Meestal met dat spulquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:41 schreef nicomart het volgende:
he bah.. ranja is niet lekker als je het verkeerd om inschenkt. Dan moet je eigenlijk roeren
Ja daar is ze mij wat TE goed inquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan nog steeds met puppy oogjes kijken!
In het begin heel lastigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha! ik probeer ook niet in te trappen hoor!
ja maar ik wist niet hoeveel water er precies in het pak zat nog dus dan weet je niet hoeveel siroop je in je glas moet doen om een goeie mix te maken. Te weinig en teveel is ook niet lekker.quote:
Jongen prettige vakantie!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:51 schreef tripack het volgende:
even schnell voor het weekend/vakantie
bespreking over...taart erinfijn weekend iedereen
ik kom volgende week nog wel een keer langs hoop ik
@Sgele en Draakje: geweldige foto's(ik wil ook hondje
)
ohwjaah VAKANTIE![]()
![]()
quote:
ik hoop vanavond nog naar een verjaardag te kunnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]Lekker
Wat zijn de plannen voor het weekend Draakje?![]()
Lekker Brabants worstenbroodje erbij Draakje?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop vanavond nog naar een verjaardag te kunnen
voor de rest veel thuisis werken
[ afbeelding ]
oke ik moet voortaan eerst kijken voordat ik wat zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je al op je hyves gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |