ja maar ik wist niet hoeveel water er precies in het pak zat nog dus dan weet je niet hoeveel siroop je in je glas moet doen om een goeie mix te maken. Te weinig en teveel is ook niet lekker.quote:
Jongen prettige vakantie!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:51 schreef tripack het volgende:
even schnell voor het weekend/vakantie
bespreking over...taart erinfijn weekend iedereen
ik kom volgende week nog wel een keer langs hoop ik
@Sgele en Draakje: geweldige foto's(ik wil ook hondje
)
ohwjaah VAKANTIE![]()
![]()
quote:
ik hoop vanavond nog naar een verjaardag te kunnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]Lekker
Wat zijn de plannen voor het weekend Draakje?![]()
Lekker Brabants worstenbroodje erbij Draakje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop vanavond nog naar een verjaardag te kunnen
voor de rest veel thuisis werken
[ afbeelding ]
oke ik moet voortaan eerst kijken voordat ik wat zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je al op je hyves gekeken?
* Dr.Droxz zit alweer aan de redbull, en gaat zo onder de douchquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt droxz wakker.. je heb nog 1,5 uur![]()
hahaha, ja ik had ze al gezien jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oke ik moet voortaan eerst kijken voordat ik wat zeg
En nu bij jou 1quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
nu staat er in ieder geval een bericht in je inbox ha ha
wilde bij het zaalvoetballen wegdraaien met de bal. Ik draaide wel..maar m'n been dus nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:44 schreef draculettetje het volgende:
oei sgele was dat dan?!
en ik wil helemaal niet thuis zitten! grrr
hebben jullie het wel leuk, gezellig enz gehad?quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef lynda het volgende:
Wat zijn sommige mensen toch ongelooflijk triest.. O en nee dit heeft niets met Droxz te maken al komt dit bericht ook van hem af![]()
wij spreken gewoon nog wel eens af draakje! Komt helemaal goed!
auw! vervelend sgele! en nu rust houden?quote:Op zondag 10 augustus 2008 03:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
wilde bij het zaalvoetballen wegdraaien met de bal. Ik draaide wel..maar m'n been dus niet
Niks kapot verder (voor zover dat nog kon in die knie) alleen pijn..en kan nu dus niet slapen
Lyn? Wat is er allemaal gebeurd?
Mja ff kijken hoe het gaat deze week. De pijn is al weer een stuk minder, lopen gaat nu alleen een beetje moeilijk omdat alles nogal stram isquote:Op zondag 10 augustus 2008 07:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
auw! vervelend sgele! en nu rust houden?
hoe was het?quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ik dus niet de enige die nog wakker is
wel voorzichtig aan hoor!quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ff kijken hoe het gaat deze week. De pijn is al weer een stuk minder, lopen gaat nu alleen een beetje moeilijk omdat alles nogal stram is
Ik heb ondertussen nog niks geslapen trouwens
Heee kerel!quote:Op zondag 10 augustus 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben ik dus niet de enige die nog wakker is
Doe ikquote:
Gezellig, alleen 12 mensen met een afzegging, ongekendquote:
Lekker hoor!quote:
Stilletjes aan doen danquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik typ alleen even weinig, wil niet dat er mensen wakker worden van mijn getyp hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |