee, van mij part ga ik gigantisch op mn bek... ik leer er van..
en ik vind dat ik niets verkeerd had gedaan, het is nu alleen wel moeilijk uit te leggen wat ik nou precies bedoel
  Forum Admin zondag 10 augustus 2008 @ 00:55:25 #59
58651 crew  murp
murp
pi_60695987
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

De nachtbaggerreeks is standaard Al voor een hele lange tijd! Jij begrijpt denk ik niet wat wij bedoelen murp... Wij gaan niet iemand anders zn topic verneuken, omdat wij daar zogenaamd willen gaan baggeren! (En ja, zelfs in Onzin worden er ook topics gesloten als daar te lang gebaggerd wordt en als het nergens meer over gaat)
In 't nachtbaggertopic komen altijd dezelfde mensen!

Ik kan ook zeggen: Kun je hem gewoon open laten, dat is toch niet zo erg murp?
ik wil ook niet dat jullie een topics gaan verneuken.... maak gewoon een baggertopic aan zoals elke avond gebeurd. (buiten de NB reeks) ga gezellig met elkaar om en de mod sluit m smorgens...
pi_60695991
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:51 schreef murp het volgende:

[..]

ja, je gaat een beetje begrijpen waar ik op doel... Dit is niet om jullie allemaal af te straffen enzo, want ik hou zelf ook wel eens van een potje baggeren, alleen ik wil geen reeks, of elke avond de zelfde TT of OP...
snap je het een beetje?
Beetje zelfs? Kennelijk ben jij niet in staat om het zo te formuleren dat de users in dit topic jouw standpunt, regel begrijpen.

Nee, ik begrijp het kennelijk niet, want jij geeft al aan dat ik het een ''beetje'' begrijp waar jij op doelt.

Zou jij het dan concreet willen formuleren wat jij voor ogen hebt, zodat ik het volledig begrijp? En mijn tweede vraag is of dit jouw standpunt is, of dat mijn lieve zarGon, bijvoorbeeld, dit ook deelt (dus dat alle ONZ-moderators dit vinden).
pi_60695994
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:51 schreef murp het volgende:

[..]

snap je het een beetje?
Je probeert je er uit te lullen, maar het lukt je niet!
Wij proberen het juist duidelijk te maken voor de fokkers (juist door iedere nacht ongeveer dezelfde TT)
dat mensen DAAR kunnen gaan baggeren En DAAR komen ook dezelfde mensen
En dat alleen JIJ geen reeks wil, kunnen wij ook niets aan doen...
Het nachtbaggertopic is alleen maar een aanwinst hoor Puur baggeren, lullen, keuveln, neuln etc..

Noot noot.
pi_60696042
Dit lijkt inderdaad een poging om jezelf eruit te lullen, maar telaat

Als ik volgende keer een topic aanmaak met: Klik hier en dan een Rickroll erachter, wedden dat ie dan gesloten wordt? Maar het is toch bagger?

Wat jij zegt zou betekenen dat je tussen 00:00 en 06:00 allemaal baggertopics mag openen, terwijl nachtbagger juist een reeks is, waar al het bagger in 1 topic blijft
pi_60696076
Kom op murp, vind je voor de rest echt een goeie mod hoor, maar dit is gewoon te overdreven.
Noot noot.
  zondag 10 augustus 2008 @ 01:02:03 #64
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_60696119
open een topic, en kijk of die open blijft :")
pi_60696547
Murp?

Kunnen wij er nu van uit gaan dat de nachtbaggerreeksen open worden gelaten?

Aangezien er nu een nachtbaggertopic open is en we (ook een mod) flink aan het baggeren zijn?
Noot noot.
pi_60696595
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:26 schreef Jojoortje het volgende:
Murp?

Kunnen wij er nu van uit gaan dat de nachtbaggerreeksen open worden gelaten?

Aangezien er nu een nachtbaggertopic open is en we (ook een mod) flink aan het baggeren zijn?
Waarom vraag je dat als hij het niet wil komt ie van zelf wel stoer een slotje neergooien
pi_60696622
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:29 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat als hij het niet wil komt ie van zelf wel stoer een slotje neergooien
Jojoortje wil lief gevonden worden door Murp. Hij blijft immers moderator met power.
pi_60696645
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:30 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:

[..]

Jojoortje wil lief gevonden worden door Murp. Hij blijft immers moderator met power.
Right dat zal het zijn

Als die nachtbagger maar open blijft...
Noot noot.
pi_60696658
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 01:32 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Right dat zal het zijn

Als die nachtbagger maar open blijft...
Maar Macht Erotiseert!
  zondag 10 augustus 2008 @ 01:37:34 #70
104871 remlof
Europees federalist
pi_60696733
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:58 schreef RicoRabbit het volgende:
Dit lijkt inderdaad een poging om jezelf eruit te lullen, maar telaat

Als ik volgende keer een topic aanmaak met: Klik hier en dan een Rickroll erachter, wedden dat ie dan gesloten wordt? Maar het is toch bagger?

Wat jij zegt zou betekenen dat je tussen 00:00 en 06:00 allemaal baggertopics mag openen, terwijl nachtbagger juist een reeks is, waar al het bagger in 1 topic blijft
Wat murp bedoelt is dat ie de nodige orginaliteit mist in die nachtbaggerreeks. Heuh, het is twaalf uur, ik open een dom topic met "nachtbagger" in de TT en een nietszeggende OP. Dat kan toch beter, wees orgineel, kleedt het elke dag een beetje anders in, verzin steeds een ander thema of whatever.
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:25:34 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60708696
Het kwaad dat Artis de Partis heet

potentieel TTT topic?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60718275
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:25 schreef Qwea het volgende:
Het kwaad dat Artis de Partis heet

potentieel TTT topic?
Ik heb er net een sealtje opgeplakt.
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:59:17 #74
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60727485
quote:
Goed punt inderdaad. Het film raden topic is nog wel echt een ONZ topic maar het Band topic werd toch wel serieus meegedaan.
Toch iets meer voor de fanatieke MEN users.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:28:18 #75
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_60777011
Vieze Flikkers!!!!

NIks mis met een gaybashtopic, want dat is het, de gadverdammes en ranzigs vliegen je om de oren.

Maar ene komische topic mag niet

negers en apen

Typisch FOK!: homo's beleidgen is geen probleem, maar zodra het gata om negers of moslims, dan zijn e poppen aan het dansen.
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:37:17 #76
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60777347
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:28 schreef BB_Koning het volgende:
Vieze Flikkers!!!!

NIks mis met een gaybashtopic, want dat is het, de gadverdammes en ranzigs vliegen je om de oren.

Maar ene komische topic mag niet

negers en apen

Typisch FOK!: homo's beleidgen is geen probleem, maar zodra het gata om negers of moslims, dan zijn e poppen aan het dansen.
Haal er dan vooral een voorbeeld bij uit 2006....
Nu zeg ik eerlijk dat dit geen appels en peren vergelijking is maar ik ben het eens met murp.
Bashen om het bashen is niet grappig. Nouja, het kan grappig zijn maar zoals in jouw topic... ik kon er niet om lachen.
pi_60781673
quote:
Waar moeten we dan verder discussieren?

EDIT: Al gevonden. Bedankt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Surveillance-Schaap op 13-08-2008 01:16:22 ]
♥Claimed by Dolly O+ O+ O+ ♥
  woensdag 13 augustus 2008 @ 01:49:10 #78
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60782322
bitches
pi_60782477
Ik heb geen idee over het hoe en waarom enzo, maar ik mis op dit moment wel 1 fatsoenlijk nachtbagger topic waar ik het slap gelul van mensen kan lezen en mijn eigen slap gelul kwijt kan, inclusief plaatjes van juist... bier en tieten.
pi_60782616
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 02:01 schreef santax het volgende:
Ik heb geen idee over het hoe en waarom enzo, maar ik mis op dit moment wel 1 fatsoenlijk nachtbagger topic waar ik het slap gelul van mensen kan lezen en mijn eigen slap gelul kwijt kan, inclusief plaatjes van juist... bier en tieten.
[ Vraag ] Hobbes of Locke?
Ik typ straat.
pi_60782623
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 02:19 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

[ Vraag ] Hobbes of Locke?
Ah dus toch! Thanks!!!

*tieten posten gaat *
pi_60791878
Doe hier Ten Napel na [deeltje #7] te laat, slotje graag
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60791952
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Doe hier Ten Napel na [deeltje #7] te laat, slotje graag
Done.
Ik typ straat.
pi_60801198
Hee kan de TT hiervan aangepast worden?

[HOMO] 2151 Oeh lekker lekker, ill do it like a truc

In ill do you like a truck

thnx
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  woensdag 13 augustus 2008 @ 18:44:57 #85
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_60801428
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 18:35 schreef MisterO het volgende:
Hee kan de TT hiervan aangepast worden?

[HOMO] 2151 Oeh lekker lekker, i'll do you like a truck.

In ill do you like a truck

thnx
Done!
pi_60809582
Een ontploffing van baasheid

cerror, heb je je PM al gechecked?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:57:41 #87
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_60813097
Vinden jullie die artis reeks een TTT waard?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_60813188
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:57 schreef Ezechielk het volgende:
Vinden jullie die artis reeks een TTT waard?
Ja? Jij niet blijkbaar. Laat maar zien dat jij het beter kunt en verbaas ons eens met een goed topic.
Ik typ straat.
pi_60817388
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 00:01 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ja? Jij niet blijkbaar. Laat maar zien dat jij het beter kunt en verbaas ons eens met een goed topic.
Nevermind, had niet gezien dat de seal er al op zat
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_60830295
eeuwige patat/friet discussie

ja het maakt idd niet uit hoe je het noemt, patat of friet,

maar daar ging het ook niet over, het ging erom dat er op fok een andere naam voor komt

haal dan de lui weg die nogals patat of friet posten?
aan de andere kant is het wel een potentieel bagger topic en is die patat friet discussie er gewoon niet uit te krijgen
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  Forum Admin donderdag 14 augustus 2008 @ 17:42:27 #91
58651 crew  murp
murp
pi_60830370
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:39 schreef piekartz87 het volgende:

aan de andere kant is het wel een potentieel bagger topic en is die patat friet discussie er gewoon niet uit te krijgen
idd
pi_60869081
Godverdomme, waar is het NachtBaggerTopic?
pi_60869144
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:53 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
Godverdomme, waar is het NachtBaggerTopic?
ja !. Ik prefereer trouwens zarGon boven godverredomme.
pi_60869356
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

ja !. Ik prefereer trouwens zarGon boven godverredomme.

Ah, bah, JUUP, sterf.
pi_60893581
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:18 schreef cerror het volgende:
A- Dit is klaagbaak niet.
B- Ik snap er geen kut van.
C- ??????
D- PROFIT!!!!!!
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_60906644
Remlof, wat is je probleem?
Wanneer komt JeRa weer terug?
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:26:55 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_60906701
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Remlof, wat is je probleem?
Wanneer komt JeRa weer terug?
Wat de sluitpost zegt. En dat jij hier überhaupt nog kan reageren na het posten van een pm is op zich al een wonder, dus ik zou er niet zoveel ruchtbaarheid aan geven.
pi_60906819
Oke remlof, thanks, was hier niet van op de hoogte, zal er op letten dus
pi_60912815
Speciaal voor cerror

Zullen we eens samen spelen? Neem jij je klootviool mee, ik heb een zaadbalcello
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')