Nee, gewoon thuis met een bouwlamp erop.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:13 schreef Greys het volgende:
Toffe foto Co! Was dat ergens speciaal voor, die setting zo?
Ik heb mezelf in het lijstje in de OP gezet![]()
Voor de zekerheid maar even op 77 kilo ipv 76 kilo, want ik weet het niet zo zeker of het (nog) wel 76 is
Mijn moeder heeft echt grote borsten.. Nou ja groot.. 95B of zo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn moeder was inderdaad al niet ruim bemeten, PF, en na drie keer borstvoeding is er echt niets overgeblevenNou ja, slap vel.
Sowieso lijkt een borstvergroting me goedkoper dan een kind
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:19 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de foto, probeer elk detail uit te pluizen hahaha (zoals: wat heb jij daar nou aan Co, als top?) maar heeft hij daar nou sokken onder zijn cojboj laarzen?
ze heeft een jasje aan van koeienleer (volgens mij)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:19 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nog steeds naar de foto, probeer elk detail uit te pluizen hahaha (zoals: wat heb jij daar nou aan Co, als top?) maar heeft hij daar nou sokken onder zijn cojboj laarzen?
Ja ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:24 schreef Greys het volgende:
Sokken of niet, tis wel een lekkere kerel volgens mij.
Had je hem nou eerst een zwart balkje over de ogen getekend en toen toch maar afgeknipt? Ja he, zoiets?
Is ie nog geylerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je moet jezelf eens met je vriend projecteren in die foto![]()
![]()
![]()
oeh, geylquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je moet jezelf eens met je vriend projecteren in die foto![]()
![]()
![]()
Ik kan me nog herinneren hoe mijn moeder met een tante van vaderskant tijdens een verjaardag mijn boobies besprak. "In mijn kant van de familie heeft iedereen kleine borsten!" "Onze kant ook!" "Dus van wie heeft dat meisje die grote borsten dan gekregen?" Leuk, familieverjaardagenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn moeder heeft echt grote borsten.. Nou ja groot.. 95B of zo?
En m'n oma ook! (Van m'n vaders kant... zijn zussen hebben cup AA. bedankt papaik heb wel zijn 2 meter lange benen gekregen. en m'n sproetjes. en m'n beetje rossige haarkleur als de zon heel hard schijnt. en mn witte velletje
)
Ik niet. Die foto herinnert mij zwaar aan mijn tijd tussen de 18 en 29, aan Ruigoord, festivals, drankgelagen, liften door Europa, "verkeerde kringen" en alle vriendjes die ik toen had.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik vond hem nog al lachwekend
Lijk jij op je vaderquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:37 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren hoe mijn moeder met een tante van vaderskant tijdens een verjaardag mijn boobies besprak. "In mijn kant van de familie heeft iedereen kleine borsten!" "Onze kant ook!" "Dus van wie heeft dat meisje die grote borsten dan gekregen?" Leuk, familieverjaardagen
Oh en ik vind het plaatje in de OP tof en de foto van Co ook
Huh?quote:
Of je de borsten van je vader hebt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Huh?
Kind leer toch eens wat duidelijker te zijn
Mijn vader is een nette heer zonder borsten!quote:
Woei!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:49 schreef conleche het volgende:
Neee, dit is niet de Fransoos met de soa!! Dit is de jongen waar ik na Frankrijk mee was en nog steeds mee ben bevriend overigens en Greys, nee, ik heb hem niet afgesneden de foto, hij had iets meer moeten bukken! (zelfontspanner)
Ik moet nu weg, maar zal de soafransoos later posten, daar ben ik nl. niet meer mee bevriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |