It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef RobRobert het volgende:
Ik vertrouw mijn vriendin wel maar jongens niet.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:34 schreef Bombshell het volgende:
Elke man zou dat niet fijn vinden..
Als je dr echt vertrouwt moet het wel kunnen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:32 schreef Marble het volgende:
[..]
It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:32 schreef Marble het volgende:
[..]
It takes two to tango. Dus tenzij je in het heerschap een verkrachter ziet, vertrouw je (onbewust?) je vriendin dus ook niet. Ook al wil je het misschien niet toegeven.
Euhm, het is een jongen die zijn vriendin al flinkwat jaren niet meer gezien heeft? Zij kent hem alleen van de middelbare school. Dat is dus een redelijk onbekend persoon dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Slarioux het volgende:
Bwhehe kansloze snuiter.
Je vertrouwt je vriendin toch wel gewoon? Vrienden van mijn vriendin blijven wel vaker bij haar in huis slapen, en andersom heb ik hier ook vriendinnen van mij te logeren gehad. Beetje erg sneu dat er zo mee om moet gaan.
Euhm, dan nog? Des te meer reden om haar te vertrouwen. Ik ga er ten eerste wel vanuit dat als ze hem niet goed kent, hij niet zomaar op haar zal proberen te klimmen. En andersom ook nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Euhm, het is een jongen die zijn vriendin al flinkwat jaren niet meer gezien heeft? Zij kent hem alleen van de middelbare school. Dat is dus een redelijk onbekend persoon dus
Eh, jij zit zo misschien in elkaar. Ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef RobRobert het volgende:
Naja ik vertrouw haar inderdaad wel maar er wordt dan toch een lastige situatie gecreerd.
Sterker nog, als er UN situatie is dat ze vreemdgaat dan is het zo eentje...
En ja, het zou allemaal zonder problemen moeten kunnen verlopen. Ze heeft die jongen al lang niet gesproken en hij vraagt het ook niet aan haar maar aan een hele groep mensen. Ze heeft zelf absoluut geen bijbedoelingen en toen ik in het begin aangaf dat het me niet lekker zou zitten zei ze direct 'oh dan doe ik het niet'.
Maar goed ik wil egwoon niet dat er een vreemde kerel in mijn huis zit met mijn vriendin in dezelfde kamer voor 2 avonden...
Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft en ze begrijpt mijn beslissing wel.
Toch beinvloed ik haar leven nu en ben ik de reden dat het niet doorgaat. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat dus ook als negatief zien.
Toch zijn er genoeg jongens die zo een situatie wel proberen uit te buiten lijkt mij. Die meid is dan in een zwakkere positie en kan er in feite niets meer tegen doen .. Dan kan d'r vriend haar nu nog afraden om dit te doen om haar te beschermen ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Euhm, dan nog? Des te meer reden om haar te vertrouwen. Ik ga er ten eerste wel vanuit dat als ze hem niet goed kent, hij niet zomaar op haar zal proberen te klimmen. En andersom ook niet.
Oh, dè kerel! Jaaaaah....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef RobRobert het volgende:
Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft
Dit dus...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Toeps het volgende:
God zeg, jij hebt effe een vertrouwen in je vriendin! En inderdaad, élke jongen wil haar meteen neuken.
Terugvindpimp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:47 schreef RobRobert het volgende:
Naja ik vertrouw haar inderdaad wel maar er wordt dan toch een lastige situatie gecreerd.
Sterker nog, als er UN situatie is dat ze vreemdgaat dan is het zo eentje...
En ja, het zou allemaal zonder problemen moeten kunnen verlopen. Ze heeft die jongen al lang niet gesproken en hij vraagt het ook niet aan haar maar aan een hele groep mensen. Ze heeft zelf absoluut geen bijbedoelingen en toen ik in het begin aangaf dat het me niet lekker zou zitten zei ze direct 'oh dan doe ik het niet'.
Maar goed ik wil egwoon niet dat er een vreemde kerel in mijn huis zit met mijn vriendin in dezelfde kamer voor 2 avonden...
Ik heb haar uitgelegd hoe kerels in elkaar zitten wat sex betreft en ze begrijpt mijn beslissing wel.
Toch beinvloed ik haar leven nu en ben ik de reden dat het niet doorgaat. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat dus ook als negatief zien.
Ja vast zijn er wel jongens die die situatie proberen uit te buiten. Nogal moeilijk tegenin te gaan, zo'n argument.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:53 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg jongens die zo een situatie wel proberen uit te buiten lijkt mij. Die meid is dan in een zwakkere positie en kan er in feite niets meer tegen doen .. Dan kan d'r vriend haar nu nog afraden om dit te doen om haar te beschermen ..
Haar ketting gaat precies tot aan de supermarktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:54 schreef B1nulnul het volgende:
Je bent een jaloerse klootzak.
Mag ze wel buitenshuis zonder sluier, of dat ook niet?
Ja doe er eens wat aanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Terugvindpimp.
Tevens doet terrecht pijn aan mijn ogen.
Tja ik heb het inderdaad over het verkachten ja. Natuurlijk is de kans misschien wel klein. maar het lijkt mij een behoorlijk rot gevoel als je zelf ver weg zit en het gebeurt toch en jij hebt je vriendin er niet voor gewaarschuwd he ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja vast zijn er wel jongens die die situatie proberen uit te buiten. Nogal moeilijk tegenin te gaan, zo'n argument.
Maar wat is precies die zwakkere positie? Ze zegt wel "ja", want nu is hij toch al in huis? Of verwacht je dat ze verkracht wordt ofzo?
Hoe dom is die vriendin dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:02 schreef OmegAero het volgende:
[..]
Tja ik heb het inderdaad over het verkachten ja. Natuurlijk is de kans misschien wel klein. maar het lijkt mij een behoorlijk rot gevoel als je zelf ver weg zit en het gebeurt toch en jij hebt je vriendin er niet voor gewaarschuwd he ..
wat ?! wil je deze kerel nu ook al afneuken of wat ?quote:
Dat weet ik niet, ben zelf een vrouw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef RobRobert het volgende:
Naja zie het zo.
Mijn vriendin ziet er gewoon bovengemiddeld uit.
Ik denk dat 99% van de heterosexuele mannen zonder vriendin haar zouden willen neuken als ze naakt onder de douche vandaan zou komen en er om zou vragen.
Als zij naakt over straat zou gaan zouden veel kerels er met kwijl op de kin naar kijken.
Als ik naakt over straat zou gaan zou iedereen, inclusief de vrouwen, moeten lachen.
Dat verschil tussen mannen en vrouwen mag toch neem ik aan wel bekend zijn. Of is mijn wereldbeeld gigantisch verstoord?
Nou, je bent vrij dom als je een of ander shady figuur uitnodigt die je zou kunnen verkrachten ja. Ik bedoel, die vriendin heeft vast wel mensenkennis, kent die gozer... Vertrouw haar dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Moet je dom zijn om verkracht te worden?
Ik heb het zelf alleen nergens over verkrachten. Die kans is er wel maar die is heel klein.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, je bent vrij dom als je een of ander shady figuur uitnodigt die je zou kunnen verkrachten ja. Ik bedoel, die vriendin heeft vast wel mensenkennis, kent die gozer... Vertrouw haar dan.
Precies. En niemand is van steen, dus gewoon verbiedenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef RobRobert het volgende:
Naja zie het zo.
Ik denk dat 99% van de heterosexuele mannen zonder vriendin haar zouden willen neuken als ze naakt onder de douche vandaan zou komen en er om zou vragen.
Als zij naakt over straat zou gaan zouden veel kerels er met kwijl op de kin naar kijken.
Als ik naakt over straat zou gaan zou iedereen, inclusief de vrouwen, moeten lachen.
Dat verschil tussen mannen en vrouwen mag toch neem ik aan wel bekend zijn. Of is mijn wereldbeeld gigantisch verstoord?
Maar dat doet ze niet bij hem.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:16 schreef RobRobert het volgende:
Naja zie het zo.
Als je een wijf hebt dat niet gewoon met een mannelijk persoon in een huis kan slapen, moet je die sowieso zien kwijt te raken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Dat ik m'n vriendin vertrouw betekent nog niet dat ik zomaar vreemde kerels in haar huis laat slapen. Je hoeft het lot ook weer niet onnodig te tarten. Ken trouwens ook genoeg voorbeelden waarbij dat mis is gegaan. Ook vrouwen gaan wel eens vreemd.
Raakquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Silven het volgende:
Wat je natuurlijk kan doen is tegen haar zeggen dat je hier een oude vriendin hebt ontmoet, die vanavond wel een lekker avondje met jou op de bank wil zitten met wat drank erbij om bij te praten over vroeger, en dat ze ook blijft slapen maar dat je maar 1 bed hebt helaas. En dan vragen of ze het goed vind... Meestal gaat het hoofdje dan pas werken een de andere kant...
Dat dus en geef haar het voordeel van de twijfel, als het een meisje was gewest had je het vast wel toegelatenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:32 schreef Marble het volgende:
[..]
In andere kamers (werkelijke situatie) en in één bed (jouw situatie) verschilt nogal van elkaar he!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Silven het volgende:
Wat je natuurlijk kan doen is tegen haar zeggen dat je hier een oude vriendin hebt ontmoet, die vanavond wel een lekker avondje met jou op de bank wil zitten met wat drank erbij om bij te praten over vroeger, en dat ze ook blijft slapen maar dat je maar 1 bed hebt helaas. En dan vragen of ze het goed vind... Meestal gaat het hoofdje dan pas werken aan de andere kant...
Idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:54 schreef B1nulnul het volgende:
Je bent een jaloerse klootzak.
Mag ze wel buitenshuis zonder sluier, of dat ook niet?
Mannen zijn immers zo. Die zien een stukje haar, of een blote schouder. En je weet wat er dan gebeurt he? Dan willen ze neuken. Keihard hun pik in jouw vriendin rammen. Ja en jouw vriendin, die kan dat niet weerstaan. Immers, in die tijd met jou heeft ze het afgeleerd om een eigen mening te hebben. Je moet die vuile slet eigenlijk aan de ketting leggen in een kelder, vind ik. Het leven is oppassen geblazen.
En is dat erg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
nee, je bent geen jaloerse klootzak.
je bent bezitterig, bazig en dominant.
Dus, een man en een vrouw die in hetzelfde huis slapen, gaan waarschijnlijk met elkaar seksen, volgens jou? Damn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:54 schreef Yi-Long het volgende: daarna zul je jezelf toch steeds blijven afvragen: 'hebben ze het wel of niet gedaan!?'.
Sorry hoor, maar dat is precies waar het met vertrouwen over gaat. Dat je je dat niet hoeft af te vragenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:54 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zou het ook niet 'toestaan'.
Ongeacht of je haar wel of niet 'vertrouwd', je zult zelf die nacht waarschijnlijk niet al te best slapen, en daarna zul je jezelf toch steeds blijven afvragen: 'hebben ze het wel of niet gedaan!?'. Je moet jezelf gewoon niet in die positie brengen, en zij moet dat ook niet willen.
Idem dito.quote:Zij zou het andersom waarschijnlijk ook niet leuk vinden als jij met zo'n verzoek komt om een oud leuk klasgenootje bij je te laten slapen als zij weg is. Klaar.
Idem ditoquote:Daarnaast zijn zowel vrouwen als mannen fucking onbetrouwbaar, en je kunt dan wel steeds lekker naief TOCH gaan vertrouwen en straks weer 'onverwachts' een figuurlijke schop tussen de benen krijgen, maar het is beter om gewoon bepaalde 'vrijheden' in een relatie niet toe te staan. Kan ze daar niet mee leven, dan mag ze gewoon door de voordeur vertrekken...
Je komt die leuke jongen/meid van vroeger tegen, gaat thuis lekker op de bank 'kletsen', wijntje erbij, muziekje aan, het wordt laat, jullie worden beetje melig, durven meer tegen elkaar te zeggen, doen alvast de pyama aan, etc etc...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dus, een man en een vrouw die in hetzelfde huis slapen, gaan waarschijnlijk met elkaar seksen, volgens jou? Damn.
Ik woon in een gemengd studentenhuis, 2 vrouwen en 2 mannen. Vette orgies, elke dag.
Oh... my.. god...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je komt die leuke jongen/meid van vroeger tegen, gaat thuis lekker op de bank 'kletsen', wijntje erbij, muziekje aan, het wordt laat, jullie worden beetje melig, durven meer tegen elkaar te zeggen, doen alvast de pyama aan, etc etc...
Ja... dat kun je echt vergelijken met dat enige zeikerige wijf dat elke avond harde kutmuziek draait, dagelijks met een lading clearasil rondloopt, en iedere keer een teringstank achterlaat op de gezamelijke WC(!)
Ik heb een hele goede relatie, al 7,5 jaar lang. En dat komt mede omdat we van elkaar weten dat we elkaar niet met anderen uit zullen laten gaan, laat staan dat er anderen komen logerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh... my.. god.... Of je hebt géén relatie, of je hebt een gigantische kutrelatie
Good point. I'm on it!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:50 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik zou ook meteen voorkomen dat ze een loodgieter belt in jouw afwezigheid.. of een pizza bestelt... Want we weten allemaal hoe dat afloopt!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede relatie, al 7,5 jaar lang. En dat komt mede omdat we van elkaar weten dat we elkaar niet met anderen uit zullen laten gaan, laat staan dat er anderen komen logeren
Ze weet dat IK bezitterig ben, en zij is dat ook. Dat klikt dus goedIk denk ook dat het niet zo vreemd is dat je gewoon voorzichtig bent als je serieus bang bent de ander kwijt te kunnen raken.
Ah ok. Ik doe dat met "vertrouwen". Maarja, ieder zijn meug.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede relatie, al 7,5 jaar lang. En dat komt mede omdat we van elkaar weten dat we elkaar niet met anderen uit zullen laten gaan, laat staan dat er anderen komen logeren
Ze weet dat IK bezitterig ben, en zij is dat ook. Dat klikt dus goedIk denk ook dat het niet zo vreemd is dat je gewoon voorzichtig bent als je serieus bang bent de ander kwijt te kunnen raken.
En de kans is groter dat de vriendin van de TS op zo'n manier iemand anders leert kennen in plaats van dat er iets gebeurt met die andere gastquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
De naïviteit. Als ze zou willen, kan ze iemand versieren in de supermarkt, bij het tankstation of bij de creche.
Ze werkt gewoon in een vrouwenklooster, zoals elke fatsoenlijke vrouw.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
En hoe doen jullie dat dan met werk? Stel, je vriendin heeft een mannelijke collega waar ze veel mee moet samenwerken?
De naïviteit. Als ze zou willen, kan ze iemand versieren in de supermarkt, bij het tankstation of bij de creche.
Nee ik maak me er ook niet druk over dat mijn vriendin een dubbele agenda heeft voor die avond(en). En ook niet dat die vent met verkeerde ideeen het huis binnenkomt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:02 schreef Tristessa het volgende:
En trouwens TS, wat is het probleem? Ze bespreekt het toch met je? Als ze echt met die man zou willen nueken dan had ze niet aan jou gevraagd en had ze hem gewoon uitgenodigd zonder dat jij het zou weten.
Dit zijn mijn ex ook altijd........quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:30 schreef RobRobert het volgende:Ik vertrouw mijn vriendin wel maar jongens niet.
die snap ik nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit zijn mijn ex ook altijd........
Daarom is het nu mijn ex...
Ik zou me dat idd ook niet laten zeggen. Dan is hetquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dit zijn mijn ex ook altijd........
Daarom is het nu mijn ex...
met zijn overmatige jaloezie heeft ie de relatie om zeep geholpenquote:
lol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb eens een gigantische ruzie gehad om het omgekeerde.
mijn vriend wilde graag een beurs in duitsland bezoeken en vroeg of ik het goed vond dat hij bij een vrouwelijke kennis in duitsland zou overnachten.
vond ik geen enkel probleem.
ging hij later helemaal uit zijn pan omdat ik dat zomaar goed had gevonden.
hij vindt jaloezie als een teken dat ik van hem hou.
ik had dus tegengas moeten geven en het hem verbieden, terwijl hij dat dus juist wou
en dan zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld denken
Dan gaat die gozer er met zijn 'correctievloeistof' overheen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:56 schreef Loire het volgende:
Gewoon onder laten tatoeren met "Eigendom van RobRobert" zo kom je er wel!
Zegt de term ongewenste intimiteit iets?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:44 schreef Slarioux het volgende:
Bwhehe kansloze snuiter.
Je vertrouwt je vriendin toch wel gewoon? Vrienden van mijn vriendin blijven wel vaker bij haar in huis slapen, en andersom heb ik hier ook vriendinnen van mij te logeren gehad. Beetje erg sneu dat er zo mee om moet gaan.
Lijkt me niet helemaal normaal hoor als iemand al zover gaat denken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:24 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zegt de term ongewenste intimiteit iets?
Zo te merken aan TS z,n verhaal is z,n vriendin niks van plan lijkt me, ze vraagt het aan em, en heeft em laten weten dat dit heerschap een plek zoekt.
Maar als er wat zou kunnen gebeuren denk ik niet dat de vriendin van TS hier op zit te wachten, en TS zou dus wellicht een aangerande vriendin op na kunnen houden.
Twijfelachtige zaak....
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me niet helemaal normaal hoor als iemand al zover gaat denken.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:40 schreef McKillem het volgende:
Iedereen zit hier wel over vertrouwen et emmeren, maar wees even heel eerlijk.
Wie zou dit wel kunnen goedkeuren zonder op zijn minst een beetje spanning te voelen zo van "gaat dat wel goed?".
Ik denk dat er verrekte weinig mensen zijn die dat lukt.
Heeft niet zo veel te maken met het vertrouwen van je vriendin, wel met het percentage zieke geesten op deze planeet.
Waarom denk je dat je vriendin omgaat met zieke geesten? Ze heeft toch wel mensenkennis mag ik hopen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:40 schreef McKillem het volgende:
Iedereen zit hier wel over vertrouwen et emmeren, maar wees even heel eerlijk.
Wie zou dit wel kunnen goedkeuren zonder op zijn minst een beetje spanning te voelen zo van "gaat dat wel goed?".
Ik denk dat er verrekte weinig mensen zijn die dat lukt.
Heeft niet zo veel te maken met het vertrouwen van je vriendin, wel met het percentage zieke geesten op deze planeet.
In dat geval kan ze ook niet meer alleen over straat. Daar kan ze ook meegetrokken worden een steeg in oid en worden aangerand of verkracht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Jij noemt ,t niet normaal, een ander noemt het bescherming.
Quote uit OPquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je vriendin omgaat met zieke geesten? Ze heeft toch wel mensenkennis mag ik hopen?
Jij kan van te voren ruiken dat die vent nog te vertrouwen is?quote:Ze zegt dat ze een berichtje las van een oude vriend van de middelbare school (die ze al jaren niet gesproken heeft)
Ach kom, ze waren eerder bevriend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:56 schreef McKillem het volgende:
Jij kan van te voren ruiken dat die vent nog te vertrouwen is?
Inderdaad. Verkrachting en/of aanranding komt nooit voor tussen bekenden(!)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach kom, ze waren eerder bevriend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |