Pffffff
Eindelijk weer thuis!
Vriendin bevallen van lief klein meisje, mutsje maar de zorg over genomen zoals eerder aangegeven in een van de voorgaande deeltjes.
Maar wat ben ik blij dat het voorbij is, wat is het toch ontzettend vermoeiend!
Heel af en toe tijd gehad om zo af en toe n beetje bij te lezen hier, als in slapeloze nachten enzo.
Eigenlijk bijna niet te beseffen dat ik 14 februari ook weer aan de beurt ben omdit mee te maken

Maar ja tijd om te realiseren dat t toch echt zo is, en alles maar weer op nieuw in te richten, de kleiene meid er op voor te bereiden, mja hoe doe je dat bij n 8maanden oude meid ? ik lees wel voor uit themaboekjes uit de bibliotheek hoor. Maar ik vraag me af of er nog meerdere manieren voor zijn.
Verder Misselijk, krampen, grieperig gevoel hier tot vervelens aan toe. Ontbijt kan ik wel vergeten en heeft plaats moeten maken voor een drinkontbijt ( om toch maar iets binnen te krijgen )
Het maagzuur viert wederom hoogtij, pakken vla zijn niet aan te slepen.
Kraamzorg is al wel geregeld en gegarandeerd

nu maar hopen dat die garantie zo blijft^^
Wel zal ik zelf een groot deel moeten betalen omdat mijn verzekeraar slechts 1 keer in de 2 jaar alles vergoed

maar goed daar kom ik ook wel overheen de laatste maanden en in januari stap ik toch over naar de verzekering van lief.
Verder alle verse mamma's en pappa's gefeliciteerd !
Alle nieuwe aankomende mamma's en pappa's welkom!
DJMO veel succes en sterkte de komende tijd!
Simmu fijn te zien dat na allerlei ellende in laatste periode alles toch goed is gekomen en jij lekker van je kleintje kan genieten !
Ps... 14 februari kan iemand dat in de O.P zetten ?