of Mysterious Girl...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
NEEE!! het had moeten zijn: met de mysterieuze eventuele date van piles
Victorie!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:17 schreef mash_ het volgende:
Ik heb gevonden!!!!!!!!
Piles waarschijnlijk ook.quote:
quote:
De vraag was: of je nog wat leuks ging doenquote:
ja! morgen dance paradequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag was: of je nog wat leuks ging doen
dat wordt dus wel leukquote:
dance parade is hipquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:25 schreef PieterBas het volgende:
Moet morgen toch nog even naar Rotterdam, misschien ga ik ook er nog wel even naar toe.
Alleen minder als je in de binnenstad moet zijnquote:
Neuhquote:
Jij nog een beetje werken? Ja gisteravond weer even een uurtje aan de telefoon gehangen met mijn Duitse schone waarmee ik richting het festival ga. En voor je het weet kunnen we weer relaxen op de studiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:12 schreef Deansensitized het volgende:
Frequency toch?
Volgende week nog even twee dagen werken, en dan feesten
Hoe is het weer in Rotterdam Rein?quote:
Ik zeg, vanavond:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Rotterdam Rein?Hopen op wat lekker weer zo bij de FFWD
de zon schijnt en het is warmquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Rotterdam Rein?Hopen op wat lekker weer zo bij de FFWD
ik zeg volgende week:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik zeg, vanavond:
Bodyrox (UK)
Erick E
Skitzofrenix
Sidney Samson
Franky Rizardo
Waarom heb je bij mij dan geen topic gemaaktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:38 schreef mash_ het volgende:
fuckershttp://www.outland.nl/agenda/musika-republica-2.html
die dus
Oh mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
de zon schijnt en het is warm
Dus komt wel goedmaar jij/jullie gaat/gaan dus ook ?
Ik gok van nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh mooi
Ja wij gaan ook met een groepjeWe zullen je wel/niet tegenkomen
Net gemistquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net Houkens zien verliezenJe knippert even met je ogen en de partij was voorbij
Beter iets dan nietsquote:
Volgens mij, kan je als in de eerste ronde eruit ligt.. je nog opwerken naar de tweede verliezersfinale. Maar ik kan het ook mis hebben hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beter iets dan nietsMooie partij was het.
Snap alleen niet zo waarom er twee bronzen medailles zijn
Net zo als bij de toernooien zeg maar, maar ik vind het raar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij, kan je als in de eerste ronde eruit ligt.. je nog opwerken naar de tweede verliezersfinale. Maar ik kan het ook mis hebben hoor
Ja, zal daar een kijken... net als gisteren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Wordt vast wel allemaal behandeld in het OS topic
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Wordt vast wel allemaal behandeld in het OS topic
Ajax.. die verloren gisteren gewoon met 3-2 van Arsenal..quote:
een 2 - 0 voorsprong met de rust in de tweede helft helemaal weggevenquote:
hoiquote:uhm ja hoi
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb trouwens zo vaag gedroomd.
ik en een vriendin liepen uit school, werden opgejaagd door wat mannen. Gingen schuilen ergens. Het werd erger.. nederlanders tegen duitsers ofzo. wij bang. Toen moesten we daar weg. Komen in een vaag opvangiets. Kregen we alleen gekookt water en telkens ergens anders heen gebracht.
Maar toen:
kom ik ergens te recht.. moet half gaan liggen met m'n benen omhoog, en moest ze minimaal 3 uur omhoog houden (wel een bar om tegenaan te leggen), want anders werd er eerst in je voet geschoten endaarna afgehakt. hoeveel mensen daar wel niet lagen zonder voeten
Gelukkig mocht ik na een lange tijd weg daar (want ik werd gepest door de anderen achter mij, daardoor werd het heel moeilijk, en een varken zat eventjes aan m'n voet te bijten)
Mocht ik gelukkig gewoon gaan zitten.. met m'n voete naar beneden, maar niet in kleermakerszit..
En heo het verder afloopt.. geen idee
jaaa was wel beetje kutquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een 2 - 0 voorsprong met de rust in de tweede helft helemaal weggeven
[..]
hoi
Hopelijk geven ze een voorsprong dan niet uit handen. Gelukkig zijn dit de sterkste tegenstanders dan de rest van dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaaa was wel beetje kutMaarja 1e heflt was leuk
ben benieuwd vanaaf
Nou ja in de Uefa Cup misschien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze een voorsprong dan niet uit handen. Gelukkig zijn dit de sterkste tegenstanders dan de rest van dit seizoen.
jaa maar komt wel goed dit seizoen denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze een voorsprong dan niet uit handen. Gelukkig zijn dit de sterkste tegenstanders dan de rest van dit seizoen.
Tussendoorr paar keer wakker geweest wel, maar idd daarna niet meer mogelijk verder te slapen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:49 schreef PieterBas het volgende:
Toen werd je zeker wakker?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
bedankt voor het delen van je droom.
Komen ze zover dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nou ja in de Uefa Cup misschien.
veel plezier op de dance paradequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaa maar komt wel goed dit seizoen denk ik![]()
maarja ik ga naar de dance parade
Ik hoop het welquote:
Inclusief extended version..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoor net dat we vanavond een lord of the rings marathon gaan houden
Ik weer niet welke versie zij hebben.. maar ik heb volgens mij nooit de verkorte versie gezien.. (of ik moet ook een keer op tv ernaar gekeken hebben)..quote:
Ik ben bij de extended version van de Return of the King in slaap gevallen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weer niet welke versie zij hebben.. maar ik heb volgens mij nooit de verkorte versie gezien.. (of ik moet ook een keer op tv ernaar gekeken hebben)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |