It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef RobRobert het volgende:
Ik vertrouw mijn vriendin wel maar jongens niet.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:34 schreef Bombshell het volgende:
Elke man zou dat niet fijn vinden..
Als je dr echt vertrouwt moet het wel kunnen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:32 schreef Marble het volgende:
[..]
It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:32 schreef Marble het volgende:
[..]
It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.
Euhm, het is een jongen die zijn vriendin al flinkwat jaren niet meer gezien heeft? Zij kent hem alleen van de middelbare school. Dat is dus een redelijk onbekend persoon dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Slarioux het volgende:
Bwhehe kansloze snuiter.
Je vertrouwt je vriendin toch wel gewoon? Vrienden van mijn vriendin blijven wel vaker bij haar in huis slapen, en andersom heb ik hier ook vriendinnen van mij te logeren gehad. Beetje erg sneu dat er zo mee om moet gaan.
Euhm, dan nog? Des te meer reden om haar te vertrouwen. Ik ga er ten eerste wel vanuit dat als ze hem niet goed kent, hij niet zomaar op haar zal proberen te klimmen. En andersom ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Euhm, het is een jongen die zijn vriendin al flinkwat jaren niet meer gezien heeft? Zij kent hem alleen van de middelbare school. Dat is dus een redelijk onbekend persoon dus
Eh, jij zit zo misschien in elkaar. Ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef RobRobert het volgende:
Naja ik vertrouw haar inderdaad wel maar er wordt dan toch een lastige situatie gecreerd.
Sterker nog, als er UN situatie is dat ze vreemdgaat dan is het zo eentje...
En ja, het zou allemaal zonder problemen moeten kunnen verlopen. Ze heeft die jongen al lang niet gesproken en hij vraagt het ook niet aan haar maar aan een hele groep mensen. Ze heeft zelf absoluut geen bijbedoelingen en toen ik in het begin aangaf dat het me niet lekker zou zitten zei ze direct 'oh dan doe ik het niet'.
Maar goed ik wil egwoon niet dat er een vreemde kerel in mijn huis zit met mijn vriendin in dezelfde kamer voor 2 avonden...
Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft en ze begrijpt mijn beslissing wel.
Toch beinvloed ik haar leven nu en ben ik de reden dat het niet doorgaat. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat dus ook als negatief zien.
Toch zijn er genoeg jongens die zo een situatie wel proberen uit te buiten lijkt mij. Die meid is dan in een zwakkere positie en kan er in feite niets meer tegen doen .. Dan kan d'r vriend haar nu nog afraden om dit te doen om haar te beschermen ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Euhm, dan nog? Des te meer reden om haar te vertrouwen. Ik ga er ten eerste wel vanuit dat als ze hem niet goed kent, hij niet zomaar op haar zal proberen te klimmen. En andersom ook niet.
Oh, dè kerel! Jaaaaah....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef RobRobert het volgende:
Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft
Dit dus...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Toeps het volgende:
God zeg, jij hebt effe een vertrouwen in je vriendin! En inderdaad, élke jongen wil haar meteen neuken.
Terugvindpimp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef RobRobert het volgende:
Naja ik vertrouw haar inderdaad wel maar er wordt dan toch een lastige situatie gecreerd.
Sterker nog, als er UN situatie is dat ze vreemdgaat dan is het zo eentje...
En ja, het zou allemaal zonder problemen moeten kunnen verlopen. Ze heeft die jongen al lang niet gesproken en hij vraagt het ook niet aan haar maar aan een hele groep mensen. Ze heeft zelf absoluut geen bijbedoelingen en toen ik in het begin aangaf dat het me niet lekker zou zitten zei ze direct 'oh dan doe ik het niet'.
Maar goed ik wil egwoon niet dat er een vreemde kerel in mijn huis zit met mijn vriendin in dezelfde kamer voor 2 avonden...
Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft en ze begrijpt mijn beslissing wel.
Toch beinvloed ik haar leven nu en ben ik de reden dat het niet doorgaat. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat dus ook als negatief zien.
Ja vast zijn er wel jongens die die situatie proberen uit te buiten. Nogal moeilijk tegenin te gaan, zo'n argument.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg jongens die zo een situatie wel proberen uit te buiten lijkt mij. Die meid is dan in een zwakkere positie en kan er in feite niets meer tegen doen .. Dan kan d'r vriend haar nu nog afraden om dit te doen om haar te beschermen ..
Haar ketting gaat precies tot aan de supermarktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:54 schreef B1nulnul het volgende:
Je bent een jaloerse klootzak.
Mag ze wel buitenshuis zonder sluier, of dat ook niet?
Ja doe er eens wat aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Terugvindpimp.
Tevens doet terrecht pijn aan mijn ogen.
Tja ik heb het inderdaad over het verkachten ja. Natuurlijk is de kans misschien wel klein. maar het lijkt mij een behoorlijk rot gevoel als je zelf ver weg zit en het gebeurt toch en jij hebt je vriendin er niet voor gewaarschuwd he ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja vast zijn er wel jongens die die situatie proberen uit te buiten. Nogal moeilijk tegenin te gaan, zo'n argument.
Maar wat is precies die zwakkere positie? Ze zegt wel "ja", want nu is hij toch al in huis? Of verwacht je dat ze verkracht wordt ofzo?
Hoe dom is die vriendin dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:02 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Tja ik heb het inderdaad over het verkachten ja. Natuurlijk is de kans misschien wel klein. maar het lijkt mij een behoorlijk rot gevoel als je zelf ver weg zit en het gebeurt toch en jij hebt je vriendin er niet voor gewaarschuwd he ..
wat ?! wil je deze kerel nu ook al afneuken of wat ?quote:
Dat weet ik niet, ben zelf een vrouw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef RobRobert het volgende:
Naja zie het zo.
Mijn vriendin ziet er gewoon bovengemiddeld uit.
Ik denk dat 99% van de heterosexuele mannen zonder vriendin haar zouden willen neuken als ze naakt onder de douche vandaan zou komen en er om zou vragen.
Als zij naakt over straat zou gaan zouden veel kerels er met kwijl op de kin naar kijken.
Als ik naakt over straat zou gaan zou iedereen, inclusief de vrouwen, moeten lachen.
Dat verschil tussen mannen en vrouwen mag toch neem ik aan wel bekend zijn. Of is mijn wereldbeeld gigantisch verstoord?
Nou, je bent vrij dom als je een of ander shady figuur uitnodigt die je zou kunnen verkrachten ja. Ik bedoel, die vriendin heeft vast wel mensenkennis, kent die gozer... Vertrouw haar dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Moet je dom zijn om verkracht te worden?
Ik heb het zelf alleen nergens over verkrachten. Die kans is er wel maar die is heel klein.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, je bent vrij dom als je een of ander shady figuur uitnodigt die je zou kunnen verkrachten ja. Ik bedoel, die vriendin heeft vast wel mensenkennis, kent die gozer... Vertrouw haar dan.
Precies. En niemand is van steen, dus gewoon verbiedenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef RobRobert het volgende:
Naja zie het zo.
Ik denk dat 99% van de heterosexuele mannen zonder vriendin haar zouden willen neuken als ze naakt onder de douche vandaan zou komen en er om zou vragen.
Als zij naakt over straat zou gaan zouden veel kerels er met kwijl op de kin naar kijken.
Als ik naakt over straat zou gaan zou iedereen, inclusief de vrouwen, moeten lachen.
Dat verschil tussen mannen en vrouwen mag toch neem ik aan wel bekend zijn. Of is mijn wereldbeeld gigantisch verstoord?
Maar dat doet ze niet bij hem.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef RobRobert het volgende:
Naja zie het zo.
Als je een wijf hebt dat niet gewoon met een mannelijk persoon in een huis kan slapen, moet je die sowieso zien kwijt te raken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Dat ik m'n vriendin vertrouw betekent nog niet dat ik zomaar vreemde kerels in haar huis laat slapen. Je hoeft het lot ook weer niet onnodig te tarten. Ken trouwens ook genoeg voorbeelden waarbij dat mis is gegaan. Ook vrouwen gaan wel eens vreemd.
Raakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Silven het volgende:
Wat je natuurlijk kan doen is tegen haar zeggen dat je hier een oude vriendin hebt ontmoet, die vanavond wel een lekker avondje met jou op de bank wil zitten met wat drank erbij om bij te praten over vroeger, en dat ze ook blijft slapen maar dat je maar 1 bed hebt helaas. En dan vragen of ze het goed vind... Meestal gaat het hoofdje dan pas werken een de andere kant...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |