Klopt... Ben ik een optimistische liberaal of een pessimistische liberaal? Lastig. Ik weet het niet.quote:
Optimistische liberaalquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:12 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
[..]
Klopt... Ben ik een optimistische liberaal of een pessimistische liberaal? Lastig. Ik weet het niet.
Wellicht dat die conservatieven uit POL ook ONZ betreden.
Geen Kliek-Vorming natuurlijk.
Dit is de verkapte nachtbagger c. De TT is al een juweeltje op zich.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:13 schreef cerror het volgende:
Waar de neuk is de OP?
Christus, in klaagbaak typen ze zich het ongeluk voor de grootste kuttopics ooit en hier zijn ze gehandicapt genoeg om maar 1 zinnetje neer te plempen.
Weet ik, maar ik blijf er maar naar kijken..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de verkapte nachtbagger c. De TT is al een juweeltje op zich.
Ik laat deze maar open. Blijkbaar zijn ze inderdaad luie kutmongolen (zie TT van de FB).quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Hetgeen antwoord geeft op mijn vraag in de ONZ FB. Dank jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Briljante ideeen krijgt men ook niet iedere dagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik laat deze maar open. Blijkbaar zijn ze inderdaad luie kutmongolen (zie TT van de FB).
Wederom heb ik gelijk.
Maak jij deze week dan eens een voorbeeldOPquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik laat deze maar open. Blijkbaar zijn ze inderdaad luie kutmongolen (zie TT van de FB).
Wederom heb ik gelijk.
Het moet moeilijk zijn om zo intelligent te zijn als jij. Arme jongenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Wederom heb ik gelijk.
Was jij altijd al D66 fan of heb je het virus van ASG opgelopenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Was jij altijd al D66 fan of heb je het virus van ASG opgelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |