Reken er maar op dat er straks weer wat onweer uit denderdquote:
zou wel lekker wezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Reken er maar op dat er straks weer wat onweer uit denderd
Palm kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
tis trouwens maar palm geworden. jupiler verkopen ze hier niet
mja ik hoop het, in mn geheugen staat gegrift dat het na 4 biertjes vervelend wordt hehequote:
Hertog Jan had dan misschien een betere keuze geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik hoop het, in mn geheugen staat gegrift dat het na 4 biertjes vervelend wordt hehe
ja , ik ga die krat echt niet terug slepen hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hertog Jan had dan misschien een betere keuze geweest
hey , maar als het regent noemen ze het toch hondenweer ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:17 schreef draculettetje het volgende:
weer tusen de buien door ronja uitgelaten wat doet ze dat goed he
gaat eigenlijk wel heel goed, schoenen laat ze nu staan, slippers dan weer niet maar goed dan moet ie ze maar goed opbergen hoor!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
hehe daar zit wat in ja
gaat het allemaal goed met het beesie ? qua spullen kapot kauwen enzo. afstand bedieningen , slippers ed ?
ik blijf haar afdrogen na het uitlaten ha haquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:20 schreef nicomart het volgende:
onze hond houdt helemaal niet van water. Als het regent gaat ze echt het gras niet op. Dan krijgt ze blijkbaar vieze pootjes ofzo..
haha ja lachen zegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat eigenlijk wel heel goed, schoenen laat ze nu staan, slippers dan weer niet maar goed dan moet ie ze maar goed opbergen hoor!
voor de rest met buien dat autosleutels. telefoons enzo de tuin in willen verdwijnen
is meer uitdagen en aandacht vragen
Haha, mja da's ook weer zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , ik ga die krat echt niet terug slepen hahaja als ie leeg is.
ik heb me echt rot gelachen ja!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ja lachen zeg
huisdieren blijven geweldig!
onze hond van vroeger , deed altijd zn kop scheef als je bepaalde woorden zei. echt subliem gewoon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb me echt rot gelachen ja!
vooral het koppie wat ze er dan bij heeft jammer dat ik geen fototoestel had
Die van mij vind het ook niks hoor. Die gaat naar buiten, zodra ze alles gedaan heeft, trekt ze mij weer mee terug naar huisquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:20 schreef nicomart het volgende:
onze hond houdt helemaal niet van water. Als het regent gaat ze echt het gras niet op. Dan krijgt ze blijkbaar vieze pootjes ofzo..
lijkt eerder dat jij afgericht wordt ipv de hondquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die van mij vind het ook niks hoor. Die gaat naar buiten, zodra ze alles gedaan heeft, trekt ze mij weer mee terug naar huis
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt eerder dat jij afgericht wordt ipv de hond
ahquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beestje toen ze nog wat jonger was
Mja ze heeft een hekel aan foto's, normaal zie je alleen d'r achterste zodra je een foto maaktquote:
Leer je ze ook bloembollen planten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we hebben het toen ook echt leuk met d'r gehad!
nu is ze mn tuin aan het omspitten ha ha
da's hier haast omgekeerd, al krijg je mijn achterste ook niet gauw op een fotoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ze heeft een hekel aan foto's, normaal zie je alleen d'r achterste zodra je een foto maakt
haha geweldige fotoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:37 schreef draculettetje het volgende:
hier geen ronja meer gizmo
Die is geweldigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:37 schreef draculettetje het volgende:
hier geen ronja meer gizmo
[ afbeelding ]
Meestal met dat spulquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:41 schreef nicomart het volgende:
he bah.. ranja is niet lekker als je het verkeerd om inschenkt. Dan moet je eigenlijk roeren
Ja daar is ze mij wat TE goed inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan nog steeds met puppy oogjes kijken!
In het begin heel lastigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha! ik probeer ook niet in te trappen hoor!
ja maar ik wist niet hoeveel water er precies in het pak zat nog dus dan weet je niet hoeveel siroop je in je glas moet doen om een goeie mix te maken. Te weinig en teveel is ook niet lekker.quote:
Jongen prettige vakantie!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:51 schreef tripack het volgende:
even schnell voor het weekend/vakantie
bespreking over...taart erinfijn weekend iedereen
ik kom volgende week nog wel een keer langs hoop ik
@Sgele en Draakje: geweldige foto's(ik wil ook hondje
)
ohwjaah VAKANTIE![]()
![]()
quote:
ik hoop vanavond nog naar een verjaardag te kunnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]Lekker
Wat zijn de plannen voor het weekend Draakje?![]()
Lekker Brabants worstenbroodje erbij Draakje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop vanavond nog naar een verjaardag te kunnen
voor de rest veel thuisis werken
[ afbeelding ]
oke ik moet voortaan eerst kijken voordat ik wat zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je al op je hyves gekeken?
* Dr.Droxz zit alweer aan de redbull, en gaat zo onder de douchquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt droxz wakker.. je heb nog 1,5 uur![]()
hahaha, ja ik had ze al gezien jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oke ik moet voortaan eerst kijken voordat ik wat zeg
En nu bij jou 1quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
nu staat er in ieder geval een bericht in je inbox ha ha
wilde bij het zaalvoetballen wegdraaien met de bal. Ik draaide wel..maar m'n been dus nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:44 schreef draculettetje het volgende:
oei sgele was dat dan?!
en ik wil helemaal niet thuis zitten! grrr
hebben jullie het wel leuk, gezellig enz gehad?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef lynda het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch ongelooflijk triest.. O en nee dit heeft niets met Droxz te maken al komt dit bericht ook van hem af![]()
wij spreken gewoon nog wel eens af draakje! Komt helemaal goed!
auw! vervelend sgele! en nu rust houden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
wilde bij het zaalvoetballen wegdraaien met de bal. Ik draaide wel..maar m'n been dus niet
Niks kapot verder (voor zover dat nog kon in die knie) alleen pijn..en kan nu dus niet slapen
Lyn? Wat is er allemaal gebeurd?
Mja ff kijken hoe het gaat deze week. De pijn is al weer een stuk minder, lopen gaat nu alleen een beetje moeilijk omdat alles nogal stram isquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
auw! vervelend sgele! en nu rust houden?
hoe was het?quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ik dus niet de enige die nog wakker is
wel voorzichtig aan hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ff kijken hoe het gaat deze week. De pijn is al weer een stuk minder, lopen gaat nu alleen een beetje moeilijk omdat alles nogal stram is
Ik heb ondertussen nog niks geslapen trouwens
Heee kerel!quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ik dus niet de enige die nog wakker is
Doe ikquote:
Gezellig, alleen 12 mensen met een afzegging, ongekendquote:
Lekker hoor!quote:
Stilletjes aan doen danquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik typ alleen even weinig, wil niet dat er mensen wakker worden van mijn getyp hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |