Zag het op TV. Terechte penalty hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Terechte nederlaag..
Wel een dubieuze penalty maar hij kan hem geven.
Zag er totaal niet uit vanuit ons vak.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:52 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zag het op TV. Terechte penalty hoor.
Vlak na die goal moet je gewoon 2-0 maken.quote:Op maandag 15 september 2008 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
65-70 minuten Fortuna achter de bal aan laten lopen en nadat je op 1-0 bent gekomen ga je weer teruglopen
Klopt, zelfs in blessuretijd moet je dat "gewoon" doen maar na de 1-0 liet je ze wel meer voetballen en dat is absoluut jezelf te verwijten.quote:Op maandag 15 september 2008 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vlak na die goal moet je gewoon 2-0 maken.
Nam Regi Blinker erna niet zelf wraak?quote:Op maandag 15 september 2008 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een tyfusseizoen,stop er maar mee
65-70 minuten Fortuna achter de bal aan laten lopen en nadat je op 1-0 bent gekomen ga je weer teruglopen zoals we altijd doen sinds Theo aan het roer staat.
Penalty was misschien terecht maar anders was het zeker een goedmakertje voor de niet gegeven pingel in de eerste helft.
Wanneer wordt Aborah trouwens eens echt beschermd?
Zoveel overtredingen worden er op hem gemaakt maar relatief veel wordt er met de mantel der liefde bedankt.
Zelfs natrappen werd vandaag niet met rood bestraft.
Fortuna tyfusploeg maar ze hebben gespeeld naar hun mogelijkheden en dat deden ze slim.
Oja, Ouweland,
Nam ie zelf ook, totaal niet goed te praten maar absoluut te begrijpen als je op dat moment al iets van 8 schoppen hebt gehad en dit natrappen was.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:48 schreef Evertje het volgende:
[..]
Nam Regi Blinker erna niet zelf wraak?
Waarom geeft de scheidsrechter daar geel voor? Als ie een kaart geeft moet ie rood geven volgens mij.
Als je veel overtredingen maakt krijg je dat idee al snel, idem met ons afgelopen vrijdag tegen VVVquote:Fortuna zal vast hard hebben gespeeld, maar had soms ook het idee dat de scheids wel erg één richting uitfloot.
Na de TV beelden te hebben gezien was ie terecht, was dom van de Fortuna keeperquote:De penalty kon ik echt niet goed zien, maar kwam idd over als een goedmakertje, die in de eerste helft was idd eerder een penalty.
Zijn we het toch nog ergens over eens want die was echt kut.quote:Ook die donkere grens, wat een malloot. Eerst zn vlag opsteken en dan weer intrekken. Mag eens wat gedaan worden aan het abitrale niveau in de jupiler league, echt frustrerend.
Gister op het doelpunt na niets gezien van hem maar dat neem ik hem niet kwalijk in zijn eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi debuut ook voor Seedorf, goede aanwinst is dat voor jullie.
Hij probeerde het wel verschillende keren gisteren maar heeft nog te weinig ritme denk ik.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:39 schreef methodmich het volgende:
Matusiwa komt nog niet heel erg uit de verf lijkt het of vergis ik me daarin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |