Er komt nog meer spektakel aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:45 schreef Prowl het volgende:
De supercell kwam hier letterlijk tot het eind van de straat, 100 meter verderop zag ik de bomen niet meer van de slagregen terwijl ik gewoon buiten stond met een paar drupjes regen![]()
En die wolken aan de onderkant bewogen letterlijk in de zin van OMGWTFBBQ!!![]()
Het was net een aflevering van stormchasers maar helaas moest ik ergens anders naartoe van de bui af
Idd... de (hoge) wolken kan ik al van hieruit zienquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:20 schreef DemonRage het volgende:
Leuk shotje.
Er komt volgens mij nog wat aan uit Belgenland.
Die laaghangende plukken noemen ze ook wel fractusquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:19 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hier in DB regende het zo'n 10 min geleden erg hard, en daarvoor zag ik vanuit Tilburg zo'n rolwolk achtige ding verschijnen met laaghangende plukjes wolk.
Hoosbui, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:20 schreef DJKoster het volgende:
Regen en een beetje gedonder (Enschede)
en daarna hopelijk weer schone lucht.... vallende sterren kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:20 schreef DJKoster het volgende:
Regen en een beetje gedonder (Enschede)
Dat ga ik niet eens proberen, zit hier 40km van Rotterdam met de Europoort aan de overkant van de Waterwegquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:25 schreef weasel85 het volgende:
[..]
en daarna hopelijk weer schone lucht.... vallende sterren kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |