Vanaf de dag dat je weet dat je zwanger bentquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:38 schreef Raissa het volgende:
Even een andere vraag, vanaf wanneer is het verstandig te gaan kijken naar kinderopvang? Hoelang de wachttijd bedraagt staat niet op internet, is het dan gewoon verstandig alvast even te bellen?
En vanaf wanneer gaat een kindje ongeveer naar een kinderdagverblijf?
Sowieso eigenlijk wel, ook als ik nog maar net zitquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tinuviel en iamredleader gefeliciteerd!
Hebben jullie nou ook dat als je lang zit in een zelfde houding en dan opstaat, dat je net een oud vrouwtje bent?
Geen last van, wel de hele tijd last van mijn rechterbil.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie nou ook dat als je lang zit in een zelfde houding en dan opstaat, dat je net een oud vrouwtje bent?
Ik heb er zelf niet zoveel last van, als ik al een keer uitval, is het meer richting mijn zoon van 6 jaar dan naar mijn man. Maar als ik een bui heb, laat hij me maar gewoon even gaan....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:35 schreef iamredleader het volgende:
Dames, hoe gaan jullie mannen daar mee om? De korte-lontjes-fase is gelukkig (nog) niet aangebroken, ik merk wel dat Tinuviel wat oudere kleren niet meer aan kan doen, gelukkig is mijn moeder al met haar wezen winkelendus er hangen een paar hele leuke jurkjes en een paar broeken extra in de kast
Dat zou best wel kunnen, want het is ook een uitgebreide screening of alles goed is met de baby.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:23 schreef _Ingrid_ het volgende:Vraagje voor diegenen die een 20 weken echo hebben gehad. Hoe lang duurde die ongeveer? Ik hoorde een uur, maar dat lijkt me zo lang.
Bij ons in ieder geval drie kwartier. Ze kijken echt overal heel lang en heel goed naar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:23 schreef _Ingrid_ het volgende:Vraagje voor diegenen die een 20 weken echo hebben gehad. Hoe lang duurde die ongeveer? Ik hoorde een uur, maar dat lijkt me zo lang.
speciale opleiding...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:44 schreef Raissa het volgende:
Moet een echoscopist voor een 20 weken echo een speciale opleiding hebben gehad net als bij de nekplooimeting of kan iedere echoscopist een 20 weken echo maken?
Een half uur duurde 'ie hier.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:23 schreef _Ingrid_ het volgende:Vraagje voor diegenen die een 20 weken echo hebben gehad. Hoe lang duurde die ongeveer? Ik hoorde een uur, maar dat lijkt me zo lang.
"Onsje"..wat liefquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:42 schreef Jelief het volgende:
Praat mij niet van hormonale buien. Ik ben vandaagnogal moe en dat heeft Emma helaas ook gemerkt. Toen Mike thuis kwam heb ik ff lekker afgereageerd en gehuild. De tranen bleven nog hoog zitten want toen ik het had over de keuze voor een wiegje voor onsje bleef ikondertussen huilen. Ik heb gezegd dat hij op dat moment de tranen maar even moest negeren
Dat is precies, echt precies, waarom ik zo ontzettend overstuur was de ochtend voor de echo. Ik kan ook alleen maar zeggen, de meeste babietjes zijn gezond, dus de kans op een gezond kindje is groter dan de kans op een ziek kindje of een kindje met een afwijking. Maar daar heb je nu zo weinig aan, dat weet ik ook wel..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:38 schreef Fruppel het volgende:
Het is zo dubbel, wil zo graag even gluren en we willen zo graag het geslacht weten van ons eitje maar stel je voor dat ze ook dingen ontdeken die niet goed zijn....wat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |