abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:24:17 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60735767
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:03 schreef Hexagon het volgende:
Je ben gewoon jaloers
pi_60740081
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee die jongen heeft een valse facebook gemaakt, daarna 20 mensen aangeschreven met de hoop dat vriendin van de TS zou reageren, om haar daarna keihard te palen.

[ afbeelding ]
Om heel eerlijk te zijn zou ik het wel zo aanpakken ja.
Zo veel mogelijke onlogische handelingen uithalen zodat het vee gaat denken dat het wel goed zit.

Of gaat dat in jou wereldje niet zo, en is het altijd duidelijk dat iemand iets in zijn schild voert?
Laat mij ook es in dat wereldje?
pi_60745279
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:30 schreef McKillem het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn zou ik het wel zo aanpakken ja.
Zo veel mogelijke onlogische handelingen uithalen zodat het vee gaat denken dat het wel goed zit.

Of gaat dat in jou wereldje niet zo, en is het altijd duidelijk dat iemand iets in zijn schild voert?
Laat mij ook es in dat wereldje?
Ik denk dat jij wat te achterdochtig bent. Natuurlijk kun je je eigen gedrag/instelling verdedigen met het argument 'het kan altijd misgaan' of 'beter te voorzichtig dan te onvoorzichtig', maar persoonlijk lijkt me een wat opener/positiever levensinstelling beter.
  maandag 11 augustus 2008 @ 22:19:19 #254
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60746139
Ongeacht of die gozer een serieverkrachter is, of gewoon een normale jongen die een slaapplaats nodig heeft: ik zou in ieder geval geen toestemming geven.

...en mijn vriendin zou het zelf ook niet willen als ik een oud klasgenootje (vrouwelijk) onderdak zou aanbieden als zij afwezig zou zijn. Dus zulke dingen vraag ik ook niet van haar, en hoeft ze ook niet aan mij te vragen.

In een relatie hou je rekening met elkaars gevoelens, onzekerheden, etc, en plaats je je partner boven alles en iedereen, dus ook boven het belang van die ene oud-klasgenoot.
pi_60748322
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:19 schreef Yi-Long het volgende:

In een relatie hou je rekening met elkaars gevoelens, onzekerheden, etc, en plaats je je partner boven alles en iedereen,

Je moet allebei gewoon redelijk blijven. Ik ga geen onredelijke dingen doen omdat iemand anders zo ontzettend onzeker is. Dat is ook niet gezond.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60748488
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:19 schreef Yi-Long het volgende:
en plaats je je partner boven alles en iedereen,
Weet je, dat dacht ik vroeger ook. Maar zo werkt het echte leven helemaal niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:33:17 #257
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60748807
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Weet je, dat dacht ik vroeger ook. Maar zo werkt het echte leven helemaal niet.
Weet je, ik heb nu 7,5 jaar een uitstekende relatie en bij ons werkt het zo wel.

Ik laat geen vrouwen in ons huis slapen als mijn vriendin er niet is, en al zeker niet als zij die persoon helemaal niet kent. Ik verwacht van haar exact hetzelfde.
  maandag 11 augustus 2008 @ 23:44:07 #258
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_60749089
Had iemand al gezegd dat je een jaloerse klootzak bent

Man, maak je niet zo druk zeg
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:27 schreef Roquefort het volgende:
Persoonlijk kies ik als wederhelft er toch keer op keer voor mijn partner het hele dilemma niet te bezorgen.
Wat neerbuigend; alsof je vriendin niet zelf kan zorgen dat haar leven op de rit blijft.

Puh-leassssse
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_60749679
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik denk dat jij wat te achterdochtig bent. Natuurlijk kun je je eigen gedrag/instelling verdedigen met het argument 'het kan altijd misgaan' of 'beter te voorzichtig dan te onvoorzichtig', maar persoonlijk lijkt me een wat opener/positiever levensinstelling beter.
Dat is jou persoonlijke mening, dat ik daar niet zo tegenover sta en dat ik in deze liever voor het zekere zou kiezen (en de ts dus opzicht gelijk geef) is mijn persoonlijke mening.
Dat ik die opener levensinstelling niet handhaaf zegt verder natuurlijk helemaal niets over mijn vertrouwen in mijn vriendin...
Hoe iedereen het zomaar denkt te bepalen dat dat onzin is en dat dit wel een vertrouwenskwestie zou zijn en alleenmaar kan wezen, is me derhalve een raadsel.
Niemand behalve ikzelf weet er immers wat er in mijn hoofd om gaat en wat mijn motieven zijn. Dit geld tevens voor de TS.

Het punt dat het geen vertrouwenskwestie hoeft te zijn lijkt me in ieder geval gezet.

[ Bericht 1% gewijzigd door McKillem op 12-08-2008 00:12:23 ]
pi_60749818
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:33 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Weet je, ik heb nu 7,5 jaar een uitstekende relatie en bij ons werkt het zo wel.

Ik laat geen vrouwen in ons huis slapen als mijn vriendin er niet is, en al zeker niet als zij die persoon helemaal niet kent. Ik verwacht van haar exact hetzelfde.
Ik snap niet waarom je je hier überhaupt tegen verdedigd. Het is toch zo klaar als een klontje dat iedere relatie anders in elkaar steekt?
De een zou het niet accepteren dat ge ja en ge nee. De ander heeft het liever wel.
Er is niet een wetboek dat heet "relatie" waar in staat hoe een relatie verloopt of zou moeten verlopen. Dat is een keuze die gemaakt word tussen meneer en mevrouw zelf. Daar heeft verder niemand zich mee te bemoeien.
Mag toch wel aannemen dat het gros dat wel doorheeft.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:30:49 #261
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60750112
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:15 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je je hier überhaupt tegen verdedigd. Het is toch zo klaar als een klontje dat iedere relatie anders in elkaar steekt?
De een zou het niet accepteren dat ge ja en ge nee. De ander heeft het liever wel.
Er is niet een wetboek dat heet "relatie" waar in staat hoe een relatie verloopt of zou moeten verlopen. Dat is een keuze die gemaakt word tussen meneer en mevrouw zelf. Daar heeft verder niemand zich mee te bemoeien.
Mag toch wel aannemen dat het gros dat wel doorheeft.
.... schijnbaar heeft het gros van Fok! ('Theoretisch gezien moet je je vriendin gewoon altijd kunnen vertrouwen, zelfs al staat er een naakte Brad Pitt met slagroom op zijn worst voor haar neus') daar andere meningen over

PS: Ik HEB hier toevallig dus wel een wetboek liggen genaamd 'Relatie!', en die geeft mij in alles gelijk
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:42:26 #262
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_60775134
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:09 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

Oh my f*cking goooooood hahahaha heb ik heel serieus o.a. met jou een discussie gevoerd? Hahaha weet jij wel wat een nickname is mijn zoon? Zal ik jou dat is een keer fijn uitleggen voor het slapen? Heh ipv een verhaaltje dit keer? Ja? Vind je dat fijn? Achmed silence! I kill you!!!!
hahaha
hij heeft een goed punt anders
iemand met een nickname als de jouwe kan simpelweg niet iemand zijn met veel levenservaring.
Bovenstaande regels bevestigen dat alleen maar. Zelfs in het zeer onwaarschijnlijke geval dat je lichamelijk gezien de 30 voorbij bent, geestelijk gezien zit je daar ver, heel ver, onder.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_60776393
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat neerbuigend; alsof je vriendin niet zelf kan zorgen dat haar leven op de rit blijft.

Puh-leassssse

* Roquefort scratches his head

Ik snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt, maar ik breng mezelf gewoon als getrouwde vent niet in situaties als 1 op 1 logeerpartijtjes met oude vriendinnen. Ik weet wat een gezellige avond en twee flessen wijn dan kunnen aanrichten, regardless van ieders goede bedoelingen. Ik zou zelf er ook niet klakkeloos gerust op zijn, ook al zou ik stoer zeggen dat ze natuurlijk alles mocht afspreken met wie ze zelf wil als het me andersom zou overkomen. Maar ik zou niet de lekkerste rustigste nacht van mijn leven hebben, als ik de afwezige partner was. Dat is alles wat ik ermee bedoel.

Mijn vrouw heeft haar leven prima op de rails, regardless wat ik doe.
Huh, ik ben de fokker in onze relatie! Zij is gewoon normaal!

Morgenavond gaat ze trouwens uit eten met een oude studievriend. Gelukkig zijn al die oude letterkundige studenten homo. Toch....?? Misschien moet ik een topic openenen, hmmm

[ Bericht 17% gewijzigd door Roquefort op 12-08-2008 22:22:40 ]
twee violen en een trommel en een fluit
pi_60779329
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef Roquefort het volgende:

Morgenavond gaat ze trouwens uit eten met een oude studievriend. Gelukkig zijn al die oude letterkundige studenten homo. Toch....?? Misschien moet ik een topic openenen, hmmm
Vrouwen hebben niet de sexual drive van mannen, tikkeltje minder testosteron Maar als ze zich onbegrepen voelt in haar relatie met jou en die letterkundige studievriend geeft haar het gevoel dat hij haar wèl begrijpt.... kijk, dan wordt het pas gevaarlijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60780223
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:13 schreef Roquefort het volgende:
Ik weet wat een gezellige avond en twee flessen wijn dan kunnen aanrichten, regardless van ieders goede bedoelingen.
Ik geloof er niet in dat de omstandigheden bepalend zijn voor de vraag of je vreemd zult gaan of nee. De omstandigheden zijn hooguit bepalend voor de vraag of er gelegenheid is tot vreemd gaan, maar de vraag of er vreemdgegaan zal worden hangt toch enkel en uitsluitend van de betrokken personen af.

En daarom heb ik er niet zon moeite mee dat mijn vrouw (destijds vriendin) iets gaat drinken met een ex die ze al een poos niet gesproken heeft (en andersom geldt dat overigens ook). Ik sta er niet bij te juichen, maar ik heb er geen enkel belang bij om haar (een volwassen vrouw notabene) zoiets te verbieden. Als ze het in haar hoofd heeft gehaald om vreemd te gaan, dan zal ze dat vroeg of laat toch wel doen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 01:42:19 #266
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_60782253
Ik geloof ook dat vreemdgaan een bewuste beslissing is. Het is een instelling, die niet beinvloed wordt door alcohol of andere omstandigheden. Als jij absoluut van plan bent om trouw te blijven, is dat geen probleem. Als je echter twijfelt, en het overweegt, ja dan wordt het gevaarlijk. Maar dat ligt dus al aan de persoon zelf.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_60782844
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 01:42 schreef B1nulnul het volgende:
Ik geloof ook dat vreemdgaan een bewuste beslissing is. Het is een instelling, die niet beinvloed wordt door alcohol of andere omstandigheden. Als jij absoluut van plan bent om trouw te blijven, is dat geen probleem. Als je echter twijfelt, en het overweegt, ja dan wordt het gevaarlijk. Maar dat ligt dus al aan de persoon zelf.
helemaal mee eens
pi_60795754
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 01:42 schreef B1nulnul het volgende:
Precies.

Ik vertrouw mijn vriendin 100%, klaar, ook al zou ze met Brad Pitt en Johny Depp naakt in bed liggen. Dat is ook meer een keuze die ik heb gemaakt dan iets dat met gevoel te maken heeft, leeft namelijk veel makkelijker
pi_60795827
Ik zou het mijn vrouw niet eens kwalijk nemen als ze met Pitt en/of Depp aan de gang zou gaan als ze de kans zou krijgen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_60796091
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef Argento het volgende:
Ik zou het mijn vrouw niet eens kwalijk nemen als ze met Pitt en/of Depp aan de gang zou gaan als ze de kans zou krijgen.
Haha, goed punt, ik vind dat mijn vriendin mij Keira Knightly ook wel zou moeten gunnen
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:41:25 #271
331 Merel
Be here now.
pi_60798509
Als mijn vriendje toestemming aan mij vroeg om een oud-klasgenootje bij hem te laten slapen, dan zou ik eerst dat Facebook eens even gaan bekijken. Als ze lelijk is mag het best!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60811868
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:15 schreef yootje het volgende:
Precies.

Ik vertrouw mijn vriendin 100%, klaar, ook al zou ze met Brad Pitt en Johny Depp naakt in bed liggen. Dat is ook meer een keuze die ik heb gemaakt dan iets dat met gevoel te maken heeft, leeft namelijk veel makkelijker
.... zelfs ik vind dat naïef
pi_60817640
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

.... zelfs ik vind dat naïef
Daar heeft het toch weinig mee te maken? Het gaat erom dat als je elkaar gewoon 100% vertrouwt het allemaal veel makkelijker is. Als ik me druk zou maken om elke jongen waar m'n vriendin mee omgaat zou dat vrij vermoeiend zijn, en daar heb ik geen zin in.
pi_60817738
Het hangt van leeftijd en leefsfeer af, maar:
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:32 schreef Marble het volgende:

It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')