of Mysterious Girl...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
NEEE!! het had moeten zijn: met de mysterieuze eventuele date van piles
Victorie!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:17 schreef mash_ het volgende:
Ik heb gevonden!!!!!!!!
Piles waarschijnlijk ook.quote:
quote:
De vraag was: of je nog wat leuks ging doenquote:
ja! morgen dance paradequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag was: of je nog wat leuks ging doen
dat wordt dus wel leukquote:
dance parade is hipquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:25 schreef PieterBas het volgende:
Moet morgen toch nog even naar Rotterdam, misschien ga ik ook er nog wel even naar toe.
Alleen minder als je in de binnenstad moet zijnquote:
Neuhquote:
Jij nog een beetje werken? Ja gisteravond weer even een uurtje aan de telefoon gehangen met mijn Duitse schone waarmee ik richting het festival ga. En voor je het weet kunnen we weer relaxen op de studiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:12 schreef Deansensitized het volgende:
Frequency toch?
Volgende week nog even twee dagen werken, en dan feesten
Hoe is het weer in Rotterdam Rein?quote:
Ik zeg, vanavond:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Rotterdam Rein?Hopen op wat lekker weer zo bij de FFWD
de zon schijnt en het is warmquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Rotterdam Rein?Hopen op wat lekker weer zo bij de FFWD
ik zeg volgende week:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zeg, vanavond:
Bodyrox (UK)
Erick E
Skitzofrenix
Sidney Samson
Franky Rizardo
Waarom heb je bij mij dan geen topic gemaaktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:38 schreef mash_ het volgende:
fuckershttp://www.outland.nl/agenda/musika-republica-2.html
die dus
Oh mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
de zon schijnt en het is warm
Dus komt wel goedmaar jij/jullie gaat/gaan dus ook ?
Ik gok van nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh mooi
Ja wij gaan ook met een groepjeWe zullen je wel/niet tegenkomen
Net gemistquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net Houkens zien verliezenJe knippert even met je ogen en de partij was voorbij
Beter iets dan nietsquote:
Volgens mij, kan je als in de eerste ronde eruit ligt.. je nog opwerken naar de tweede verliezersfinale. Maar ik kan het ook mis hebben hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter iets dan nietsMooie partij was het.
Snap alleen niet zo waarom er twee bronzen medailles zijn
Net zo als bij de toernooien zeg maar, maar ik vind het raar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij, kan je als in de eerste ronde eruit ligt.. je nog opwerken naar de tweede verliezersfinale. Maar ik kan het ook mis hebben hoor
Ja, zal daar een kijken... net als gisteren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Wordt vast wel allemaal behandeld in het OS topic
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Wordt vast wel allemaal behandeld in het OS topic
Ajax.. die verloren gisteren gewoon met 3-2 van Arsenal..quote:
een 2 - 0 voorsprong met de rust in de tweede helft helemaal weggevenquote:
hoiquote:uhm ja hoi
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb trouwens zo vaag gedroomd.
ik en een vriendin liepen uit school, werden opgejaagd door wat mannen. Gingen schuilen ergens. Het werd erger.. nederlanders tegen duitsers ofzo. wij bang. Toen moesten we daar weg. Komen in een vaag opvangiets. Kregen we alleen gekookt water en telkens ergens anders heen gebracht.
Maar toen:
kom ik ergens te recht.. moet half gaan liggen met m'n benen omhoog, en moest ze minimaal 3 uur omhoog houden (wel een bar om tegenaan te leggen), want anders werd er eerst in je voet geschoten endaarna afgehakt. hoeveel mensen daar wel niet lagen zonder voeten
Gelukkig mocht ik na een lange tijd weg daar (want ik werd gepest door de anderen achter mij, daardoor werd het heel moeilijk, en een varken zat eventjes aan m'n voet te bijten)
Mocht ik gelukkig gewoon gaan zitten.. met m'n voete naar beneden, maar niet in kleermakerszit..
En heo het verder afloopt.. geen idee
jaaa was wel beetje kutquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een 2 - 0 voorsprong met de rust in de tweede helft helemaal weggeven
[..]
hoi
Hopelijk geven ze een voorsprong dan niet uit handen. Gelukkig zijn dit de sterkste tegenstanders dan de rest van dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaaa was wel beetje kutMaarja 1e heflt was leuk
ben benieuwd vanaaf
Nou ja in de Uefa Cup misschien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze een voorsprong dan niet uit handen. Gelukkig zijn dit de sterkste tegenstanders dan de rest van dit seizoen.
jaa maar komt wel goed dit seizoen denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze een voorsprong dan niet uit handen. Gelukkig zijn dit de sterkste tegenstanders dan de rest van dit seizoen.
Tussendoorr paar keer wakker geweest wel, maar idd daarna niet meer mogelijk verder te slapen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:49 schreef PieterBas het volgende:
Toen werd je zeker wakker?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
bedankt voor het delen van je droom.
Komen ze zover dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja in de Uefa Cup misschien.
veel plezier op de dance paradequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaa maar komt wel goed dit seizoen denk ik![]()
maarja ik ga naar de dance parade
Ik hoop het welquote:
Inclusief extended version..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoor net dat we vanavond een lord of the rings marathon gaan houden
Ik weer niet welke versie zij hebben.. maar ik heb volgens mij nooit de verkorte versie gezien.. (of ik moet ook een keer op tv ernaar gekeken hebben)..quote:
Ik ben bij de extended version van de Return of the King in slaap gevallen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weer niet welke versie zij hebben.. maar ik heb volgens mij nooit de verkorte versie gezien.. (of ik moet ook een keer op tv ernaar gekeken hebben)..
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben bij de extended version van de Return of the King in slaap gevallen..
en dan ook nog per film 3 uur aan extra materiaal hebben...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
LOTR is een film die makkelijk in 3 uur kan, maar ze hebben er uit financieel oogpunt maar een film van een uur of 8 à 9 van gemaakt
ik jammergenoeg nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cue, ik ken wel leukere dingen om te doen op de zaterdag(avond)![]()
![]()
Idd ja! stom! als ie gewoon 3 uur was geweest, was ie nog wel leuk geweestquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
LOTR is een film die makkelijk in 3 uur kan, maar ze hebben er uit financieel oogpunt maar een film van een uur of 8 à 9 van gemaakt
en dan melodramatisch gaan doen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik jammergenoeg niet
ben blij voor je
[..]
Idd ja! stom! als ie gewoon 3 uur was geweest, was ie nog wel leuk geweestDat laatste deel al helemaal, zoooo langdradig als ze die vulkaan opklimmen
in je eentje is het niet echt leuk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik jammergenoeg niet
ben blij voor je
Ik heb alle drie de delen één keer gezien en dat was ruim voldoende.quote:[..]
Idd ja! stom! als ie gewoon 3 uur was geweest, was ie nog wel leuk geweestDat laatste deel al helemaal, zoooo langdradig als ze die vulkaan opklimmen
INDERDAAD, dikke White Party vanavond mensenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cue, ik ken wel leukere dingen om te doen op de zaterdag(avond)![]()
![]()
gewoon weer voetbal kijken. Maar dat was niet wat ik bedoelde, want dat zit er vanavond niet in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Tja het is een film he.. dan krijg je dat melodramatische gedoe
Wat ga je vanaaf doen dan luctor?
Patat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:46 schreef PieterBas het volgende:
Straks maar Chinees (eigen Indonesisch) of friet halen
Luctorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Cali
Wat is er kut ook FOK!?
Leuk afscheid gehad wel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:36 schreef Californium het volgende:afscheid gehad van werk
Boekenbon van 25 euro gekrijgt
das echt zo lief dat ze dat doen... Hou van lezennnn,... Oja en TVP en Kut fok
Ik moest werken en dan doei zeggen... ja was prachtigquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moest werken en dan doei zeggen... ja was prachtig![]()
quote:
Heejquote:
Ja, lijkt me ook welquote:was wel heel raar afscheid nemen... na 4 jaar niets anders hebben gedaan als elke zaterdag om half 9 op de fiets naar werk... Nu vind ik het niet raar maar grote kans dat ik het volgende week wel zo zal vinden
Gok dat je 'nee' zeiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:50 schreef HostiMeister het volgende:
vandaag vroeg me chef of ik geen zin had om morgen ook nog te komen werken
Mag volgend jaar nog vakantiewerk komen doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej![]()
[..]
Ja, lijkt me ook wel![]()
![]()
Wordt ook nog wat als ik stop, werk er nu 6,5 jaar
Niet eensquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:53 schreef Californium het volgende:
Ga me lieve collega's toch wel missen
Wel makkelijk dat je zo laat kan beslissenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet eensIk zei dat ik wel zou kijken hoe helder ik het vandaag houd en hoe laat ik morgen op ben
Das waarquote:
Das waar... Maar deze zijn toch wel goud waardquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Maar je gaat vast ook veel nieuwe leuke mensen ontmoeten
Ja mijn chef is belachelijk relaxquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Maar je gaat vast ook veel nieuwe leuke mensen ontmoeten
[..]
Wel makkelijk dat je zo laat kan beslissen
[..]
Das waar
Zeker doen, is leukquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Das waar... Maar deze zijn toch wel goud waardga ze gewoon een paar keer een kaartje sturen enzo
Dat blijktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja mijn chef is belachelijk relax
Momenteel ben ik bezig met het programmeren van hele kleine computers met een aangepaste linux kernell om ze te laten te communiceren via usb en via HSDPA met een receiver en het internet respectievelijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Momenteel ben ik bezig met het programmeren van hele kleine computers met een aangepaste linux kernell om ze te laten te communiceren via usb en via HSDPA met een receiver en het internet respectievelijk.
Ja maandag moet er volgens mij iets aan een klant gepresenteerd worden ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Maar dan op zondag werken![]()
Ik dacht: zal wel horeca ofzo zijn
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan je iemand vinden op hyves als je alleen weet dat die persoon in de buurt van Utrecht woont en wat haar leeftijd is?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Bernie Mac (Oceans-trilogie) overleden![]()
Ik dacht eerst dat ik het niet goed hoorde op de radio
erg triestquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Bernie Mac (Oceans-trilogie) overleden![]()
Ik dacht eerst dat ik het niet goed hoorde op de radio
*verveelt zich niet met opa & oma in de huisquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
Wie verveelt zich nog meer de pleuris hier?![]()
Jij weet dondersgoed wassup, hou je maar niet van het domme, fawakaquote:
En dan? Je hebt het vast al eens verteldquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:11 schreef Houniet het volgende:
Nog een paar uur mensen![]()
O+
O+
+O+O +O +OO+
O+ !
Ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed wassup, hou je maar niet van het domme, fawaka
Over vervelen gesprokenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neehoor, was verhaaltje lezen in R&P dagboek gedoe
vastquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan? Je hebt het vast al eens verteld![]()
[..]
Ik heb echt geen idee
[..]
Over vervelen gesproken
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Vast iets met een leven?
Nou, dat heb ik dus niet![]()
En nu niet zeggen dat je dat voor het eerst hoortquote:
Gelukkig heb ik geen zin om iets te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:20 schreef Yesse het volgende:
Ik had geen zin om wat te gaan doen vanavond.. Vanmiddag naar de danceparade geweest was wel genoeg!![]()
Had je vanmiddag ook naar de dance parade gegaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu niet zeggen dat je dat voor het eerst hoort![]()
![]()
[..]
Gelukkig heb ik geen zin om iets te doen
Er ís niks te doen hier, dus dat zou het nog erger maken
Had vanmiddag naar Schiphol gekund, met ouders en opa. Zus wegbrengen, maar moest werkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Had je vanmiddag ook naar de dance parade gegaan
Zondequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Had vanmiddag naar Schiphol gekund, met ouders en opa. Zus wegbrengen, maar moest werken![]()
Kom ik vanmiddag thuis, gaat m'n pa uitgebreid verslag doen hoe mooi het wel niet was op het panorama-terrasquote:
Matrixx ouwe, zonder kaartenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
En Hou waar is die party en zijn er nog kaarten?
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat iedereen dat tegenwoordig doen zo![]()
Nou uh, hoi-dag
Doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar een klein stukkie fietsen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
Zijn er nog mensen naar de Dance Parade geweest?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:20 schreef Yesse het volgende:
Ik had geen zin om wat te gaan doen vanavond.. Vanmiddag naar de danceparade geweest was wel genoeg!![]()
Had ik niet gezienquote:
Eigenlijk nooit.quote:
jaaaa! ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
Zijn er nog mensen naar de Dance Parade geweest?
Goed alleen beetje moequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:52 schreef PieterBas het volgende:
Goed hoor en met jou?
ik stond er steeds opquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:56 schreef PieterBas het volgende:
slakken... gooi er wat bier over... zijn ze zo dood
Dat is wel minder...geeft ook zo'n akelige geluid.quote:
Idemquote:Op zondag 10 augustus 2008 00:12 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga lekker mijn bed in..
Tot morgen
Ja ik zit aan de cola. Heb 2 halve liters op en toen zat ik gewoon vol van het bierquote:
Slaaplekker!quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Heel goed
Maar ik ga afsluiten, morgen een lange dag
Mash, Dean
quote:Op zondag 10 augustus 2008 01:07 schreef The_Dean het volgende:
Lekker slapen Cue
Dan ga ik ook maar.
Succes morgen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
En natuurlijk net gister denk ik, go laat ik die mee-eter eens eruit knijpen.. wat vervolgens niet lukte en er nu zo'n hele vage plek zit die pijn doet en ik net zo'n stip van zo'n indiase vrouw heb
Altijd nieuwe dingen wanneer je het net niet kan gebruiken
Heb je poeder ofzo ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou dit ding zat er al een tijdje, dus dacht dat ie wel weg wou!
nu heb in een geintregreerde rode vlek
kan ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Miss kan ik het door laten gaan als moedervlek
Jij verkloot onze grijs blauwe paginaquote:
jawelquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:27 schreef Cuegirllie het volgende:gaat goed met jou he
was even m'n haren doen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij verkloot onze grijs blauwe pagina
Lastig jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:59 schreef Cuegirllie het volgende:
lopend met paraplu of fietsen met regen
Zie je, lost zich vanzelf opquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Half 1.. dus lopen is al geen mogelijkheid meer
Handigquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan op zoek nar een groene twingo en dan kunnen weweg
Het zou me best lukkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon stug blijven liggen.. totdat ik thuiskom
ergens morgen![]()
Ik denk het nietquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan hoor ik mogen dat het geslaagd is
Veel plezierquote:Maar ik gaat er vandoor.. tot morgen
Nu wel, kutjequote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk het niet
[..]
Veel plezier![]()
En Hosti weet nog steeds niet waar je nou naar toe gaat
Tot ze echt nieuwsgierig worden, en dan opeens wel zekerquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu wel, kutje
Niet iedereen gaat topics zoals deze terug lezen...![]()
Tja, ach... iedereen heeft zo zijn zondenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Tot ze echt nieuwsgierig worden, en dan opeens wel zeker
PILES HEEFT EEN DATE!!!!!!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk het niet
[..]
Veel plezier![]()
En Hosti weet nog steeds niet waar je nou naar toe gaat
Nee johquote:
Joh, gun het je van harte hoor, een leuke datequote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh
Was een beetje een complot tussen Cue en mij, weet niet eens meer hoe het ontstond, maar het werd zo makkelijk gelooft
Ja best welquote:
Nee hoor, geen paniekquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:33 schreef Deansensitized het volgende:
Joh, gun het je van harte hoor, een leuke date
Maar niks aan de hand dus?
23 of 24 augustus, hou die data vrijquote:En Fok! meets zijn wel leuk, gisteren ook een gehad
Dus de volgende Stage SC meet ga ik er ook proberen bij te zijn
Ik?quote:
Ik gok op PTAquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:35 schreef Houniet het volgende:
Welke meet heb je gehad dan Dean [ afbeelding ] ?
Ja, dat was mn 2e gokquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:37 schreef Deansensitized het volgende:
Ik gok op de Fok! gitaristen meet, in Utrecht
Neequote:Op zondag 10 augustus 2008 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat was mn 2e gok
Zit je hier op Fok wel in PTA eigenlijk
Gitarenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen maar weer m'n stage verslag bijwerken.
Ondertussen aan het kijken voor een nieuwe gitaar.
Zal mijn best doen, beloof niks.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, heb je ook een ander forum voor
Maar 23 of 24 augustus kun je dus?
Heb je iets meer informatie?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:41 schreef Guusie het volgende:
Even een domme vraag, ben me aan het inschrijven voor leiden, bestuurskunde maar kan nergens de opleidingscode vinden. Iemand?
Het klonk zo goedquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh
Was een beetje een complot tussen Cue en mij, weet niet eens meer hoe het ontstond, maar het werd zo makkelijk gelooft
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:
Stage SC #603: Waar Piles en Cue ons allemaal zitten te fucken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |