abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:43:00 #251
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60693040
Nog ff en je gaat vertellen dat zelfkastijding goed voor je is en hoort bij de ware liefde en opoffering en nederigheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:45:13 #252
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60693108
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zelfde.

God heeft man en vrouw gemaakt als liefdeskoppel, niet man en man of vrouw en vrouw, zodat man en vrouw kinderen kunnen krijgen en kunnen ervaren wat het is om leven voort te brengen en daar van te houden en voor te zorgen. Zodra je dus op de één of andere manier van dat plan afgeweken wordt, missen deze mensen enkele van de mooiste ervaringen die God voor ons gecreëerd heeft, het maken, krijgen en opvoeden van kinderen. Dat is denk ik ontzettend jammer voor die mensen, ontzettend zonde.
Dan is god wel erg onrechtvaardig en gemeen om zovele liefdeskoppels man-vrouw het krijgen van kinderen te ontzeggen wegens onvruchtbaarheid.
quote:
Ik, en niemand volgens mij, weet de exacte oorzaken van homosexualiteit als dat van jongsafaan er al is. Ik heb dingen gelezen over genetische en sociobiologische oorzaken. Daarnaast kunnen we de factor 'lust' in sommige of veel gevallen denk ik ook niet uitsluiten, zeker in het geval van bisexualiteit.
Gut, ik ben van mening dat IEDER mens biseksueel is in meer of mindere mate.

Verder zul je begrijpen dat ik tegen geen enkele vorm van seksualiteit ben, behalve tegen bestialiteit, pedoseksualiteit en necrofilie, aangezien er dan geen sprake is van een gelijkwaardige situatie.

Hoe zit het met SM dan? Een liefdeskoppel, man-vrouw. Vaak met kinderen. Maar ze doen wel ietwat extremere dingen tijdens hun vrijpartijen. Dingen die zelfs als goddeloos zouden worden gezien door vele chrsitenen. Toch is er hier sprake van liefdeskoppels zoals door jou omschreven.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_60693178
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zelfde.

God heeft man en vrouw gemaakt als liefdeskoppel, niet man en man of vrouw en vrouw, zodat man en vrouw kinderen kunnen krijgen en kunnen ervaren wat het is om leven voort te brengen en daar van te houden en voor te zorgen. Zodra dus op de één of andere manier van dat plan afgeweken wordt, om wat voor reden dan ook, missen deze mensen enkele van de mooiste ervaringen die God voor ons gecreëerd heeft, het maken, krijgen en opvoeden van kinderen. Dat is denk ik ontzettend jammer voor die mensen, ontzettend zonde.

Ik, en niemand volgens mij, weet de exacte oorzaken van homosexualiteit als dat van jongsafaan er al is niet. Ik heb dingen gelezen over genetische en sociobiologische oorzaken. Daarnaast kunnen we de factor 'lust' in sommige of veel gevallen denk ik ook niet uitsluiten, zeker in het geval van bisexualiteit. In Gods perfecte wereld zou het in ieder geval allemaal niet voorkomen.
Homo-seksualiteit schijnt volgens onderzoek vaak voor te komen in geval van tweelingen. Dat is het enige wetenschappelijke onderzoek wat ik ervan meegekregen heb. Is er een mannelijke tweeling dan is de kans boven de 60 procent dat een van die tweeling homoseksueel gaat zijn in zijn leven. Hoe het met de vrouwen zit weet ik niet, zal wel hetzelfde zijn ook.

Kan zijn dat tweelingen in de buik van de moeder al intensief lichamelijk contact hebben gehad zodat ze vanzelf meer aangetrokken zijn tot hetzelfde geslacht. Weet het bij God niet. God zal het zelf ook niet weten maar dat wetenschappelijk onderzoek de reden van homoseksualiteit kan verklaren is me wel duidelijk uit een of ander boek dat ging over depressie en zelfmoord dat ik een keer gelezen heb. ( Zonder zelf homoseksueel te zijn maar het ging er toevallig over in dat boek) Zo wordt vaker tweeling-onderzoek gedaan bij bepaalde zaken niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk. Boek dat ik gelezen had ging dus puur en alleen om depressie en de hel die je doorstaat maar er werden een stuk of 10000 redenen gegeven voor depressie en daar kwam ook naar voren dat tweelingen vaak depressief zijn en dan de reden daarvan om verwarring te voorkomen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Topspin op 09-08-2008 22:53:21 ]
Genieten is toegestaan!!!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:48:34 #254
34793 neo567
You know who
pi_60693190
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dan is god wel erg onrechtvaardig en gemeen om zovele liefdeskoppels man-vrouw het krijgen van kinderen te ontzeggen wegens onvruchtbaarheid.
[..]

Gut, ik ben van mening dat IEDER mens biseksueel is.

Verder zul je begrijpen dat ik tegen geen enkele vorm van seksualiteit ben, behalve tegen bestialiteit, pedoseksualiteit en necrofilie, aangezien er dan geen sprake is van een gelijkwaardige situatie.

Hoe zit het met SM dan? Een liefdeskoppel, man-vrouw. Vaak met kinderen. Maar ze doen wel ietwat extremere dingen tijdens hun vrijpartijen. Dingen die zelfs als goddeloos zouden worden gezien door vele chrsitenen. Toch is er hier sprake van liefdeskoppels zoals door jou omschreven.
Ik ook, alleen overheerst het hetero sexuele bij mij ( 70-80% hetero 20-30% bi), ik kan van m'n vrienden houden, maar wordt er niet sexueel opgewonden van, hoofd en lichaams kwestie "denk" ik.
pi_60693218
quote:

Ik geloof niet dat dit het soort liefdesrelatie is je krijgt in een harmonische relatie van man-vrouw-God. Ik geloof dus ook niet dat dat het ultieme is wat mensen met elkaar kunnen ervaren in seksualiteit en liefde. Ik geloof dat een perversiteit is, een misvorming van hoe perfecte liefde en seksualiteit kan zijn.

Waarmee ik dus niet zeg dat die mensen dood moeten.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:51:36 #256
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60693266
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dit het soort liefdesrelatie is je krijgt in een harmonische relatie van man-vrouw-God. Ik geloof dus ook niet dat dat het ultieme is wat mensen met elkaar kunnen ervaren in seksualiteit en liefde. Ik geloof dat een perversiteit is, een misvorming van hoe perfecte liefde en seksualiteit kan zijn.

OK. Ik ben het niet met je eens. Ik geloof juist dat je een perfect harmonische relatie moet hebben om überhaupt tot SM te komen. Er is geen enkele vorm van seksualiteit zo geent op vertrouwen namelijk. En wat god in jouw omschrijiving van een harmonische relatie doet is me geheel onduidelijk. Het is toch zeker geen trio!

Je vergeet de rest van mijn vragen.
pi_60693270
quote:

[..]

God liet Sarah op haar 90e nog een kind krijgen, nadat ze al onvruchtbaar was, dus dat probleem kan opgelost worden als God dat wil. Onvruchtbaarheid is het gevolg van de zondel uiteraard, net als de pijn bij het baren.
quote:
Gut, ik ben van mening dat IEDER mens biseksueel is in meer of mindere mate.
Oke.
quote:
Dat begrijp ik ja. Ik ben er ook niet 'tegen', ik geloof alleen niet dat dat is zoals het bedoeld is, en dat het dus ook niet de ultieme ervaring van hoe het leven bedoeld is kan geven. Ik geloof dus ook dat als je christen wordt, God dat soort dingen op kan schonen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:52:43 #258
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60693294
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

He, gelukkig iemand die niet de doodstraf verdiend in jouw ogen door zichzelf te zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door Summers op 09-08-2008 22:58:29 ]
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:53:49 #259
34793 neo567
You know who
pi_60693317
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

God liet Sarah op haar 90e nog een kind krijgen, nadat ze al onvruchtbaar was, dus dat probleem kan opgelost worden als het rechtvaardig is. Onvruchtbaarheid is het gevolg van de zondel uiteraard, net als de pijn bij het baren.[..]

Oke.
[..]

Dat begrijp ik ja. Ik ben er ook niet 'tegen', ik geloof alleen niet dat dat is zoals het bedoeld is, en dat het dus ook niet de ultieme ervaring van hoe het leven bedoeld is kan geven. Ik geloof dus ook dat als je christen wordt, God dat soort dingen op kan schonen.
Dat zou kunnen, maar zonder pijn bij de geboorte is het ook goed mogelijk dat er totaal geen band ontstaat vanuit de moeder naar het kind toe, vandaar de pijn als scheppende band heb ik wel es gehoord en vind dat plausibel.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:56:21 #260
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60693371
quote:

[..]

God liet Sarah op haar 90e nog een kind krijgen, nadat ze al onvruchtbaar was, dus dat probleem kan opgelost worden als God dat wil. Onvruchtbaarheid is het gevolg van de zondel uiteraard, net als de pijn bij het baren.
[..]

Oke.
[..]

Oh vandaar dat die priesters zich nooit aan jongetjes vergrijpen , god schoont alles wat niet kan op
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:58:41 #261
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60693424
quote:

[..]

Hmpf, wat kort door de bocht zeg!! En waarom wordt het dan voor sommigen (met behulp van medici uiteraard, komt geen god aan te pas) wel opgelost, en voor anderen niet? Ik ken echt wel zeer christelijke mensen die dus mooi niet zwanger raken. Ook niet in de MM. Aan de andere kant worden aan jouw definitie van goddeloos zijnde voldoende mensen met behulp van die zelfde MM wel zwanger. Alweer erg onrechtvaardig van god.

Die pijn bij het baren moet ik zeker zien als straf voor Eva?
Overigens is pijn bij het baren niet zomaar 'pijn bij het baren'
Er zijn mensen die ervaren geen pijn en er zijn mensen die ervaren het extreem wel, en alles ertussenin.
quote:
Niet mee eens. Mijn allerbeste vriend is homoseksueel, en christen. Hij is al homoseksueel zolang hij zich kan herinneren, en blijft dat uiteraard ook.

[ Bericht 3% gewijzigd door ElizabethR op 09-08-2008 23:04:53 ]
pi_60693466
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:52 schreef Summers het volgende:

[..]

He, gelukkig iemand die niet de doodstraf verdiend door zichzelf te zijn in jouw ogen
Ik vermoed dat je me dan nog steeds niet hebt begrepen.

De zondeval is een vloek. Door die vloek zijn er allerlei dingen in de wereld die gruwelijk voor God zijn. Op al die gruwelijke dingen staat de doodstraf. Ze zijn gruwelijk omdat ze pervers zijn, onrechtvaardig, ondankbaar, liefdeloos, egoistisch, slecht, evil, smerig, vuil, oneerlijk, etcetera. Het is allemaal afwijking van de utopie zoals God die bedoeld heeft. Die utopie is het ultieme leven, het ultieme paradijs, ultieme vrijheid, blijheid, eerlijkheid, goedheid, vrede, schoonheid, alles.

Door de zonde is die originele utopie misvormd geraakt. WIj zijn daar allemaal slachtoffer van. Daardoor doen wij dingen die gruwelijk voor God zijn en daardoor verdienen wij de doodstraf. De hele wereld verdient te sterven, alles dient gewoon opgeruimd te worden omdat het een zooitje is geworden zonder de heerschappij van God. God kan niet tolereren dat de schepselen waar Hij zoveel van houdt zoveel lijden.

Kunnen wij daar ZELF iets aan doen? Nee, we zijn slaaf van de zonde. We zijn slaaf van onze natuur. Maar wij hebben wel keuzevrijheid.

Willen wij niet meer slaaf zijn van de zonde, moeten wij God ons laten bevrijden. Dat kan via Jezus, zegt Hij zelf.

Wij moeten dus die keuze voor Jezus maken willen we onszelf vrijmaken van zonde en de doodstraf ontsnappen. Daardoor kunnen wij het eeuwige leven krijgen.

Ontsnappen van die zonde is een ervaring die pijnlijk is, het is als afkicken van drugs, maar zalig als je volhoudt. Daarna kan je het leven leiden zoals God heeft bedoeld, waarin die zonde dus niet meer de boel kan bederven voor jou en voor anderen. Dat is wat God wil, op die manier word je het gelukkigst.

God geeft het menselijk ras een aantal millennia om de zonde volledig uit de hand te laten lopen, zodat het kan zien dat God de rug toekeren tot niets anders leidt dan verdorvenheid, slavernij, bederf, ongeluk, misleiding, oneerlijkheid, etcetera. Daarna kan het hoofdstuk afgesloten worden, en is het tijd voor Gods koninkrijk, waarin de zonde nooit meer terug zal komen, omdat de mensheid, en alles in het universum, zal hebben gezien dat Gods heerschappij nodig is om de boel niet naar de klote te laten gaan.

Wij worden allemaal geconfronteerd met keuzes die hiermee te maken hebben: verwerp je waarheid (God) of accepteer je het en leef je er zo goed mogelijk naar. Degenen die dat doen zullen daarvoor beloond worden met het eeuwige leven, degenen die dat niet doen zullen ervoor gestraft worden met de dood. Zij hebben het geschenk van het leven immers misbruikt voor zichzelf en verdienen hun leven niet meer.

Ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:00:53 #263
34793 neo567
You know who
pi_60693481
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Oh vandaar dat die priesters zich nooit aan jongetjes vergrijpen , god schoont alles wat niet kan op
Ja, kijk tis volgens mij (!!) ook iets chemisch , homosexualiteit dan;

Het zijn gewoon luie donders

Zoals bloed reageert met zuurstof (houdt je in leven)
maar het reageert "makkelijker" met koolstofmonoxide (is dodelijk), daar er te weinig CO is, moet het bloed de moeilijkere reactie aangaan met zuurstof!

En dat vergrijpen aan, dat is wel heel erg fout!
pi_60693658
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hmpf, wat kort door de bocht zeg!! En waarom wordt het dan voor sommigen (met behulp van medici uiteraard, komt geen god aan te pas) wel opgelost, en voor anderen niet? Ik ken echt wel zeer christelijke mensen die dus mooi niet zwanger raken. Ook niet in de MM. Aan de andere kant worden aan jouw definitie van goddeloos zijnde mensen met beulp van die zelfde MM wel zwanger. Alweer erg onrechtvaardig van god.
Ik weet het niet Elizabeth. Ik denk niet dat jij of ik kunnen bepalen wat wel en niet onrechtvaardig van God is. Ik geloof dat God juist de enige is die écht rechtvaardig is. Ik schop dus niet tegen alles aan wat ook mij overkomt en wat voor mij ook onrechtvaardig lijkt, maar ik accepteer het als Gods wil en leef verder. Als God niet wil dat ik of mijn vrouw vruchtbaar zijn, so be it. Dan krijgen we wel kinderen in Gods koninkrijk. Ik vind het dus eigenlijk niet van veel geloof getuigen als je als christen toch zwanger probeert te worden op andere manieren dan de natuurlijke manier. In dat opzicht kan ik het zelfs goed begrijpen dat zij geen kinderen kunnen krijgen, God steekt er zelf een stokje voor.
quote:
Die pijn bij het baren moet ik zeker zien als straf voor Eva?
Je moet helemaal, maar dan ook echt helemaal, compleet, totaal niets Elizabeth.
quote:
Overigens is pijn bij het baren niet zomaar 'pijn bij het baren'
Er zijn mensen die ervaren geen pijn en er zijn mensen die ervaren het extreem wel, en alles ertussenin.
Geen pijn lijkt mij een zegen van God in dat geval heb verhalen gehoord dat het toch echt verschrikkelijk kan zijn.
quote:
Niet mee eens. Mijn allerbeste vriend is homoseksueel, en christen. Hij is al homoseksueel zolang hij zich kan herinneren, en blijft dat uiteraard ook.
Ik kan hier geen mening over vormen noch uitspraak over doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 09-08-2008 23:19:55 ]
pi_60693905
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je als self proclaimed christen zoiets walgelijks doet ben je wat mij betreft hypocriet. Aan het fruit dat zij dragen zult gij hen herkennen zegt Jezus. Pedofilie is geen vrucht van God.

Maar goed, ik geloof dus ook niet dat Rooms Katholicisme het christelijk geloof is zoals het in de bijbel bedoeld wordt. En dan krijg je dus dit soort dingen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:20:04 #266
34793 neo567
You know who
pi_60693987
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Als je als self proclaimed christen zoiets walgelijks doet ben je wat mij betreft hypocriet. Aan het fruit dat zij dragen zult gij hen herkennen zegt Jezus. Pedofilie is geen vrucht van God.

Maar goed, ik geloof dus ook niet dat Rooms Katholicisme het christelijk geloof is zoals het in de bijbel bedoeld wordt. En dan krijg je dus dit soort dingen.
"t schijnt dat veel moeders hun kinderen in de middel eeuwen "aftrokken" als slaapmutsje voor het kind.

Maar ja dat was dan ook medi-evil he Ali
pi_60694030
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef neo567 het volgende:

[..]

"t schijnt dat veel moeders hun kinderen in de middel eeuwen "aftrokken" als slaapmutsje voor het kind.

Maar ja dat was dan ook medi-evil he Ali

???

Nog nooit gehoord.

Wel dat ze een klein beetje alcohol gaven.

Heb je daar een bron van? Niet echt relevant voor het topic maar wel eh, apart.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:23:24 #268
34793 neo567
You know who
pi_60694070
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:21 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

???

Nog nooit gehoord.

Wel dat ze een klein beetje alcohol gaven.

Heb je daar een bron van? Niet echt relevant voor het topic maar wel eh, apart.
Ik heb er niet zo 1 2 3 een bron van, heb dit mogen vernemen van een discussie die ooit gaande was op tv bij een praat programma, daar kwam toen een geschiedkundige ofzo aan het woord en vertelde dat doodleuk, ik moest wel ff slikken toen ik dat hoorde, in de bedstee ff door mams ............

Ik vind het wel raar hoor / shockerend bijna; maar het ging over pedofilie uiteraard!
pi_60694154
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:17 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Iets van 800 miljoen euro aan schadeclaims in 2007 is inderdaad nogal 1 ding zeker jah Schadeclaims kan ook in de miljarden zitten van priesters die misbruik van kinderen hebben gemaakt wereldwijd, weet het niet zeker nu.

Komt over alsof ze door gebrek aan sex en zelfbevrediging nogal gefrustreerd raken die geestelijken en dus uit pure frustratie hun schoon gewassen handen vuil maken aan kinderen

Nonnen zijn not done en volwassenen ook niet, dus dan maar een onschuldig kind. En dat allemaal gedaan door geestelijken die God's woord prediken
pi_60694190
Ik kan het me moeilijk voorstellen. Een kind krijgt pas erecties rond z'n 10e jaar toch ongeveer? Zou mams dan nog vlak voor het slapen gaan dat even doen? En de jaren daarvoor dan? Zou er erg van staan te kijken als dit waar is.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:32:09 #271
34793 neo567
You know who
pi_60694297
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik kan het me moeilijk voorstellen. Een kind krijgt pas erecties rond z'n 10e jaar toch ongeveer? Zou mams dan nog vlak voor het slapen gaan dat even doen? En de jaren daarvoor dan? Zou er erg van staan te kijken als dit waar is.
Ik kan het ook moeilijk geloven, maar ja, laten we het als onzin beschouwen, "ik" sluit het echter niet uit daar ik het toen als een of argument hoorde dat het vroeger normaal was, incest op die manier dan, brrrr
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:34:15 #272
34793 neo567
You know who
pi_60694357
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:27 schreef Topspin het volgende:

[..]

Iets van 800 miljoen euro aan schadeclaims in 2007 is inderdaad nogal 1 ding zeker jah Schadeclaims kan ook in de miljarden zitten van priesters die misbruik van kinderen hebben gemaakt wereldwijd, weet het niet zeker nu.

Komt over alsof ze door gebrek aan sex en zelfbevrediging nogal gefrustreerd raken die geestelijken en dus uit pure frustratie hun schoon gewassen handen vuil maken aan kinderen

Nonnen zijn not done en volwassenen ook niet, dus dan maar een onschuldig kind. En dat allemaal gedaan door geestelijken die God's woord prediken

Zeer goed liedje vind ik !
Wel passend bij devraag of ie nu wel of niet heeft bestaan en tot in hoeverre je dan rekening houdt met HEM
pi_60694434
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:27 schreef Topspin het volgende:

[..]

Weetje wat zo bizar is, als je rooms katholicisme een beetje uitkleedt en uitdoktert wat het werkelijk leert en hoe het in elkaar zit, waar de rituelen vandaan komen, de symbolen, de gebruiken, de gewaden, alles, is het openlijk luciferianisme/satanisme/zonaanbidding.

In satanisme zijn er rituelen met kinderen. Ik heb pedofilie vaak in verband zien worden gebracht met duistere vormen van sexmagie, en dan met name met jongetjes. Transyuggothische magie wordt er mee in verband gebracht.

Ik zie dit soort dingen dan dus ook als onder invloed van satanische invloeden. En daarom is het zo belangrijk dat je bij de bijbel blijft, zodra je dat niet doet sta je open voor kwade invloeden die je dus dit soort zieke dingen kunnen laten doen. Het is iets verschrikkelijks en geen geld kan zoiets goed maken. Het is natuurlijk sowieso al bizar dat een kerk 800 miljoen zomaar even kan betalen. Maar ik geloof dan ook dat het vaticaan in allerlei duistere zaken betrokken is, en de troon van de paus de troon van antichrist zelf is.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:44:20 #274
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60694597
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik weet het niet Elizabeth. Ik denk niet dat jij of ik kunnen bepalen wat wel en niet onrechtvaardig van God is. Ik geloof dat God juist de enige is die écht rechtvaardig is. Ik schop dus niet tegen alles aan wat ook mij overkomt en wat voor mij ook onrechtvaardig lijkt, maar ik accepteer het als Gods wil en leef verder. Als God niet wil dat ik of mijn vrouw vruchtbaar zijn, so be it. Dan krijgen we wel kinderen in Gods koninkrijk. Ik vind het dus eigenlijk niet van veel geloof getuigen als je als christen toch zwanger probeert te worden op andere manieren dan de natuurlijke manier. In dat opzicht kan ik het zelfs goed begrijpen dat zij geen kinderen kunnen krijgen, God steekt er zelf een stokje voor.
[..]

Oh, maar er zijn er ook genoeg die wél kinderen krijgen met behulp van medisch ingrijpen hoor. Zeer christelijke mensen. Lees OUD er maar op na. Daarom zie ik er ook geen ingrijpen van welke god dan ook in. Want dan zou god inderdaad zeer onrechtvaardig zijn om de ene christen wel zwanger te laten worden met medische hulp en de andere niet. Frappant trouwens, dat je christenen meteen beschrijft als eigenlijk niet zo goed christen als ze toch proberen zwanger te worden.
pi_60694612
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Weetje wat zo bizar is, als je rooms katholicisme een beetje uitkleedt en uitdoktert wat het werkelijk leert en hoe het in elkaar zit, waar de rituelen vandaan komen, de symbolen, de gebruiken, de gewaden, alles, is het openlijk luciferianisme/satanisme/zonaanbidding.

In satanisme zijn er rituelen met kinderen. Ik heb pedofilie vaak in verband zien worden gebracht met duistere vormen van sexmagie, en dan met name met jongetjes. Transyuggothische magie wordt er mee in verband gebracht.

Ik zie dit soort dingen dan dus ook als onder invloed van satanische invloeden. En daarom is het zo belangrijk dat je bij de bijbel blijft, zodra je dat niet doet sta je open voor kwade invloeden die je dus dit soort zieke dingen kunnen laten doen. Het is iets verschrikkelijks en geen geld kan zoiets goed maken. Het is natuurlijk sowieso al bizar dat een kerk 800 miljoen zomaar even kan betalen. Maar ik geloof dan ook dat het vaticaan in allerlei duistere zaken betrokken is, en de troon van de paus de troon van antichrist zelf is.
Ik denk dat het door pure verveling komt. Ze zien de hele dag geen lekkere vrouwen terwijl iedere gezonde man dat wilt zien maar alleen maar nonnen in het zwart gekleedt, ze zitten de hele dag op lege koude kamers en ze leren het niet hoe ze naar vrouwen moeten afstappen dus komen ze een vrouw tegen dan lukt het sowieso niet en zeker niet alleen omdat ze priester zijn maar omdat ze buiten de maatschappij vallen ook. Sowieso de afstand dus tussen de priesters en normale mensen in de maatschappij.

Dan zien ze een kind en dan kunnen ze zich makkelijk vergrijpen naar dat kind omdat zo'n kind makkelijk aan te tasten is ook. Onschuldig kind in het vizier dat makkelijk te manipuleren is en seksuele driften die ongezond zijn en daar is de ziekte.

Ben geen criminele psycholoog maar dat lijkt me dan wel een scenario.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:45:15 #276
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60694618
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je me dan nog steeds niet hebt begrepen.
Trust me , je bent overduidelijk .
quote:
De zondeval is een vloek. Door die vloek zijn er allerlei dingen in de wereld die gruwelijk voor God zijn. Op al die gruwelijke dingen staat de doodstraf. Ze zijn gruwelijk omdat ze pervers zijn, onrechtvaardig, ondankbaar, liefdeloos, egoistisch, slecht, evil, smerig, vuil, oneerlijk, etcetera. Het is allemaal afwijking van de utopie zoals God die bedoeld heeft. Die utopie is het ultieme leven, het ultieme paradijs, ultieme vrijheid, blijheid, eerlijkheid, goedheid, vrede, schoonheid, alles.

Door de zonde is die originele utopie misvormd geraakt. WIj zijn daar allemaal slachtoffer van. Daardoor doen wij dingen die gruwelijk voor God zijn en daardoor verdienen wij de doodstraf. De hele wereld verdient te sterven, alles dient gewoon opgeruimd te worden omdat het een zooitje is geworden zonder de heerschappij van God. God kan niet tolereren dat de schepselen waar Hij zoveel van houdt zoveel lijden.

Kunnen wij daar ZELF iets aan doen? Nee, we zijn slaaf van de zonde. We zijn slaaf van onze natuur. Maar wij hebben wel keuzevrijheid.

Willen wij niet meer slaaf zijn van de zonde, moeten wij God ons laten bevrijden. Dat kan via Jezus, zegt Hij zelf.
Alleen maar in jouw interpretatie , in de mijne zegt ie dat god in iedereen is via jezelf .
quote:
Wij moeten dus die keuze voor Jezus maken willen we onszelf vrijmaken van zonde en de doodstraf ontsnappen. Daardoor kunnen wij het eeuwige leven krijgen.
Volgens mij heb ik al het eeuwig leven , ik hoef het niet nog een keer te krijgen of eerst te verdienen , tijdens het eeuwig leven dat ik al heb , ben ik mens .
quote:
Ontsnappen van die zonde is een ervaring die pijnlijk is, het is als afkicken van drugs, maar zalig als je volhoudt. Daarna kan je het leven leiden zoals God heeft bedoeld, waarin die zonde dus niet meer de boel kan bederven voor jou en voor anderen. Dat is wat God wil, op die manier word je het gelukkigst.
Om het leven te leiden die god heeft bedoeld moet ik gewoon naar mijn hart ( en dus god ) luisteren en niet naar een ali in een egotrip .
quote:
God geeft het menselijk ras een aantal millennia om de zonde volledig uit de hand te laten lopen, zodat het kan zien dat God de rug toekeren tot niets anders leidt dan verdorvenheid, slavernij, bederf, ongeluk, misleiding, oneerlijkheid, etcetera. Daarna kan het hoofdstuk afgesloten worden, en is het tijd voor Gods koninkrijk, waarin de zonde nooit meer terug zal komen, omdat de mensheid, en alles in het universum, zal hebben gezien dat Gods heerschappij nodig is om de boel niet naar de klote te laten gaan.
Jij zit in de trip dat jij god kent en andere mensen niet maar andere mensen en god weten natuurlijk wel beter maar heel " nederig " dat je hem voor jezelf claimt .
quote:
Wij worden allemaal geconfronteerd met keuzes die hiermee te maken hebben: verwerp je waarheid (God) of accepteer je het en leef je er zo goed mogelijk naar. Degenen die dat doen zullen daarvoor beloond worden met het eeuwige leven, degenen die dat niet doen zullen ervoor gestraft worden met de dood. Zij hebben het geschenk van het leven immers misbruikt voor zichzelf en verdienen hun leven niet meer.
Ik leef graag zo goed mogelijk mijn eigen waarheid , doe nou niet net alsof eeuwig leven iets is waar jij vrijkaartjes voor uitdeelt en dat iemand jouw ego moet n***** om er te komen .
quote:
Ik hoop dat dit wat duidelijkheid geeft.
Zo helder als maar wezen kan .
pi_60694642
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:45 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ik denk dat het door pure verveling komt. Ze zien de hele dag geen lekkere vrouwen terwijl iedere gezonde man dat wilt zien maar alleen maar nonnen in het zwart gekleedt, ze zitten de hele dag op lege koude kamers en ze leren het niet hoe ze naar vrouwen moeten afstappen dus komen ze een vrouw tegen dan lukt het sowieso niet en zeker niet alleen omdat ze priester zijn maar omdat ze buiten de maatschappij vallen ook.

Dan zien ze een kind en dan kunnen ze zich makkelijk vergrijpen naar dat kind omdat zo'n kind makkelijk aan te tasten is ook. Onschuldig kind in het vizier dat makkelijk te manipuleren is en seksuele driften die ongezond zijn en daar is de ziekte.

Ben geen criminele psycholoog maar dat lijkt me dan wel een scenario.
Leven priesters normaal gesproken niet celibatair? Die hoeven toch sowieso niet op vrouwen af te stappen?
pi_60694687
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Leven priesters normaal gesproken niet celibatair? Die hoeven toch sowieso niet op vrouwen af te stappen?
Het hoeft niet maar net zoals alle mannen zullen priesters in 99,999 procent van de gevallen ook seksuele driften hebben. Die driften worden waarschijnlijk onderdrukt omdat ze priester zijn dus schakelen ze maar over op kinderen.

Weet het niet zeker maar zo denk ik dat het gaat. Ze stapelen al die erecties en zaadlozingen op die een normale man zou botvieren op een lekkere vrouw al dan niet in het echt of in gedachtes en dan gaan ze zich maar uitleven op kinderen die toevallig in de buurt zijn van een kerk.

Sowieso ongezond om een zaadlozing langer dan 1 week uit te stellen, ga ik ervan uit dat priesters dat vaker langer dan maanden doen dan komt het "vanzelfsprekend" over dat ze ongezond gaan wezen in hun seksuele leven. Vanzelfsprekend tussen dikke aanhalingstekens natuurlijk want jezelf uitleven op kinderen is te ziek voor woorden.
pi_60694692
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Trust me , je bent overduidelijk .
[..]

Alleen maar in jouw interpretatie , in de mijne zegt ie dat god in iedereen is via jezelf .
[..]

Volgens mij heb ik al het eeuwig leven , ik hoef het niet nog een keer te krijgen of eerst te verdienen , tijdens het eeuwig leven dat ik al heb , ben ik mens .
[..]

Om het leven te leiden die god heeft bedoeld moet ik gewoon naar mijn hart ( en dus god ) luisteren en niet naar een ali in een egotrip .
[..]

Jij zit in de trip dat jij god kent en andere mensen niet maar andere mensen en god weten natuurlijk wel beter maar heel " nederig " dat je hem voor jezelf claimt .
[..]

Ik leef graag zo goed mogelijk mijn eigen waarheid , doe nou niet net alsof eeuwig leven iets is waar jij vrijkaartjes voor uitdeelt en dat iemand jouw ego moet n***** om er te komen .
[..]

Zo helder als maar wezen kan .
Oke, we zijn het dus niet met elkaar eens en zullen dat ook niet worden. Ik zal in ieder geval nooit in de dingen geloven die jij gelooft. Ik zal je dan ook niet actief aan gaan vallen wanneer je uit wat je gelooft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 10-08-2008 00:00:58 ]
pi_60694746
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:48 schreef Topspin het volgende:

[..]

Het hoeft niet maar net zoals alle mannen zullen priesters in 99,999 procent van de gevallen ook seksuele driften hebben. Die driften worden waarschijnlijk onderdrukt omdat ze priester zijn dus schakelen ze maar over op kinderen.

Weet het niet zeker maar zo denk ik dat het gaat. Ze stapelen al die erecties en zaadlozingen op die een normale mens zou botvieren op een lekkere vrouw en dan gaan ze zich maar uitleven op kinderen die toevallig in de buurt zijn van een kerk.

Maar dat is toch erg. Ik kan me niet voorstellen dat als je een hechte relatie met Jezus hebt, zoiets uberhaupt in je op zou komen, laat staan dat je in de praktijk brengt, masturbatie is dan toch veel voor de hand liggender, en waarom jongetjes en geen meisjes??. Celibaat staat sowieso niet in de bijbel als iets wat je na dient te streven. We zijn man en vrouw gemaakt om kinderen te krijgen via sex. Niet om ons van elkaar af te zonderen. Ik vind het typisch iets van de duivel om zoiets weer te misvormen en het uiteindelijk te gebruiken voor zijn eigen zieke dingen zoals pedofilie, omdat hij weet dat die mannen open voor hem zullen staan zodra ze zich door dergelijke katholieke doctrines laten beïnvloeden en dus in satans machtsmatrix zitten.
pi_60694978
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar dat is toch erg. Ik kan me niet voorstellen dat als je een hechte relatie met Jezus hebt, zoiets uberhaupt in je op zou komen, laat staan dat je in de praktijk brengt, masturbatie is dan toch veel voor de hand liggender, en waarom jongetjes en geen meisjes??. Celibaat staat sowieso niet in de bijbel als iets wat je na dient te streven. We zijn man en vrouw gemaakt om kinderen te krijgen via sex. Niet om ons van elkaar af te zonderen. Ik vind het typisch iets van de duivel om zoiets weer te misvormen en het uiteindelijk te gebruiken voor zijn eigen zieke dingen zoals pedofilie, omdat hij weet dat die mannen open voor hem zullen staan zodra ze zich door dergelijke katholieke doctrines laten beïnvloeden en dus in satans machtsmatrix zitten.
Het is eerder een hersenziekte volgens mij, anders een ziekte ontstaan door seksuele frustratie in alle vormen en lagen van de maatschappij. Waarom meteen Satan erbij betrekken als ieder mens wel eens een kronkel of storing tussen de oren heeft?

Ik geloof sowieso dat het allemaal biologisch en chemisch is plus wat gedachtes zelf ontwikkeld door een of ander gedragsprobleem of een persoonlijkheidsstoornis. Ik zal niet snel roepen dat het door de duivel komt en zeker ook niet dat het een goede zaak van God is wanneer mensen het juiste pad kiezen.

Mensen zijn biologisch, chemisch en hormonistisch in balans en hebben de juiste manier van leven te pakken door zelf-inzicht in hun eigen persoonlijkheid of karakter. Mensen leren de kunst van het leven en dan kun je beweren dat God dat heeft aangeleerd maar volgens mij leren mensen dat toch echt zelf aan. Je kunt wel zeggen dat God jou de weg gewezen heeft maar je was het zelf volgens mij.

Als jij door een ervaring in new-age een hekel krijgt aan new age en je schakelt over op het Christendom dan komt dat door eigen initiatief, hoe het verder gaat met God die tegen jou praat ga ik ff niet verder op in. Het is in ieder geval jou afkeer tegen new age en vervolgens een impuls in jou leven die jou verder laat leven richting het Christendom. Aanvulling van eigen woorden in de naam van God waarbij je denkt dat God het zegt is ook iets dat terzake doet maar ben een beetje moe nu dus ik ga zo afsluiten.
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:06:34 #282
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_60695104
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Oke, we zijn het dus niet met elkaar eens en zullen dat ook niet worden. Ik zal in ieder geval nooit in de dingen geloven die jij gelooft. Ik zal je dan ook niet actief af gaan vallen wanneer je uit wat je gelooft.
Ik ben blij dat je zo ruimhartig bent om me niet actief aan te vallen om wat ik geloof maar het laat bij de respectvolle :
"alles wat jij gelooft komt van de duivel en als je zo doorgaat verdien je de doodstraf behalve als je doet wat ik zeg "
pi_60695142
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Lieverd... je bent toch zelf mannelijk!!??

Meen je nou echt dat je zo van jezelf vervreemd bent dat je niet eens weet wanneer en hoe je éigen geslacht zich ontwikkeld

Een báby heeft al erecties... hoe vaak ik het piemeltje wel niet oorzichtig naar benden duw voordat ik de luier dichtplak... anders plast hij er boven uit.

Op peuterleeftijd vind je je kind meestal wel een keer in bad friemelend aan zijn piemeltje.
Geen seksuele gedachten ofzo.. gewoon het ontdekken dat het gevalletje stijf is en het ontdekken dat het toch wel vreemd kriebelt in die toestand, zeker als je er aan zit.

Kleuterleeftijd.... veel kinderen "hobbelen" dan af en toe op een knuffel of friemelen af en toe aan hun gevalletje en steeds meer en steeds vaker bewust van wat voor effect het heeft.

wanneer er daadwerkelijk een prutje uit komt weet ik niet.
Ik ga er toch echt van uit dat je dat zelf wel weet??

Ongelooflijk..... natuurlijk krijgt een kind wel een stijve!

daarnaast denk ik dat het verhaal uit de medieval niets met seks te maken heeft, maar dat het puut lichamelijk/praktisch is. Klaarkomen = inspannend --> ontspannen..... == makkeljker inslapen.... ik denk het bijna vergelijkbaar met het geven of krijgen van een vriendelijke massage.. hetzelfde rozige effect.

Ik moet er niet aan denken, maar in die tijdsgeest... het zal wel
pi_60695224

PAS OP UW WOORDEN RIMPELHONDJE WANT IK BEN DE MEESTER EN MIJN WRAAK ZAL ZOET ZIJN!!

pi_60695252
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:00 schreef Topspin het volgende:

[..]

Het is eerder een hersenziekte volgens mij, anders een ziekte ontstaan door seksuele frustratie in alle vormen en lagen van de maatschappij. Waarom meteen Satan erbij betrekken als ieder mens wel eens een kronkel of storing tussen de oren heeft?

Ik geloof sowieso dat het allemaal biologisch en chemisch is plus wat gedachtes zelf ontwikkeld door een of ander gedragsprobleem of een persoonlijkheidsstoornis. Ik zal niet snel roepen dat het door de duivel komt en zeker ook niet dat het een goede zaak van God is wanneer mensen het juiste pad kiezen.
Oh ik ben er ook zeker van overtuigd dat dat meespeelt. Deze wereld is gevallen, onze genen muteren, we hebben afwijkingen, dat speelt zich allemaal door. Ik voeg er echter die spirituele dimensie aantoe, die daarop inspeelt, de verleider en God.
quote:
Mensen zijn biologisch, chemisch en hormonistisch in balans en hebben de juiste manier van leven te pakken door zelf-inzicht in hun eigen persoonlijkheid of karakter. Mensen leren de kunst van het leven en dan kun je beweren dat God dat heeft aangeleerd maar volgens mij leren mensen dat toch echt zelf aan. Je kunt wel zeggen dat God jou de weg gewezen heeft maar je was het zelf volgens mij.
De reden dat ik hier niet in kan geloven is omdat ik sinds ik christen ben geworden dus ontiegelijk veel zelfinzicht en ook inzicht in andermans gedrag heb gekregen. Dit klinkt arrogant maar zo ervaar ik het en anderen, zoals mijn ouders, kunnen dat ook bevestigen wanneer ik daar dingen over uit. Ook daarin zie ik duidelijk de invloed van God, en de invloed van satan wanneer je dit niet hebt of wanneer het verwrongen is. Ik zie het niet als iets wat je kan leren, maar goddelijk openbaring. Dat is mijn ervaring, ik kan de 2 niet los van elkaar zien.
quote:
Als jij door een ervaring in new-age een hekel krijgt aan new age en je schakelt over op het Christendom dan komt dat door eigen initiatief, hoe het verder gaat met God die tegen jou praat ga ik ff niet verder op in. Het is in ieder geval jou afkeer tegen new age en vervolgens een impuls in jou leven die jou verder laat leven richting het Christendom. Aanvulling van eigen woorden in de naam van God waarbij je denkt dat God het zegt is ook iets dat terzake doet maar ben een beetje moe nu dus ik ga zo afsluiten.
Het is mijn afkeer tegen alles wat niet voor goedheid in de wereld zorgt. Ik heb zelf ervaren dat het bij mij niet voor goeie dingen zorgde en door het bestuderen van de wereld heb ik gezien dat dat dus ook op wereldschaal zo is. Alle troep in de wereld is direct of indirect gelinkt aan hoge mensen met luciferische connecties en uiteindelijk komt het allemaal uit op het vaticaan wat dus volgens de bijbel troon van antichrist is. Voor mij is het zo klaar als een klontje. De wereld bevestigt mijn geloof. Maar slaap lekker dan en Gods zegen.
pi_60695271
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

jezus.... wat ben je toch ook een monster!
Nee mensen... je krijgt geen kindje omdat je zondig bent!

Ow is je kindje gestorven.. eigen schuld dikke bult... God zal het zo wel gewild hebben.

Vreselijk monster dat je bent.

Ik heb het meegemaakt.... een moeder die haar kindje verloor... nota bene bij haar schoonouders in de tuin... deze mensen pasten op... zij ging even naar de markt.. ze komt terug drijft haar kindje in het water... ze is kapot!! en als klap op de vuurpijl kreeg ze van deze familie te horen "dat de enige die weet waarom dit kindje dood moest zijzelf zal zijn, ze moest maar eens goed nadenken welke zonde ze had begaan".

Monsters zijn mensen zoals jij.
Kwaadaardige monsters.. en dat durft te beweren dat als je God niet in je hart laat je je medemens kwaad zal doen en dat God dat niet kan toestaan???

Dit soort mensen ali, waar jij blijkbaar ook bij hoort, schaden hun medemens.
quote:
[..]

Je moet helemaal, maar dan ook echt helemaal, compleet, totaal niets Elizabeth.
[..]

Geen pijn lijkt mij een zegen van God in dat geval heb verhalen gehoord dat het toch echt verschrikkelijk kan zijn.

Goh, ik sluit de wrede knakker niet in mijn hart maar hij heeft mij toch gezegend?

zie je wel dat het ook zonder al die belachelijke poespas en betweterij kan.
pi_60695317
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:12 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]

PAS OP UW WOORDEN RIMPELHONDJE WANT IK BEN DE MEESTER EN MIJN WRAAK ZAL ZOET ZIJN!!

Die beste knakker kan er beter voor zorgen dat hij mijn toorn niet over zich heen roept

Kom aan mijn kinderen en ik ruk hem persoonlijk van die wolk.
pi_60695414
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:16 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Die beste knakker kan er beter voor zorgen dat hij mijn toorn niet over zich heen roept

Kom aan mijn kinderen en ik ruk hem persoonlijk van die wolk.
You go girl

Laat maar weten wie hier het baasje is in dit universum
pi_60695459
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]

Het is mijn afkeer tegen alles wat niet voor goedheid in de wereld zorgt.
idem hier
quote:
Ik heb zelf ervaren dat het bij mij niet voor goeie dingen zorgde en door het bestuderen van de wereld heb ik gezien dat dat dus ook op wereldschaal zo is.
bij mij hetzelfde, alleen net in omgekeerde context... jouw God... = niets dan ellende... en waar ik nu sta = liefde, acceptatie, beweging, ontwikkeling etc etc...
quote:
Alle troep in de wereld is direct of indirect gelinkt aan hoge mensen met luciferische connecties en uiteindelijk komt het allemaal uit op het vaticaan wat dus volgens de bijbel troon van antichrist is. Voor mij is het zo klaar als een klontje. De wereld bevestigt mijn geloof. Maar slaap lekker dan en Gods zegen.

VOor mij geld hetzelfde maar dan weer omgekeerd.
Mijn ervaringen, mijn inzichten... tegenover die van jou.

Beide even belangrijk en beiden even waar.... immers een ervaring is een ervaring.

Een padstelling dus.

Je doet alsof jij een openbaring en als enige het licht hebt gezien..... ik heb dat ook!! alleen dan omgekeerd. Er zijn dus wel degelijk meer wegen.
jij kiest enkel voor de jouwe omdat die op jouw ervaring aansluit.
en dat is goed, dat is natuurlijk.

Voor mij geldt hetzelfde en dat is ook goed.

Dat jij jouw ervaring boven die van anderen zet is arrogant.
Je denkt dat jij beter bent dan anderen, je denkt dat jouw ervaring superieur is aan die van een ander, je denkt dat jij als enige de waarheid hebt.... je denkt je denk .. je denkt dat je God bent??
pi_60695501
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:08 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Lieverd... je bent toch zelf mannelijk!!??

Meen je nou echt dat je zo van jezelf vervreemd bent dat je niet eens weet wanneer en hoe je éigen geslacht zich ontwikkeld

Een báby heeft al erecties... hoe vaak ik het piemeltje wel niet oorzichtig naar benden duw voordat ik de luier dichtplak... anders plast hij er boven uit.

Op peuterleeftijd vind je je kind meestal wel een keer in bad friemelend aan zijn piemeltje.
Geen seksuele gedachten ofzo.. gewoon het ontdekken dat het gevalletje stijf is en het ontdekken dat het toch wel vreemd kriebelt in die toestand, zeker als je er aan zit.

Kleuterleeftijd.... veel kinderen "hobbelen" dan af en toe op een knuffel of friemelen af en toe aan hun gevalletje en steeds meer en steeds vaker bewust van wat voor effect het heeft.

wanneer er daadwerkelijk een prutje uit komt weet ik niet.
Ik ga er toch echt van uit dat je dat zelf wel weet??
Dat moet je dan maar niet doen, want van toen ik 12 was en daarvoor weet ik vrij weinig meer. Ik weet echt niet precies op welke leeftijd ik mijn eerste erecties kreeg en voor het eerst aan mijn piemel zat te frummelen
pi_60695538

Over Ali die denkt dat hij God is, zo komt het bij mij ook over dat Ali denkt dat hij de zoon van God is. Kan me daarin inleven want toen ik onder de anti depressiva was dacht ik dat ook maar toen heftigerdoor te beweren dat ik THE ARCHITECT was, ik was niet de zoon toen maar de schepper die alles gemaakt had met computers en labaratoria dus ik kan me wel een klein beetje inleven erin.
pi_60695569
Laten we maar weer ontopic gaan
pi_60695593
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat moet je dan maar niet doen, want van toen ik 12 was en daarvoor weet ik vrij weinig meer. Ik weet echt niet precies op welke leeftijd ik mijn eerste erecties kreeg en voor het eerst aan mijn piemel zat te frummelen

Ik hoop dat dat niet betekend dat je een vervelende jeugd hebt gehad of dat er iets heftigs is voorgevallen.

Toch zou het hypocriet zijn om hier niet op in te gaan aangezien ik wel van alles denk.
Wat ik kwijt wilde is het volgende... het is váák zo dat mensen die iets heftigs mee hebben gemaakt, zwak in hun schoenen staan, junk zijn of verzin het maar hun heil zoeken bij God en daarin meteen behoorljk doordraven.

Zie je het patroon zelf niet? Loop eens over de markt als jehova's getuigen daar zieltjes staan te winnen... het is altijd over en met een junk, een getraumatiseerd persoon of iemand die ten dode opgeschreven was en nu alsnog een ziekte heeft overwonnen.

Voel je je nu niet door je eigen psyche genaaid?
Zíe je die patronen nog wel?
  zondag 10 augustus 2008 @ 00:31:04 #294
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60695603
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Serieus? Jij weet slechts van een goede 11 jaar van jouw hele leven hoe het ongeveer allemaal geweest is?? Wat raar. Ik weet vanaf mijn 4 jaar zo ongeveer alles nog wel hoor.
pi_60695674
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:31 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Serieus? Jij weet slechts van een goede 11 jaar van jouw hele leven hoe het ongeveer allemaal geweest is?? Wat raar. Ik weet vanaf mijn 4 jaar zo ongeveer alles nog wel hoor.

Ik ook,
ik kan mij ook nog herinneren dat ik mijn buurmeisje verteld heb waar die lappen verband voor dienen die haar moeder voor haar verstopte (geloofsfreak).
Ik heb het meisje even in geuren en kleuren onder het stoepkrijten verteld over het bloed tussen de benen van mevrouwen die ook al baby's kunnen krijgen en dat je daar niet van hoeft te schrikken dat je dat bijna zo vaak krijgt als dat er schoolvakanties zijn en dat je dan dus zo'n geval in je slipje legt zodat je broek niet vies wordt.

Ik was niet meer welkom... het mens had liever gehad dat haar dochter die al bijna aan de beurt was zich kapot was geschrokken en zou denken dat ze dood gaat.

Het leggen van taboes op natuurlijke zaken, gewoon dingen die bij het dagelijks leven horen.
Ik kan daar niet bij.
pi_60695685
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:31 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ook wat je met kerstmis at en wat je voor je verjaardag kreeg op je 7e plus welk pretpark je geweest bent toen je 8 was en wat je deed in de pauze op school?
pi_60695687
Volgens mij is God liefde. Met wat voor naam je God ook benoemt.
De haat en alle slechte dingen die er gebeuren in religie, komen van wat de mensen ervan maken.
Volgens mij hebben God, Allah en Jezus het niet zo bedoeld, zoals mensen met elkaar omgaan.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_60695712
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:35 schreef Rimpelhond het volgende:

[..]

Ik ook,
ik kan mij ook nog herinneren dat ik mijn buurmeisje verteld heb waar die lappen verband voor dienen die haar moeder voor haar verstopte (geloofsfreak).
Ik heb het meisje even in geuren en kleuren onder het stoepkrijten verteld over het bloed tussen de benen van mevrouwen die ook al baby's kunnen krijgen en dat je daar niet van hoeft te schrikken dat je dat bijna zo vaak krijgt als dat er schoolvakanties zijn en dat je dan dus zo'n geval in je slipje legt zodat je broek niet vies wordt.

Ik was niet meer welkom... het mens had liever gehad dat haar dochter die al bijna aan de beurt was zich kapot was geschrokken en zou denken dat ze dood gaat.

Het leggen van taboes op natuurlijke zaken, gewoon dingen die bij het dagelijks leven horen.
Ik kan daar niet bij.

Jij herinnert je alleen de smerige details Ohjee nu krijg ik Rimpelhond op mijn rug omdat ik het smerig noem

pi_60695719
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:36 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ook wat je met kerstmis at en wat je voor je verjaardag kreeg op je 7e plus welk pretpark je geweest bent toen je 8 was en wat je deed in de pauze op school?

overloopspelletjes die gepaard gaan met liedjes onder het overkapte deel van het schoolplein.
Ik weet nog waar de schoolmelk stond, hoe het werkte als we het rondbrachten... ik kan mij zelfs de spiegel die op de wc's van de kleuters hing voor de geest halen en zien waar de roest(?)vlekken zitten.
pi_60695739
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:37 schreef Topspin het volgende:

[..]

Jij herinnert je alleen de smerige details

mooi plaatje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')