quote:
Serieus, ben jij echt zo jongquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus, ben jij echt zo jong![]()
Zou je niet zeggen, ik had je ouder geschat
nou meid, je maakt me nog eens wat mee zeg, poe poe. Gewoon negeren als je geen zin hebt om met d'r te praten joh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff dilemma dilemma, ik heb een "vriendinnetje" en ik heb altijd een hekel aan msn gesprekken met haar, maar goed ze weet dat ik altijd 24/7 online ben dus haar blokkeren is ook geen optie, vaak negeer ik de gesprekken ook maar soms zit je op een punt dat het niet lief is om niet te reageren en de smoesjes op zijn
Wel respect dan dat zo'n man met een longontsteking nog in jouw huiskamer verschijnt. Was blijkbaar een zware avond voor 'm als ie zo snel overleden isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bernie Mac overleden (50)Ook apart, gister nog gezien in ocean's 13
-1 grappigquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel respect dan dat zo'n man met een longontsteking nog in jouw huiskamer verschijnt. Was blijkbaar een zware avond voor 'm als ie zo snel overleden is
Wat Hosti zegtquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff dilemma dilemma, ik heb een "vriendinnetje" en ik heb altijd een hekel aan msn gesprekken met haar, maar goed ze weet dat ik altijd 24/7 online ben dus haar blokkeren is ook geen optie, vaak negeer ik de gesprekken ook maar soms zit je op een punt dat het niet lief is om niet te reageren en de smoesjes op zijn
Oh nee, meid, wat nu?!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh maar kan gewoon niet altijd helaasquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou meid, je maakt me nog eens wat mee zeg, poe poe. Gewoon negeren als je geen zin hebt om met d'r te praten joh.
Je snapt echt nog steeds niks van die normering hè?quote:
Voel je je weer achtergesteld?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat Hosti zegtStatus op afwezig en niks zeggen, na een paar weken snappen ze et wel
edit trouwens bij mij lukt het je ook dus....
![]()
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je snapt echt nog steeds niks van die normering hè?
Dat komt omdat wij altijd zoveel met elkaar msnenquote:
Ja, en je gedraagt je weer echt als een wijf hoor ...quote:
Vind m lelijk en heeft een vest aan waarin hij wel 80 lijktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij staat er ook best smakelijk op moet ik zeggen
Zet dan een koptelefoon op joh, klinkt toch ook totaal niet zulks een speakertjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben ook een wijf dat scheelt
Lopen mijn ouders weer te zeiken dat de muziek schel klinkt, jah dat zijn nu eenmaal laptop boxen
Dat hier met de bassquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben ook een wijf dat scheelt
Lopen mijn ouders weer te zeiken dat de muziek schel klinkt, jah dat zijn nu eenmaal laptop boxen
Schrijf dequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Siquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
Werkt Morgane in de AH op de St. Jacobslaan?
Ja, en ze was vanavond aan het werk inderdaad. Ik kwam 'r ook al tegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ja ik zat op de bank en ik had zin in bier. dus ff gangsta muziek op en als een dolle naar de Ah voordat ie dicht gingquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, en ze was vanavond aan het werk inderdaad. Ik kwam 'r ook al tegen
Daar heeft CP ook nog een blauwe maandag gewerktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:08 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
NOG TWEE UUR GASTENHoudt je dochters binnes huiss want Houniet zit niet achter de buis! [ afbeelding ]
ofzo![]()
Ga dan gewoon naar de C1000 aan St. Jacobslaan, die is veel gezelliger!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik zat op de bank en ik had zin in bier. dus ff gangsta muziek op en als een dolle naar de Ah voordat ie dicht ging
Is dicht Jojo, werk je daar ofzo, kom er bijna elke dagquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:22 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar de C1000 aan St. Jacobslaan, die is veel gezelliger!
En ik ga nu naar de stad
Die van Ben zijn de bestequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh zie net dat die mixen van the 90's collection van Ben Liebrand zijn
Begin maar met 99 en dan terug
Ja ik zit echt te genietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |