abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60721707
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Silven het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Ik zou het ook niet toestaan. Iemand vertrouwen of iemand willen vertrouwen zijn ook 2 verschillende dingen. Ik zou het risico niet nemen in ieder geval. Heb al genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat als ze in de positie zijn dat het prima zou kunnen, ze het allemaal eens goed zouden overwegen om een stap verder te gaan. En dit waren meiden waarvan je het niet zou verwachten. Ik zou zelfs al pissig kunnen worden om de reden dat ZIJ het overweegt een andere kerel langs te laten komen.

Wat je natuurlijk kan doen is tegen haar zeggen dat je hier een oude vriendin hebt ontmoet, die vanavond wel een lekker avondje met jou op de bank wil zitten met wat drank erbij om bij te praten over vroeger, en dat ze ook blijft slapen maar dat je maar 1 bed hebt helaas. En dan vragen of ze het goed vind... Meestal gaat het hoofdje dan pas werken aan de andere kant...
Lambo of Rekt
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:57:55 #227
215581 bondgirl007
Ja, echt waar!
pi_60722320
Ik denk niet dat het veel kwaad kan, hoor.
Ik denk gewoon dat jij te weinig vertrouwen hebt in je vriendin.
Denk erover na.
pi_60723768
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:35 schreef E.T. het volgende:

[..]

volgens mij zitten hier een hoop mensen met een stuk meer levenservaring dan jij
Ja serieus? Volgens jou? Meen je dat nou? Gelukkig hebben we jou nog hey stel je is voor?

Hoe weet jij nou in godsnaam wat voor levenservaring ik heb in relatie tot die van anderen ik kon je vader wel zijn?!
pi_60725696
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 03:12 schreef ikbenstoer het volgende:
ik kon je vader wel zijn?!
met zo´n nickname?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:02:47 #230
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60727565
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:24 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

[..]

Zijn vriendin heeft die jongen jaren niet gesproken, ze weet dus neem ik aan ook niet wat die jongen in al die jaren heeft uitgespookt. Hij komt voor 2 dagen naar een stad waar hij een verblijfsplek zoekt bij een willekeurig iemand, althans dat is wat hij beweerd want ook dat weet je niet zeker. Vriendin weet niet wat hij daar gaat doen, vriend weet niet wat hij daar gaat doen, vriendin weet niet wat die jongen doet, vriend kent m al helemaal niet. Je weet niet wat die jongen allemaal gedaan heeft in zn leven, voor t zelfde geldt is zn leven naar de klote en komt ie het huis dik roven? Of hij heeft louche zaakjes waar je niet van af weet? Of hij heeft t gewoon op zn vriendin gemunt? Kijk ik zeg niet dat dit allemaal impliciet zo is, maar als je het niet weet, dan neem je toch het zekere voor het onzekere? Tenminste als je ook maar een beetje van je vriendin houdt..
Damn, jij ziet ook overal beren op de weg hee.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:11:16 #231
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60727757
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Silven het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Ik zou het ook niet toestaan. Iemand vertrouwen of iemand willen vertrouwen zijn ook 2 verschillende dingen. Ik zou het risico niet nemen in ieder geval. Heb al genoeg ervaring met vrouwen om te weten dat als ze in de positie zijn dat het prima zou kunnen, ze het allemaal eens goed zouden overwegen om een stap verder te gaan. En dit waren meiden waarvan je het niet zou verwachten. Ik zou zelfs al pissig kunnen worden om de reden dat ZIJ het overweegt een andere kerel langs te laten komen.

Wat je natuurlijk kan doen is tegen haar zeggen dat je hier een oude vriendin hebt ontmoet, die vanavond wel een lekker avondje met jou op de bank wil zitten met wat drank erbij om bij te praten over vroeger, en dat ze ook blijft slapen maar dat je maar 1 bed hebt helaas. En dan vragen of ze het goed vind... Meestal gaat het hoofdje dan pas werken aan de andere kant...
Ja, want in 1 bed slapen is precies hetzelfde als in een aparte logeerkamer slapen ?

Verder zal haar hoofdje dan inderdaad wel gaan werken, ik vermoed dat ze zal denken "God wat een kinderachtige 'nou-dat-kan-ik-ook-hoor!'-reactie.... En dat is nou mijn vriend ? "
zzz
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:20:35 #232
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60727970
Ik zou er geen probleem van maken denk ik, maar een beetje vreemd is het ergens wel.

Maarja, vertrouwen of niet he? Ligt maar aan de situatie.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60728364
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:24 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

[..]

Zijn vriendin heeft die jongen jaren niet gesproken, ze weet dus neem ik aan ook niet wat die jongen in al die jaren heeft uitgespookt.
Volgens TS vroeg die gozer het via Facebook, dus kan ze exact zien wat ie nu doet, de afgelopen tijd gedaan heeft, en wat voor 'n type het is.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:45:05 #234
154880 Bolter
Awesomeness
pi_60728523
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Damn, jij ziet ook overal beren op de weg hee.
Inderdaad, mijn god! Als je alles zo bekijkt kan je je beter verstoppen onder je bed en nooit meer naar buitengaan.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_60729141
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef Argento het volgende:

[..]

met zo´n nickname?
Oh my f*cking goooooood hahahaha heb ik heel serieus o.a. met jou een discussie gevoerd? Hahaha weet jij wel wat een nickname is mijn zoon? Zal ik jou dat is een keer fijn uitleggen voor het slapen? Heh ipv een verhaaltje dit keer? Ja? Vind je dat fijn? Achmed silence! I kill you!!!!
pi_60729226
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 11:37 schreef Toeps het volgende:

[..]

Volgens TS vroeg die gozer het via Facebook, dus kan ze exact zien wat ie nu doet, de afgelopen tijd gedaan heeft, en wat voor 'n type het is.
Serieus? Zoooo dat is de nieuwe inlichtingendienst zeker of niet? Ben je wel is op facebook geweest? Je ziet een Face en de bijbehorende naam maar niet veel meer hoor. Of verwacht je een complete boek met autografie en al? Dat book moet je niet zo letterlijk nemen. Maar neem maar is een kijkje. Zal ik je helpen met de url intikken of lukt dat wel?
pi_60729235
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:09 schreef ikbenstoer het volgende:

Oh my f*cking goooooood hahahaha heb ik heel serieus o.a. met jou een discussie gevoerd? Hahaha weet jij wel wat een nickname is mijn zoon? Zal ik jou dat is een keer fijn uitleggen voor het slapen? Heh ipv een verhaaltje dit keer? Ja? Vind je dat fijn? Achmed silence! I kill you!!!!
QED
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:28:14 #238
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60729689
rustig aan mensen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60729758
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 03:12 schreef ikbenstoer het volgende:
Hoe weet jij nou in godsnaam wat voor levenservaring ik heb in relatie tot die van anderen
Het feit dat je anderen even komt vertellen hoe de wereld in elkaar zit spreekt wel boekdelen natuurlijk.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_60729998
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:12 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

Serieus? Zoooo dat is de nieuwe inlichtingendienst zeker of niet? Ben je wel is op facebook geweest? Je ziet een Face en de bijbehorende naam maar niet veel meer hoor. Of verwacht je een complete boek met autografie en al? Dat book moet je niet zo letterlijk nemen. Maar neem maar is een kijkje. Zal ik je helpen met de url intikken of lukt dat wel?

Rustig maar hoor.

Hier kijk eens, een random facebook screenshot. Fotootjes, hobbies... Beetje als Hyves. In ieder geval genoeg om een indruk van een persoon te krijgen.

Maar ga jij maar weer snel je vriendin aan de ketting leggen dan...
pi_60730094
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:09 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

doe ns niet zo opgewonden. Je bent mn type helemaal niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:10:14 #242
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_60730712
Dat de vriendin het vraagt aan TS vind ik normaal, omdat het toch ook zijn huis is en ze samenwonen. Of ze echt toestemming vraagt, tja..
We weten niet hoe de band was tussen die oude vriend en TS z'n vriendin, als die erg goed was, of oke, dan zie ik het probleem niet.
want wat eerder ook is gezegd. Je hoeft het vreemdgaan niet uit te lokken, maar om nou alles te gaan afweren wat eventueel vreemdgaan kan stimuleren is ook overdreven. Want dan kun je idd ook niet gaan werken of uitgaan of wat dan ook..
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_60730879
-edit- genoeg nu ... kappen dus

[ Bericht 90% gewijzigd door Re op 11-08-2008 13:17:25 ]
pi_60731402
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:43 schreef Toeps het volgende:

[..]

Rustig maar hoor.

[ afbeelding ]

Hier kijk eens, een random facebook screenshot. Fotootjes, hobbies... Beetje als Hyves. In ieder geval genoeg om een indruk van een persoon te krijgen.

Maar ga jij maar weer snel je vriendin aan de ketting leggen dan...
En dat wat daar staat is waar omdat...?
pi_60731516
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat de vriendin het vraagt aan TS vind ik normaal, omdat het toch ook zijn huis is en ze samenwonen. Of ze echt toestemming vraagt, tja..
We weten niet hoe de band was tussen die oude vriend en TS z'n vriendin, als die erg goed was, of oke, dan zie ik het probleem niet.
want wat eerder ook is gezegd. Je hoeft het vreemdgaan niet uit te lokken, maar om nou alles te gaan afweren wat eventueel vreemdgaan kan stimuleren is ook overdreven. Want dan kun je idd ook niet gaan werken of uitgaan of wat dan ook..
Er zijn veel meer redenen om te weigeren dan alleen het potentiėle vreemdgaan. (zoals al eerder aangegeven)
Ik zou bijvoorbeeld ook gewoon aangeven het niet te willen, puur omdat het voor mij een vreemde is (voor haar trouwens ook na zo lang elkaar niet gesproken te hebben) en de gedachte van een vreemde in mijn huis tijdens mijn afwezigheid vind ik verwerpelijk.
Maar ik val in de herhaling dus ik hou maar op.
pi_60732065
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:35 schreef McKillem het volgende:

[..]

En dat wat daar staat is waar omdat...?
Nee die jongen heeft een valse facebook gemaakt, daarna 20 mensen aangeschreven met de hoop dat vriendin van de TS zou reageren, om haar daarna keihard te palen.

pi_60732592
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 13:39 schreef McKillem het volgende:
Maar ik val in de herhaling dus ik hou maar op.
Great. Thanks.
pi_60732891
-edit- ik zei dus kappen

[ Bericht 62% gewijzigd door Re op 11-08-2008 15:43:45 ]
pi_60734944
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:00 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nee die jongen heeft een valse facebook gemaakt, daarna 20 mensen aangeschreven met de hoop dat vriendin van de TS zou reageren, om haar daarna keihard te palen.

[ afbeelding ]
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:03:26 #250
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60735220
Je ben een jaloerse klootviool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')