Bijdehandte opmerkingen worden hier te vuur en te zwaard bestreden, dat weet je? Zo ja: welkom.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:35 schreef Lyr het volgende:
Misschien bestaan ze, misschien niet. Ik doe er geen uitspraak over.
Je had ook naar de kroeg gekund!quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:51 schreef Lienekien het volgende:
Het laadje van de dvd-speler wou gisteren niet meer open. Moesten we film kijken op de laptop.
Als we dat hadden gewild, dan hadden we dat gedaan.quote:
Ha nee, in die retorische trucjes trap ik niet hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:20 schreef Thisbe het volgende:
Ik een proleet Gellius? Zijn we dat stiekem niet allemaal?
Mag ik dit als een compliment opvatten in welk geval: bedankt Gelliusquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:29 schreef Gellius het volgende:
Ho-ho, dat is volledig de verdienste van Z.
Maar ik heb goede hoop dat deze (dit?)Servus een blijvertje is. Niet zomaar iemand, immers. Ik ben erg benieuwd.
Ze bestaan, ik ben daar het empirische bewijs vanquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Denkende agnosten.. Alsof die überhaupt bestaan.
Een taart bakken. Dat doe ik nu ook. Maar ik ben aan het worstelen met de vraag: nectarine of kersen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik wil echt nog eits doen vóór etenstijd. Iemand een idee?
Ik kan tegen een stootje. Talloze malen ben ik met pek en veren bedekt wegens dergelijke grapjes.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:50 schreef Gellius het volgende:
[..]
Bijdehandte opmerkingen worden hier te vuur en te zwaard bestreden, dat weet je? Zo ja: welkom..
Ik kreeg eens genever fout gerekend in een dictee. In de vijfde klas. En toen liep ik een sticker misquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:52 schreef Gellius het volgende:
De oude genever die ik gisteren gemorst heb blijkt te reageren met de lak op mijn houten vloer. Nu heb ik witte plekken.
Geen idee, maar ik was vandaag nog even bij mijn ouders en daar bleek dat hun kat zich steeds beter redt op drie poten. Het beest blijkt steeds ondernemender te worden. Eerst waren zijn avonturen buiten beperkt tot de achtertuin, vervolgens klom ie op en over de schutting (met maar één achterpoot best een prestatie) en inmiddels verkent ie de buurt. Hij is zelfs vriendjes geworden met een andere kat uit de buurt.quote:
Stumperquote:
Ze weer mee terug nemen, vooral.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:37 schreef k_man het volgende:
Wat was je van plan met die fietslampjes en buskaart in Amerika, IR?
Mag ik even lachen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ging vanochtend naar de dokter met de verwachting dat ik dan later deze week ergens in het ziekenhuis bloed zou mogen laten prikken. Maar ze hadden er een eigen prikpost, en dus kon het meteen, en nu hoop ik dat er geen sporen meer te vinden zijn van die wodka's van zaterdagnacht. Probeer dan nog maar eens serieus genomen te worden met je "dokter, ik voel me niet zo fit"
Ik heb wel eens een plasje moeten doen, voor medische redenen, en dat was de dag na een enorm bacchanaal, ik kreeg de dag daar na een belletje dat ik opnieuw moest komen plassen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ging vanochtend naar de dokter met de verwachting dat ik dan later deze week ergens in het ziekenhuis bloed zou mogen laten prikken. Maar ze hadden er een eigen prikpost, en dus kon het meteen, en nu hoop ik dat er geen sporen meer te vinden zijn van die wodka's van zaterdagnacht. Probeer dan nog maar eens serieus genomen te worden met je "dokter, ik voel me niet zo fit"
Het staat een paar pagina's terug. Of klik: TTK: die topicquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:39 schreef Lyr het volgende:
Mag ik vragen wat er mis is of was met de poes, Z?
Hou je er rekening mee dat ik een teveel aan lammetjes heb en deze met plezier tegen een zacht prijsje overdoe aan een liefhebber? Ook in onderdelen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef Gellius het volgende:
Goed dat je even langswaait Sigme; ik bedenk me dat ik mijn lam en rund nog moet regelen bij het Drens Landschap. De vriezer is bijna leeg.
Wat wil je weten Pope? Hoeveelheden, maten, prijzen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als het niet geheim is, wil ik het ook wel weten.
Goed. Ik ga bijna op vakantie, en ook nog eens trouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoe gaat het met je, Z?
Daar kan Bierfink nog best eens stront mee krijgen. Eetcafé Obelix hier in Nijmegen moest ook zijn naam veranderen en alle verwijzingen naar de strip uit de huisstijl verwijderen.quote:
Wat doe ik nu dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:32 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je zou beter vasten.
Mosterd na de maaltijd, maar: bij de Hoge Veluwe kun je in de herfst allerhande wild bestellen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:04 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Maar wil iemand mij nou adviseren waar ik dat everzwijn mogelijk zou kunnen kopen? Kom nou zeg, er is hier heus wel iemand die dat weet.
Dat valt wel mee, alhoewel daar ergens in de buurt Atlantis toch moet liggen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:20 schreef Z het volgende:
Ik zit drie weken in een huisje op Sardinië. Is dat een 'hottetottetentententoonstelling'?
Dank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd, maar: bij de Hoge Veluwe kun je in de herfst allerhande wild bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |