Nee, gewoon thuis met een bouwlamp erop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:13 schreef Greys het volgende:
Toffe foto Co! Was dat ergens speciaal voor, die setting zo?
Ik heb mezelf in het lijstje in de OP gezet![]()
Voor de zekerheid maar even op 77 kilo ipv 76 kilo, want ik weet het niet zo zeker of het (nog) wel 76 is
Mijn moeder heeft echt grote borsten.. Nou ja groot.. 95B of zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn moeder was inderdaad al niet ruim bemeten, PF, en na drie keer borstvoeding is er echt niets overgeblevenNou ja, slap vel.
Sowieso lijkt een borstvergroting me goedkoper dan een kind
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:19 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de foto, probeer elk detail uit te pluizen hahaha (zoals: wat heb jij daar nou aan Co, als top?) maar heeft hij daar nou sokken onder zijn cojboj laarzen?
ze heeft een jasje aan van koeienleer (volgens mij)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:19 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de foto, probeer elk detail uit te pluizen hahaha (zoals: wat heb jij daar nou aan Co, als top?) maar heeft hij daar nou sokken onder zijn cojboj laarzen?
Ja ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:24 schreef Greys het volgende:
Sokken of niet, tis wel een lekkere kerel volgens mij.
Had je hem nou eerst een zwart balkje over de ogen getekend en toen toch maar afgeknipt? Ja he, zoiets?
Is ie nog geylerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je moet jezelf eens met je vriend projecteren in die foto![]()
![]()
![]()
oeh, geylquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je moet jezelf eens met je vriend projecteren in die foto![]()
![]()
![]()
Ik kan me nog herinneren hoe mijn moeder met een tante van vaderskant tijdens een verjaardag mijn boobies besprak. "In mijn kant van de familie heeft iedereen kleine borsten!" "Onze kant ook!" "Dus van wie heeft dat meisje die grote borsten dan gekregen?" Leuk, familieverjaardagenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn moeder heeft echt grote borsten.. Nou ja groot.. 95B of zo?
En m'n oma ook! (Van m'n vaders kant... zijn zussen hebben cup AA. bedankt papaik heb wel zijn 2 meter lange benen gekregen. en m'n sproetjes. en m'n beetje rossige haarkleur als de zon heel hard schijnt. en mn witte velletje
)
Ik niet. Die foto herinnert mij zwaar aan mijn tijd tussen de 18 en 29, aan Ruigoord, festivals, drankgelagen, liften door Europa, "verkeerde kringen" en alle vriendjes die ik toen had.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik vond hem nog al lachwekend
Lijk jij op je vaderquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren hoe mijn moeder met een tante van vaderskant tijdens een verjaardag mijn boobies besprak. "In mijn kant van de familie heeft iedereen kleine borsten!" "Onze kant ook!" "Dus van wie heeft dat meisje die grote borsten dan gekregen?" Leuk, familieverjaardagen
Oh en ik vind het plaatje in de OP tof en de foto van Co ook
Huh?quote:
Of je de borsten van je vader hebt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Huh?
Kind leer toch eens wat duidelijker te zijn
Mijn vader is een nette heer zonder borsten!quote:
Woei!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef conleche het volgende:
Neee, dit is niet de Fransoos met de soa!! Dit is de jongen waar ik na Frankrijk mee was en nog steeds mee ben bevriend overigens en Greys, nee, ik heb hem niet afgesneden de foto, hij had iets meer moeten bukken! (zelfontspanner)
Ik moet nu weg, maar zal de soafransoos later posten, daar ben ik nl. niet meer mee bevriend
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woei!!.
Soafransozen.
(nieuw Scrabblewoord).
Je ziet soms meisjes over straat die er gewoon een bh aanhebben onder iets met zo'n lage rug. Ziet er niet uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil dit jurkje maar daar kan geen bh onder
[ afbeelding ]
Bij zo'n lage kan dat niet waarschijnlijk, maar je hebt wel veel-manieren bh's die je aan de achterkant gekruist kan zetten (dus hij zit dan vast op je buik). Dat zit best als je een goede hebt en bij een niet al te grote cup. Het is lager dan je met een gewone bh voor elkaar kan krijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Je ziet soms meisjes over straat die er gewoon een bh aanhebben onder iets met zo'n lage rug. Ziet er niet uit
Hier in a'dam dan he?
In Sex and the City dragen ze 't allemaal zo, dus blijkbaar is het hip! Afschuwelijk lelijk, dat wel, maar hip!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:10 schreef computergirl het volgende:
Je ziet soms meisjes over straat die er gewoon een bh aanhebben onder iets met zo'n lage rug. Ziet er niet uit
Hier in a'dam dan he?
oeh, gelukkigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
Zo, er was goed nieuws en er was slecht nieuws
Het slechte nieuws was dat ik idd in 2001 belachelijk veel heb verdiend en ze daar ook graag even voor wilden vangen. De lease-auto was ook niet in mijn voordeel
Goede nieuws was echter dat het bedrag aanzienlijk lager was dan ik gemeld had gekregen en ik dus wel degelijk nog *iets* terugkrijg.
Maar toen werd hij nog vriendelijker en zei: mevrouw, u heeft over 2003,4 en 5 ook geen aangifte gedaan en dat zou ik maar doen, want dat krijgt u wellicht zelfs nog meer terug!
En dat zou zomaar eens kunnen kloppen omdat 2005 en 4 niet al te fraai waren.
Ik kan weer ademen! en ik heb geen hartkloppingen meer
Godzijdank stonder er ook alleen maar paupers met torenhoge belastingschulden aan die balies en was ik voor meneer blijkbaar een welkome afwisseling![]()
Hij heeft me fantastisch geholpen.
Maar was je toen in loondienst? Hoe kan het dan dat dat nooit in de loonbelasting is verrekend?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
Het slechte nieuws was dat ik idd in 2001 belachelijk veel heb verdiend en ze daar ook graag even voor wilden vangen. De lease-auto was ook niet in mijn voordeel
loonbelasting is altijd een voorschot, gebaseerd op schattingen van de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar was je toen in loondienst? Hoe kan het dan dat dat nooit in de loonbelasting is verrekend?
je kunt dus weer ademhalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
Goede nieuws was echter dat het bedrag aanzienlijk lager was dan ik gemeld had gekregen en ik dus wel degelijk nog *iets* terugkrijg.
Maar toen werd hij nog vriendelijker en zei: mevrouw, u heeft over 2003,4 en 5 ook geen aangifte gedaan en dat zou ik maar doen, want dat krijgt u wellicht zelfs nog meer terug!
En dat zou zomaar eens kunnen kloppen omdat 2005 en 4 niet al te fraai waren.
Ik kan weer ademen! en ik heb geen hartkloppingen meer
Godzijdank stonder er ook alleen maar paupers met torenhoge belastingschulden aan die balies en was ik voor meneer blijkbaar een welkome afwisseling![]()
Hij heeft me fantastisch geholpen.
Als je één werkgever hebt, zouden de ingehouden bedragen aan loonbelasting gewoon moeten kloppen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:24 schreef SHE het volgende:
loonbelasting is altijd een voorschot, gebaseerd op schattingen van de jaren ervoor.
In 2000 zat ik op een modaal inkomen; in 2001 op bijna een ton. Je begrijpt dat er dan nog heel veel te verrekenen valt voor de BD.
Ook was er ineens een lease-auto bij, die er in 2000 niet was.
Loonbelasting is nooit je definitieve berekening, zou leuk zijn, maar dan hoefde je ook nooit aangifte te doen.
Ik was de eerste maanden in loondienst, en werd daarna partner in dat bedrijf. Dan krijg je allemaal ingewikkelde constructies met management fees e.d. die het allemaal niet overzichtelijker maken. Ook niet voor de BD.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Als je één werkgever hebt, zouden de ingehouden bedragen aan loonbelasting gewoon moeten kloppen.
In de inkomstenbelasting moet er nog wel wat verrekend worden als je meerdere werkegevers of ook andere vormen van inkomen hebt. Maar dit klinkt alsof je werkgever toen heeft lopen prutsen. Die leaseauto had in 2001 meteen meegenomen moeten worden bijvoorbeeld.
Maargoed, het gaat hier over afvallen hè, niet over belasting betalen
In zo'n oranje pakje, en dan met voetboeienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:30 schreef SHE het volgende:
Ik had al helemaal doem scenarios in mijn hoofd, dat ik ter plekke afgevoerd zou worden en onder arrest kwam te staan wegens belastingontduiking
Ik weet zeker dat ik omwille van de strijd jegens blikvoer en prefab binnen een week op isoleer terecht zou komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Greys het volgende:
Zie je het voor je?
En dat dan de kwaliteit van het gevangenisvoer er stukken op vooruit gaat, aangezien SHE zich daar vast tegenaan gaat lopen bemoeien?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:41 schreef Greys het volgende:
Zie je het voor je?
En dat dan de kwaliteit van het gevangenisvoer er stukken op vooruit gaat, aangezien SHE zich daar vast tegenaan gaat lopen bemoeien?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij zo'n lage kan dat niet waarschijnlijk, maar je hebt wel veel-manieren bh's die je aan de achterkant gekruist kan zetten (dus hij zit dan vast op je buik). Dat zit best als je een goede hebt en bij een niet al te grote cup. Het is lager dan je met een gewone bh voor elkaar kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |