Ik word al gek bij de gedachtequote:
Euhm leaseauto's moest je in 2001 nog zelf opgeven en betalen bij de aangifte pas sinds een paar jaar is dat bij de loonheffing in (dus maandelijks via de loonstrook).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Als je één werkgever hebt, zouden de ingehouden bedragen aan loonbelasting gewoon moeten kloppen.
In de inkomstenbelasting moet er nog wel wat verrekend worden als je meerdere werkegevers of ook andere vormen van inkomen hebt. Maar dit klinkt alsof je werkgever toen heeft lopen prutsen. Die leaseauto had in 2001 meteen meegenomen moeten worden bijvoorbeeld.
Maargoed, het gaat hier over afvallen hè, niet over belasting betalen
Oooohja dat is ook zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Euhm leaseauto's moest je in 2001 nog zelf opgeven en betalen bij de aangifte pas sinds een paar jaar is dat bij de loonheffing in (dus maandelijks via de loonstrook).
Wat zij zegt dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Hola, Sugar, dat zijn mooie benen!!!En ik zie op de nu-foto geen onderkin, hoor
Doe eens een "lelijke" foto danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:52 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ja, op die foto lijkt het heel wat. Benen zijn echter al sinds jaar en dag (ook toen, in elke andere houding dan deze, bekeken vanuit elke andere hoek dan deze) mijn zwakste punt ever.Serieus.
Ik ga zo stoppen met werken en even zorgen dat ik iets anders eet nog. Maar juist amandelen (met enorm veel calorieen, las ik net) heb ik al flink veel op vanochtend. Dat wordt het sowieso niet. Eitje lijkt me beter.
Ik vraag me echt af of je 10 kilo of 50 kilo of 100 kilo bent aangekomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef Sugar het volgende:
Nee, sorry, die doe ik allemaal direct weg.Maar ik meen het wel, van die benen.
Ik vat het in elk geval niet verkeerd op hoor, vind het lief en fijn dat jullie complimenten gaan geven. Ik wil alleen eerlijkheidshalve er wel bij zeggen dat dit de goede kanten laat zien, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |