Zelfs als ik je tekst lees dan hoor en zie ik dat fucking gare accent van jequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:24 schreef emarwii het volgende:
Ik kan jullie mededelen dat er nog een prijsvraag komt waarin je de DVD kunt winnen. Kun je daar niet op wachten? Bestel hem dan snel via mijn site!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:44 schreef AQuila360 het volgende:
Strax ff aanmelden op zijn forum!
Ik zeg dat dit groot gaat worden!! Hij wordt echt een grote in dit wereldje!
Ik meen het gewoon serieus hoor! Vraag maar aan SpankmasterC!quote:
en de reactiequote:Grote kánkermongool, met je boer\\\'n acc\\\'n. Je denkt echt dat je grappig bent hé? Hoeveel mensen zijn nodig om gewoon jou in te laten zien dat je gewoon een GROTE KANKERDEBIEL BENT.
Jezus, ik heb echt medelijden met je hele familie. Dat ze je uberhaupt niet verstoten hebben, kankerhond. En dán vooral je ouders, dat ze je hebben groot kunnen brengen zeg. Sjezus, ik had al 1309410492x jou opgegeven voor adoptie al was je mijn zoon. En waarschijnlijk had ik m\\\'n polsen nog doorgesneden ook, met zo\\\'n kind als jou.
quote:Jij noemt mij zielig! Kijk naar jezelf!
Iemand uitschelden omdat je toch anoniem bent.... Maar ik heb je ip en ik ban je.
Wanneer komt je volgende review?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:23 schreef emarwii het volgende:
Voor het forum hoef je je niet aan te melden hoor....
Verder tof dat je mijn reviews leuk vind AQuila360
Zodra hij weer zakgeld heeft gekregen om een game te kopenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wanneer komt je volgende review?
"De wii mocht ik niet meenemen"quote:
Eenschquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:59 schreef muay-toy het volgende:
dat stukje acteerwerk aan het einde van de ssbb review was toch wel het toppunt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |