Have funquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:20 schreef Sgele het volgende:
Ben ff gauw vergaderen
Veul plezier enzulks
kijk uit voor vergadermonsters!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:20 schreef Sgele het volgende:
Ben ff gauw vergaderen
Veul plezier enzulks
woowquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
kijk uit voor vergadermonsters!!
Was hier net ruzie in de tent. Een ontwikkelaar noemde de systeembeheerd een onwillige systeembeheerder en toen begon de systeembeheer te roepen dat de ontwikkelaar een flutontwikkelaar is. En toen nog wat andere argumenten die over en weer door de ruimte gingen
En jij suste de boel en vertelde dat ze er allebei niks van bakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
Was hier net ruzie in de tent. Een ontwikkelaar noemde de systeembeheerd een onwillige systeembeheerder en toen begon de systeembeheer te roepen dat de ontwikkelaar een flutontwikkelaar is. En toen nog wat andere argumenten die over en weer door de ruimte gingen
Dat is wel een hele nette ruziequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
neuj dat niet al weet ik niet wat we wel gaan etenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:39 schreef daftme het volgende:
Heb nu al zin in de patat met een picanto die ik straks ga nuttigen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:43 schreef tripack het volgende:
ik ga vanavond uit eten
volgens mij wil me vader het vieren dat ik het huis uit ga
quote:
hihi die van mij was op vakantie toen ik gingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:43 schreef tripack het volgende:
ik ga vanavond uit eten
volgens mij wil me vader het vieren dat ik het huis uit ga
da's best vroegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
Zo.. ik ben klaar voor vandaag geloof ik
Het is hier echt doodstil.. moet wel m'n dag volmaken omdat verder heel management in vergadering zit, of op vakantie isquote:
* Sgele bitchslapped Tripackquote:
da's dan weer jammer!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is hier echt doodstil.. moet wel m'n dag volmaken omdat verder heel management in vergadering zit, of op vakantie is
Was hier met de ramen open of dicht vanmorgen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan weer jammer!
ik wordt hier gek van de zonneschermen die dan weer naar beneden of boven gaan
maak verdorie een beslissing
deze nodig ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele bitchslapped Tripack
Wakker worden!!!
Dank je wel mop!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 06:21 schreef lynda het volgende:
En hier ook nog even.. Gefeliciteerd mop!
* tripack schrikt wakkerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele bitchslapped Tripack
Wakker worden!!!
hallo jarige job!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank je wel mop!![]()
Iedereen hier bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
p.s goede morgen
* Dr.Droxz zet voor het gehele topic koffie,fris, thee, bier (en sterkers maar het is nog vroeg) neer! Oja, en een grote taart!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack schrikt wakker
maggikmisschienwakoffie?
hihi lekker dank!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet voor het gehele topic koffie,fris, thee, bier (en sterkers maar het is nog vroeg) neer! Oja, en een grote taart!!!
Goede morgen Draakje, dank je wel!quote:
alstquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Draakje, dank je wel!
koffie !!! taaaartquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet voor het gehele topic koffie,fris, thee, bier (en sterkers maar het is nog vroeg) neer! Oja, en een grote taart!!!
Weet je trouwens al meer over morgen?quote:
Kijk eens aan, vandaag even geen demotivator zijn en ik help gelijk mensen hun dag doorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
koffie !!! taaaartdat zou me er wel doorheen helpen
als de productie vandaag goed loopt kunnen wequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet je trouwens al meer over morgen?
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef nicomart het volgende:
sorry.. was ff mijn nieuwe werkcomputer aan het uitzoeken.
Een MacBookPro met een los 24 inch tft scherm
Ik wist het, je bent een vrouw!!!!!quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wist het, je bent een vrouw!!!!!![]()
thx!
Ik moest ook lachen toen ik het las (zijn bericht dan) hahahaquote:
Een Heule heule heule goede morgen!quote:
klinkt als een goed plan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik het las (zijn bericht dan) hahaha
Zo maar even wat drank inslaan, en voor de rest.... lekker relaxen
waarom werk je op een mac dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Dan ben ik samen met de CEO de enige in het bedrijg met een mac
Dat snap ik dus ook niet, wat moet je nou met een MAC?quote:
hahahahaha, nee ik moet nog drank halen voor morgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
heule goeiemorgen Droxz
ben je al dronken ?
Behalve die kus, een repost?quote:
idd een mac is gewoon duur! zelfs 2x zo duur als een pc, met dezelfde onderdelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, wat moet je nou met een MAC?
Dat je niet gek bent op windows kan ik begrijpen, gebruik zelf thuis ook linux naast windows... maar om nou een mac te kopen?...
dat klinkt wel vetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
ik ga op een mac werken omdat ik applicaties ga maken voor de iphone. Dit kan alleen met de aangeboden SDK en die werkt alleen op een mac. En ik koop zelf geen mac, die koopt het bedrijf en ik ga er op werken
ah kijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:06 schreef nicomart het volgende:
ik ga op een mac werken omdat ik applicaties ga maken voor de iphone. Dit kan alleen met de aangeboden SDK en die werkt alleen op een mac. En ik koop zelf geen mac, die koopt het bedrijf en ik ga er op werken
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef nicomart het volgende:
aap en mouw idd.. en eens met jipje
Bijkomend voordeel is dat ik nu dus kan leren apps bouwen en dat ik dan ook apps voor mezelf kan gaan maken en verkopen in de appstore
Zin hebben we geen van allenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:15 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geen zin meer
En ik moet nog 8,5 uur werken voor ik weekend heb...
daar kan ik niet goed over oordelen oftie fijner werktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:13 schreef Jipje het volgende:
Plus dat een mac gewoon veel mooier is en eigenlijk ook fijner werkt
Ik neem het alleen al voor het mooiequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:18 schreef tripack het volgende:
[..]
daar kan ik niet goed over oordelen oftie fijner werktwel weet ik dat er een kleinere kans is dar je virussen op kan krijgen
en mooi zijn ze
ik nog 5,5 uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:15 schreef Jipje het volgende:
Ik heb geen zin meer
En ik moet nog 8,5 uur werken voor ik weekend heb...
Zal een gezellige boel worden danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ik nog 5,5 uur
sjit zit me net te bedenken dat ik om 3 uur besprekingen heb.... vrijdagmiddag 3 uur
Ik snap em niet.quote:
Lulligquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik snap em niet.Of zit het em in het geluid? (dat heb ik niet hier...)
Ik las jouw sig als 'GETROUWD!'![]()
![]()
nee dat hebben we ernaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:22 schreef Jipje het volgende:
[..]
Zal een gezellige boel worden danIs het niet gewoon de vrijdagmiddagborrel?
Wel van gewonnen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat hebben we ernamoest vorige week tegen de slaap vechten
nog maar netquote:
hahahahahaquote:
dan hoef je vanavond niet zoveel meer te etenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef WhiteLightning het volgende:
zo lunch zit er weer in. beetje teveel naar mijn zin maar goed
dan pak ik mijn bammetjes er ook maar bijquote:
Wat zit er op?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
dan pak ik mijn bammetjes er ook maar bij
Idd , ik heb even een bodem gelegd voor vanmiddag / vanavond!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:38 schreef tripack het volgende:
[..]
dan hoef je vanavond niet zoveel meer te eten![]()
Niks anders in de buurt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Idd , ik heb even een bodem gelegd voor vanmiddag / vanavond!
gvd kut winkelcentrum hier nog steeds gesloten ivm asbest.
geen bier
daar kaas, pate en kwinkslagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |