Schrijf dequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff dilemma dilemma, ik heb een "vriendinnetje" en ik heb altijd een hekel aan msn gesprekken met haar, maar goed ze weet dat ik altijd 24/7 online ben dus haar blokkeren is ook geen optie, vaak negeer ik de gesprekken ook maar soms zit je op een punt dat het niet lief is om niet te reageren en de smoesjes op zijn
Siquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
Werkt Morgane in de AH op de St. Jacobslaan?
Ja, en ze was vanavond aan het werk inderdaad. Ik kwam 'r ook al tegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ik zat op de bank en ik had zin in bier. dus ff gangsta muziek op en als een dolle naar de Ah voordat ie dicht gingquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, en ze was vanavond aan het werk inderdaad. Ik kwam 'r ook al tegen
Daar heeft CP ook nog een blauwe maandag gewerktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
NOG TWEE UUR GASTENHoudt je dochters binnes huiss want Houniet zit niet achter de buis! [ afbeelding ]
ofzo![]()
Ga dan gewoon naar de C1000 aan St. Jacobslaan, die is veel gezelliger!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik zat op de bank en ik had zin in bier. dus ff gangsta muziek op en als een dolle naar de Ah voordat ie dicht ging
Is dicht Jojo, werk je daar ofzo, kom er bijna elke dagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:22 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar de C1000 aan St. Jacobslaan, die is veel gezelliger!
En ik ga nu naar de stad
Die van Ben zijn de bestequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh zie net dat die mixen van the 90's collection van Ben Liebrand zijn
Begin maar met 99 en dan terug
Ja ik zit echt te genietenquote:
zeg je bsb dan zeg ik 5quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is toch wel het ultieme bsb liedje hoor
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
CP, je moet nog veel leren ofniet.
Vervoer is er, im out. Juuuu. [ afbeelding ].
Nog ooit in groep 8 een optreden op geplaybacked, met dansje en alquote:
Brak op de bowl meetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:38 schreef morgane het volgende:
Dus Hosti was 't toch! Ik twijfelde nog, je leek er een stuk minder brak uit te zien dan op de bowlmeetdus daardoor wist ik t niet meer
Ik heb ook op een liedje van 5ive gedanst (Five will make you get down, down!!) maar dan in de brugklas
Maar is het wel een beetje boeiend ofnie? kon er niet echt inkomen, MMORPGs zijn misschien ook helemaal niets voor mij...quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah okeNaja speel het al best lang maar met tussenpozen, nu eigenlijk weer amper maar er is net een nieuwe patch uit
, net als ik moet leren
Maar ben gelukkig niet meer zo verslaafd eraan als ik paar jaar terug was
man, ik heb een me al een week niet geschoren en ik had me kapotte patta's aan, ik zag er niet uitquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:27 schreef morgane het volgende:
sorry heje moet t maar als een compliment zien, dat je er iig met de maanden op vooruit gaat
Nee maar er hebben een hoop vrienden van me gewerkt, en een paar bekenden werken er nog weleensquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dicht Jojo, werk je daar ofzo, kom er bijna elke dag
Ik ook!quote:
\0/ Een levende ziel!quote:
Yep ik heb mijn avatar even negatief gemaaktquote:Op zondag 10 augustus 2008 04:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
En stiekem net ff je ava gewijzigd. Ik ga pitten, niet stiekem 't licht uitdoen want de eerste vroege vogels zijn al bijna wakker.
Ben je naar FFWD geweest?quote:Op zondag 10 augustus 2008 06:35 schreef Houniet het volgende:
Wat een dikke party weer!
Goedemorgen en weltrusten.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
ging CP maar brommers kiek'nmochtie willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |