abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60656070
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:02 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Seriously! .
Ik word al gek bij de gedachte van gewone pleisters gaat mijn vel al kapot, laat staan hiervan

* ColdFeet trekt een hooggesloten kleedje aan
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:11:34 #102
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60656264
je hebt ook speciale tietentape! volgens mij zelfs bij de hunkemuller
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60656685
Ik heb nu een jurkje dat zo laag is, dat het steentje in m'n beha er precies tussendoor valt. En dat staat nog leuk ook.

Tot nu toe geen theezakjes door de borstvoeding.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60656731
Nee, maar jij hebt sowieso geen AA Of had je dat voor Anna wel?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:25:46 #105
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_60656848
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Als je één werkgever hebt, zouden de ingehouden bedragen aan loonbelasting gewoon moeten kloppen.

In de inkomstenbelasting moet er nog wel wat verrekend worden als je meerdere werkegevers of ook andere vormen van inkomen hebt. Maar dit klinkt alsof je werkgever toen heeft lopen prutsen. Die leaseauto had in 2001 meteen meegenomen moeten worden bijvoorbeeld.

Maargoed, het gaat hier over afvallen hè, niet over belasting betalen
Euhm leaseauto's moest je in 2001 nog zelf opgeven en betalen bij de aangifte pas sinds een paar jaar is dat bij de loonheffing in (dus maandelijks via de loonstrook).

Gelukkig dat het meeviel SHE
pi_60656900
Nee, gelukkig niet. Eerst B, toen C, na het afvallen weer B. Tijdens de zwangerschap C/D en na de bevalling F (;). Nu weer terug op B.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:30:36 #107
331 Merel
Be here now.
pi_60657079
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:25 schreef -Bubseltje- het volgende:

Euhm leaseauto's moest je in 2001 nog zelf opgeven en betalen bij de aangifte pas sinds een paar jaar is dat bij de loonheffing in (dus maandelijks via de loonstrook).
Oooohja dat is ook zo Is SHE dus toch gewoon een vuile oplichtster

Deze week en de afgelopen week waren trouwens foodwise heul slecht. En nou "moet" ik vanavond wéér uit eten! Maar dan vind ik het ook weer zo zonde om aan de sla te gaan... Ik denk dat het lammetjes worden
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:33:23 #108
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60657226
Oh ja, ontopic!!!

O: bakje AllBran F'nF met magere melk
T: amandelen
T: worteltjes
L: (eigenlijk geen lunch, meer aaneenschakeling van steeds net niks, zie hierboven en hieronder weer)
T: 2 droge crackers
T: worteltjes
T: cherrytomaatjes
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:33:47 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60657244
zooo ik ben dr ff een paar uurtje niet en we hebben het meteen weer over tieten...
tis me wat. maar zoals jullie op de foto ongetwijfeld zelf al hadde gezien ben ik bedeeld met een aardige voorgevel. En waar mijn zus altijd een b-cupje en mijn moeder een d, ben ik de enige met de 70-75 F....
(en tja ik ben ook langer dan beide, dus dat zal dann wel kloppen)...

mijn kiespijn valt mee, heb net ff een 1,5 uur geslapen en op de bank wat tijdschriften gelezen. en ga nu voor het eerst weer wat eten....
fingers crossed
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:40:09 #110
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60657557
Hee, ik heb ook een recente bikinifoto! Waar je precies net niks op ziet

En zó wil ik weer zijn (ook wel een voordelige foto, trouwens)

Dit is ruim een jaar geleden.

Way to go...!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:41:52 #111
163650 Greys
pi_60657657
Sugar, je lijstje, da's wel heel karig! Waarom niet iets lekkers (eitje of filet americain) op je crackers gedaan?

BJ, hoop dat je een beetje kunt smikkelen met je getergde waffel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:43:53 #112
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60657746
Ben weer aan het werk, geen tijd om echt wat te halen tussendoor. Beetje stom, maar eigen schuld. En vanavond ga ik dat niet weer fout lopen compenseren zoals laatst! Dat in elk geval niet.
pi_60657974
Hola, Sugar, dat zijn mooie benen!!! En ik zie op de nu-foto geen onderkin, hoor

ik zou ook wat meer eten, cherrytomaat, komkommer, wortel enzo zijn allemaal lekker en vullen wel een beetje, maar je moet ook gewoon genoeg kcals te verbranden hebben, hoor! Zeker als je zo hard werkt. Amandelen eten, dus.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:50:42 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60658048
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Hola, Sugar, dat zijn mooie benen!!! En ik zie op de nu-foto geen onderkin, hoor

Wat zij zegt dus .
Dat ziet er heel goed uit voor iemand die al mama is van twee kinderen! Mijn zussen zouden jaloers zijn!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 15:52:07 #115
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60658113
Hihi, ja, op die foto lijkt het heel wat. Benen zijn echter al sinds jaar en dag (ook toen, in elke andere houding dan deze, bekeken vanuit elke andere hoek dan deze) mijn zwakste punt ever. Serieus.

Ik ga zo stoppen met werken en even zorgen dat ik iets anders eet nog. Maar juist amandelen (met enorm veel calorieen, las ik net) heb ik al flink veel op vanochtend. Dat wordt het sowieso niet. Eitje lijkt me beter.
pi_60658211
Als je benen je zwakste punt zijn... ben je wel een heel lekker wijf En ik ben niet eens lesbisch

Amandelen zijn idd een calorieenbom, maar wel een heel gezonde! Zeker als je voor de rest enkel rauwkost eet! Eitje is ook een goed plan. Op een boterham, met een plak rookvlees?
pi_60658435
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 15:52 schreef Sugar het volgende:
Hihi, ja, op die foto lijkt het heel wat. Benen zijn echter al sinds jaar en dag (ook toen, in elke andere houding dan deze, bekeken vanuit elke andere hoek dan deze) mijn zwakste punt ever. Serieus.

Ik ga zo stoppen met werken en even zorgen dat ik iets anders eet nog. Maar juist amandelen (met enorm veel calorieen, las ik net) heb ik al flink veel op vanochtend. Dat wordt het sowieso niet. Eitje lijkt me beter.
Doe eens een "lelijke" foto dan ? Je ziet er prima uit op beide foto's. Ik weet niet hoeveel je aan bent gekomen maar dat moet dan vast 40kg zijn oid om van jouw figuur iets minder moois te maken. O en ik wil je echt niet kwetsen, ik heb geen idee hoe je m'n post op gaat vatten.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:11:02 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60658865
Nee, sorry, die doe ik allemaal direct weg. Maar ik meen het wel, van die benen.
Ik vat het in elk geval niet verkeerd op hoor, vind het lief en fijn dat jullie complimenten gaan geven. Ik wil alleen eerlijkheidshalve er wel bij zeggen dat dit de goede kanten laat zien, zeg maar.
pi_60658914
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef Sugar het volgende:
Nee, sorry, die doe ik allemaal direct weg. Maar ik meen het wel, van die benen.
Ik vat het in elk geval niet verkeerd op hoor, vind het lief en fijn dat jullie complimenten gaan geven. Ik wil alleen eerlijkheidshalve er wel bij zeggen dat dit de goede kanten laat zien, zeg maar.
Ik vraag me echt af of je 10 kilo of 50 kilo of 100 kilo bent aangekomen
ik zou het allemaal geloven
pi_60658949
SHE, fijn dat je niet failliet bent en dat het meeviel

Vandaag even naar Utrecht geweest, niets gekocht. Waarom hebben jurkjes geen taille?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60659029
Sugar, volgens mij doet iedereen dat. Ik zou in ieder geval flink mn buik inhouden als ik bikinifoto's postte op fok
pi_60659057
Ik zou in van dat buikspierlicht gaan staan
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:37:11 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60659969
Ik zou nooit van ze lang zal ze leven een bikinifoto van mezelf plaatsen op Fok! Ben je trouwens bruin op de nu-foto Sugar! Mooi! En geen onderkin te zien hoor.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60660703
Die vrouw (frau) die PF postte in het vorige topic

Haar buik en borsten lijken echt ontzettend op de mijne alleen mijn schouders zijn breder en gespierder waardoor ik er niet zo half slap bij sta als dat mens.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60660831
ik vind het een facinerend plaatje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')