Iddquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:44 schreef iamredleader het volgende:leuk, nu hebben jullie weer een goed excuus om hier te komen lurken
Hier loop je minstens drie maanden achter op het moment dat je zwanger bent. De wachttijden zijn één tot anderhalf jaar, en je kunt je pas inschrijven vanaf drie maanden zwangerschap. Als je 12 weken verlof hebt na de geboorte van je kindje, moet je dus voor drie maanden een alternatief vinden. Of als je pech hebt voor negen maanden...quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:38 schreef Raissa het volgende:
Even een andere vraag, vanaf wanneer is het verstandig te gaan kijken naar kinderopvang? Hoelang de wachttijd bedraagt staat niet op internet, is het dan gewoon verstandig alvast even te bellen?
En vanaf wanneer gaat een kindje ongeveer naar een kinderdagverblijf?
Wow had niet gedacht dat de wachttijden zo lang zouden zijn voor het kinderdag verblijf. Dank jullie wel voor de felicitaties.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:54 schreef Popples het volgende:
Tinuviel en iamredleader gefeliciteerd, mooie echo.
raissa ik zou er zo snel mogelijk bij zijn. waar ik stage liep moesten mensen 1 jaar minimaal wachten en idd maandag, dinsdag en donderdag zijn favoriete dagen.
Laatst las ik in een nieuwsbericht nog dat de wachttijden op sommige plekken zelfs vier jaar zijn...quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:03 schreef Raissa het volgende:
Eigenlijk kan je het best je al aanmelden voor je zwanger bent dus![]()
Dat is wel heel triest!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:26 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Laatst las ik in een nieuwsbericht nog dat de wachttijden op sommige plekken zelfs vier jaar zijn...
Ik woon in Lelystad en hier zijn gelukkig wel een groot aantal kdv's. Eerst maar eens degene die ons het meest geschikt lijkt proberen, als dat niet lukt kunnen we er nog een stuk of 6 bellenquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:43 schreef cattie het volgende:
Raissa, zoals gezegd, ligt het heel erg aan waar je woont. In de nabije omgeving is hier maar 1 kdv, met een wachtlijst van tegen 1 jaar aan. Hopelijk kan de baby na mijn verlof direct naar het kdv, maar ze kunnen me nog geen garantie geven. Als je in een grotere plaats woont loont het heel erg om verschillende kdv's langs te gaan en langs te bellen, de wachtlijsten kunnen in 1 stad ook nogal verschillen.
Helaas niet heel ergquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:54 schreef cattie het volgende:
http://www.kinderopvangonline.nl/home/
Ik weet niet in hoeverre deze info betrouwbaar is, maar dit is misschien wel een handige site voor iedereen die opvang zoekt. Dan kun je zien welke kdv's in de buurt zijn en of ze plaats hebben.
Bij mij vond hij niet de KDV die hier letterlijk om de hoek zit.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:41 schreef marlieske het volgende:
[..]
Helaas niet heel ergin mijn kleine dorpje zitten 4 kd verblijven en deze link vind er maar 2....
zou dus toch ff rond vragen in je buurt (dan weet je meteen de ervaringen) en via de gouden gids/telefoonboek gaan zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |