hallo jarige job!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank je wel mop!![]()
Iedereen hier bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
p.s goede morgen
* Dr.Droxz zet voor het gehele topic koffie,fris, thee, bier (en sterkers maar het is nog vroeg) neer! Oja, en een grote taart!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack schrikt wakker
maggikmisschienwakoffie?
hihi lekker dank!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet voor het gehele topic koffie,fris, thee, bier (en sterkers maar het is nog vroeg) neer! Oja, en een grote taart!!!
Goede morgen Draakje, dank je wel!quote:
alstquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen Draakje, dank je wel!
koffie !!! taaaartquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet voor het gehele topic koffie,fris, thee, bier (en sterkers maar het is nog vroeg) neer! Oja, en een grote taart!!!
Weet je trouwens al meer over morgen?quote:
Kijk eens aan, vandaag even geen demotivator zijn en ik help gelijk mensen hun dag doorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
koffie !!! taaaartdat zou me er wel doorheen helpen
als de productie vandaag goed loopt kunnen wequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet je trouwens al meer over morgen?
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:36 schreef nicomart het volgende:
sorry.. was ff mijn nieuwe werkcomputer aan het uitzoeken.
Een MacBookPro met een los 24 inch tft scherm
Ik wist het, je bent een vrouw!!!!!quote:
ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wist het, je bent een vrouw!!!!!![]()
thx!
Ik moest ook lachen toen ik het las (zijn bericht dan) hahahaquote:
Een Heule heule heule goede morgen!quote:
klinkt als een goed plan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik het las (zijn bericht dan) hahaha
Zo maar even wat drank inslaan, en voor de rest.... lekker relaxen
waarom werk je op een mac dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Dan ben ik samen met de CEO de enige in het bedrijg met een mac
Dat snap ik dus ook niet, wat moet je nou met een MAC?quote:
hahahahaha, nee ik moet nog drank halen voor morgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
heule goeiemorgen Droxz
ben je al dronken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |