Je had nog wat te goed na vorige week.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey, eindelijk eens een topictitel voor ons
tja, ik lig er niet wakker van. 't beste dat wij hier kunnen doen is leuke radio makenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met de reddingspoging van llink binnen de publieke omroep, het is zo stil hierover.
Gelukkig maar dat jullie er weinig last van hebbenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
tja, ik lig er niet wakker van. 't beste dat wij hier kunnen doen is leuke radio maken
Black Kids was leuke MH geweest zo net voor Lowlands, jammer!
Geen, is een doorverwijzing naar de server van Broekie (gisteren aangemaakt ipv 3fm.stimpy.nu).quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sirolf hoeveel traffic heb je al gekregen door michiels weblog met link er naar toe
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/148500/Uitgeslapen/
http://download.3fmfan.nl/Morning%20EM/
arme broekkiequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen, is een doorverwijzing naar de server van Broekie (gisteren aangemaakt ipv 3fm.stimpy.nu).
Scheelt weer iets.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij betaald dat ook niet zelf, de server staat op z'n werk volgens mij.
Ik zal em morgen eens checken. Heb em nog niet gehoord op 3FM.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja. vind hem toch leuker dan de nieuwe single 'plastic people'
Ah, ik vroeg me al af waar je was gebleven @ IRC...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
G*dver! Als ik ergens echt woest van wordt, is het een applicatie die na het installeren autmatisch je computer opnieuw opstart. Dag Werk
Ze zal het verdiend hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
arm meisje met huisarrest, ach is geen straf moveyourass te luisteren.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:28 schreef Marc63 het volgende:
Zometeen gaat er ergens in Groningen een dak eraf. Hier zal ie ongetwijfeld ook wel een stukje los komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |