welke voorspellende gave heb jij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Fok! zal het tussen 00:00 - 00:05 wel weer even niet heel tof doen
Ah ok, ken eigenlijk alleen maar die single. Op StuBru willen ze `m nog wel eens draaienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die plaat niet, maar BSP is wel tof.
Bij mij is Fok tussen die periode (eigenlijk rond 00:02 tot 00:04) heel erg traag. Heeft geloof ik te maken met de adds-server die dan de boel loopt te vertragen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke voorspellende gave heb jij.
Gaaf!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb trouwens michael jackson nog gezien met zijn Bad!-toernee, in 1988 op het terrein van Werchter!
Toen was MJ nogquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb trouwens michael jackson nog gezien met zijn Bad!-toernee, in 1988 op het terrein van Werchter!
Tof! in de periode dat hij eigenlijk nog best wel tof was. Oude werk van hem vind ik wel erg leuk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[ afbeelding ]
Als dank voor Infadelsquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey, eindelijk eens een topictitel voor ons
Je had nog wat te goed na vorige week.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey, eindelijk eens een topictitel voor ons
tja, ik lig er niet wakker van. 't beste dat wij hier kunnen doen is leuke radio makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met de reddingspoging van llink binnen de publieke omroep, het is zo stil hierover.
Gelukkig maar dat jullie er weinig last van hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tja, ik lig er niet wakker van. 't beste dat wij hier kunnen doen is leuke radio maken
Black Kids was leuke MH geweest zo net voor Lowlands, jammer!
Geen, is een doorverwijzing naar de server van Broekie (gisteren aangemaakt ipv 3fm.stimpy.nu).quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sirolf hoeveel traffic heb je al gekregen door michiels weblog met link er naar toe
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/148500/Uitgeslapen/
http://download.3fmfan.nl/Morning%20EM/
arme broekkiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen, is een doorverwijzing naar de server van Broekie (gisteren aangemaakt ipv 3fm.stimpy.nu).
Scheelt weer iets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij betaald dat ook niet zelf, de server staat op z'n werk volgens mij.
Ik zal em morgen eens checken. Heb em nog niet gehoord op 3FM.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja. vind hem toch leuker dan de nieuwe single 'plastic people'
Ah, ik vroeg me al af waar je was gebleven @ IRC...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
G*dver! Als ik ergens echt woest van wordt, is het een applicatie die na het installeren autmatisch je computer opnieuw opstart. Dag Werk
Ze zal het verdiend hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
arm meisje met huisarrest, ach is geen straf moveyourass te luisteren.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:28 schreef Marc63 het volgende:
Zometeen gaat er ergens in Groningen een dak eraf. Hier zal ie ongetwijfeld ook wel een stukje los komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |