Okee, zou leuk zijn voor hem. Bij Omniworld had hij ook een aanloopperiode nodig trouwens, misschien hoort dat ook wel bij hem.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij probeerde het wel verschillende keren gisteren maar heeft nog te weinig ritme denk ik.
Als die jongen een paar wedstrijden achter elkaar zou spelen komt het vanzelf goed met hem.
Zeker met dit kutweer.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:01 schreef Yeahinho het volgende:
Je zult niet de enige zijn, ben ik bang.
Met 2.000 toeschouwers mogen we zeker in onze handjes wrijven denk ik.
Niet piepen, jij wilt een Duitsland bij onze Oosterburen bivakeren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef fanneke het volgende:
Spelen we eindelijk een keer thuis in de beker, ben ik er niet bij.
Nou ja, volgende ronde dan maar weer.
Is dit geheimtaal voor 35+'ers?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Niet piepen, jij wilt een Duitsland bij onze Oosterburen bivakeren.
Tering he, wat een tyfuszin zegquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dit geheimtaal voor 35+'ers?
Ik heb nog geprobeerd iets van die zin te maken, maar het lukt me niet...quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tering he, wat een tyfuszin zeg
Dank je Den Bosch, dat was niptquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:26 schreef TLC het volgende:
Bij mijn Toto select heb ik hier een 1 aangekruist ; dus kom op Den Bosch !
Kwam ie er niet uit?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:44 schreef methodmich het volgende:
Hoe heette die doelpuntenmaker nou, Humberto Tan?
Maar op zich knap ingeschoten nog, zo half uit de draai.
Had je niet liever een eredicieclub thuis gehad ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Saaie loting inderdaad. Maar niet geheel kansloos. Er zaten nog 16 eredivisieploegen in de koker. Dus het had ook slechter gekund.
Ojaquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou met Yeahinho op de trambaan weet je het nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |