quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo, ik heb net Ians handdoek gevangen bij EchoEn het was echt een prachtig concert
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef mjan het volgende:
[..]
Ow, dan was jij dat kleine meisje voor me. Ik had 'm ook nog vast
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die rare mobieltjes ook.. ik had laatst een mobieltje dat ging zwemmen (ik zat in een kayak.. blijkbaar niet goed opgelet). Met een föhn nog drooggeblazen en hij werkt weer
Goths hebben inderdaad ten alle tijde zonnebrillen op ja...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:04 schreef Elegy het volgende:
http://www.ad.nl/utrecht/(...)en_zonnebril_op.html
Ik was gisteravond voor Vive... nog bij vrienden die in Utrecht wonen en die hadden de cd van Irfan opstaan. Inderdaad erg mooie muziekquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:54 schreef Zeitgeist het volgende:
Irfan was kippenvel... *CD luistert*
Die zag ik ook liggen... Bagger dat ik er niet genoeg geld voor had....quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:10 schreef Elegy het volgende:
Verder nog een overhemd van Von Thronstahl gekocht op de VAWS stand.
Daar had ik dus nog wel geld voor, gelukkig welquote:Op maandag 11 augustus 2008 04:11 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Die zag ik ook liggen... Bagger dat ik er niet genoeg geld voor had....
Ach we hebben altijd de webstore nogquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar had ik dus nog wel geld voor, gelukkig wel
Die maken vast hele goede muziek!quote:
Dat is de kont van Spectra*Parisquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die maken vast hele goede muziek!
Wie is/zijn dat?
De band of de kont?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die maken vast hele goede muziek!
Wie is/zijn dat?
Ahhh okay, Van dat rijtje ken ik alleen Kirlian Camera een beetje, maar ik ken nu in ieder geval de billen bij de vocals ;-)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is de kont van Spectra*Paris
Ook wel bekend als Elena Fossi, van Kirlian Camera/Siderartica/Stalingrad
"Can I ASS you a question?"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ahhh okay, Van dat rijtje ken ik alleen Kirlian Camera een beetje, maar ik ken nu in ieder geval de billen bij de vocals ;-)
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm klinkt wel grappig, maar Modulate hoef ik zeker niet te zien, die kneus stond ook in het voorprogramma van VNV... proberen stoer te doen met z'n plastic-schedel en z'n laptop
Die cyberzooi mag van mij sowieso door de plee gespoeld worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:14 schreef Elegy het volgende:
Ik heb mijn dosis Schwarz wel weer gehad voorlopig. Tenzij er ergens een paar goede neo-folk bands optreden, Von THronstahl, Dernière Volonté, Death in June, Der Blutharsch ofzo. Dan wil ik er wel heen. Het ele cybergedoe heb ik zo onderhand ook wel weer gezien.
Hmm, iemand vraagt me net of ik ook mee wil naar Emilie Autumn. Maar daar ken ik heul niks van. EN dat vraagt ie vast omdat ik dan kan rijden
Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ah, Goth elitisme, dat heb ik al een tijdje niet gemist..
Cyberchicks.
Zie ik eruit als een kerstboom?quote:
True... As long as you are happyquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Och, ik maak me er niet druk om. Iedere subcultuur heeft dat.![]()
Daarbij... zo lang je het zelf maar niet bent.
Goths en cybers kunnen soms inderdaad een beetje arrogant overkomen, maar dat kan ook met hun (kleding)stijl te maken hebben. Bij mijn vorige opleiding zat er zo'n cybermeisje en die was gewoon heel aardig. Verder ga ik vrij weinig met dat soort figuren om.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Andersom, de Goths zijn elitair, de cybers zijn arrogant, iig, dat is het beeld wat ik krijg van beide kanten.
Zo denk ik er dus ook over. (Behalve dat van Angelspit)quote:Op dinsdag 2 september 2008 06:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Geloof niet dat dat ergens gezegd wordt hierboven, maar ik word wel een beetje moe van heel het cyber-genre... de rek is er echt uit qua originaliteit geloof ik. (Angelspit daargelaten, die trappen Aersch).
Ik vind er vooral verdacht weinig mooie mensen rondlopen eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef Susi het volgende:
[..]
True... As long as you are happy![]()
Bovendien vind ik cybergoths altijd mooi om naar te kijken
Ik vind ze allebij erg mooi, behalve victoriaans, dan moet je gewoon een leven nemen zeg. Ophoepelen naar de Rennasiance daarmee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef Morrigan het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik zowel de gothicstijl als cyberstijl niet mooi.
[..]
Goths en cybers kunnen soms inderdaad een beetje arrogant overkomen, maar dat kan ook met hun (kleding)stijl te maken hebben. Bij mijn vorige opleiding zat er zo'n cybermeisje en die was gewoon heel aardig. Verder ga ik vrij weinig met dat soort figuren om.
[..]
Zo denk ik er dus ook over. (Behalve dat van Angelspit)
Kwam er op vakantie in Zweden een paar tegen waarvan m'n pa verwonderlijk zei 'wat zijn dat voor rare nazi's? die ene is net Hitler'quote:Op woensdag 3 september 2008 13:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, ik vind het een beetje flirten met Fascisme.
An sich niets mis mee zolang je maar niet in het Nazisme vervalt.
Wat de gemiddelde medemens er over denkt zal wel een aardig eindje minder subtiel zijn denk ik zo.
Wow, mijn geschiedenis hart gaat sneller kloppen.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:29 schreef Elegy het volgende:
Zo, en nu ga ik weer verder met mijn tocht door Normandië. Gisteren op Omaha Beach, het Caen Memorial (is groot!) en de amerikaanse begraafplaats geweest. Indrukwekkend allemaal. Straks naar de Dead Man's Crossing museum, waar het spel Brothers in Arms ook aan heeft meegeholpen.
Lol qua uiterlijk lijk ik er niet zo op maar ik mag de muziek graag draaien. Mijn collega's vinden sommige van die muzikanten wel wat vreemd hehe.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens vraag ik me af wat de gemiddelde mede-mens nou denkt van Neo-Folkers..
Vorig jaar stond ik er naast eentje tijdens Ordo Rosarius Equilibrium en toen stond ik me ook af te vragen.. is die nou neo-folk of gewoon neo.. o_O
Inderdaad, er is altijd wel wat meer dan alleen uiterlijk vertoon. Alleen, dat wat je ziet, daar beoordeelt men meestal op. Op zich niet zo heel vreemd maar toch.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Wow, mijn geschiedenis hart gaat sneller kloppen.
* Forau_Diavolina jaloers is.
En ach, mensen zullen altijd wel raar kijken naar gothic en neofolk en alle andere fascetten.
Maar eerlijk gezegd doe ik dat net zo hard bij de rap subcultuur of de hardcore (trance) subcultuur.
En ik ben er zelf ook achter gekomen dat niet iedere skinhead een nazi is. Ik mag hopen dat sommige mensen er net zo goed achter komen bij anderen.
quote:Op woensdag 10 september 2008 01:32 schreef XemoXboyX het volgende:
Vieze Gothics, jullie stelen onze muziek.
Vieze emo's, dankzij jullie betaal ik meer voor mijn basispremie omdat GGZ ook zonodig in de basis moetquote:Op woensdag 10 september 2008 01:32 schreef XemoXboyX het volgende:
Hehe Rozz Williams draait zich om in zn grafquote:Op woensdag 10 september 2008 01:32 schreef XemoXboyX het volgende:
quote:
Apoptygma Berzerk is een leuke band. Ik heb ze een tijdje terug nog in de P90 gezien in Amstelveen dus hoefde ik ze niet nog eens te zien op SD.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:01 schreef StupidByNature het volgende:
Ik ben de zaterdag van Summer Darkness nog een avondje naar Tivoli Oude Gracht gegaan, waar ik Snog (echt heeeeel erg slecht...), Apoptygma Berzerk (nooit van gehoord, maar was verrassend leuk en ook best goed eigenlijk), en Vive La Fete (waar mijn vrienden helemaal verslaafd aan zijn. Ik heb het na 7 keer VLF helemaal gehad met die band) gezien heb.
De afterparty was ook erg leuk, en DRUK. Vreemd genoeg waren de uitgedoste goths nog maar op een hand te tellen.
Wat ik wel maar niet uit mijn hoofd krijg, is een prachtige meid, verkleed als een soort Pierrot, met wit gezicht, zwart/witte outfit en fluffy boots. Haar EBM'end aan het werk zien was wel het hoogtepunt van de avond
quote:Op donderdag 11 september 2008 22:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Apoptygma Berzerk is een leuke band. Ik heb ze een tijdje terug nog in de P90 gezien in Amstelveen dus hoefde ik ze niet nog eens te zien op SD.
En dan heb je vast een cyberchick gezien
Ja, daar heb ik ze ook gezien, samen met NG-PRO. Was op zich een leuke show, maar nu ik ze eenmaal gezien heb vind ik het ook wel goed zo.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Apoptygma Berzerk is een leuke band. Ik heb ze een tijdje terug nog in de P90 gezien in Amstelveen dus hoefde ik ze niet nog eens te zien op SD.
Verbaasd dat Echo & the Bunnymen een goth stempel hebben gekregen, die hebben toch nix met Goth te maken. Enkel opgestart in de post punk periode met de Sisters of Mercy, Cure, Siouxie. Geschiedvervalsing !!! Concert was wel top.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:57 schreef nimarad het volgende:
Ik ben dit jaar op SD alleen even naar Echo and the Bunnymen wezen kijken; voor de rest stonden er wel goede bands, maar te veel verspreid over het weekend. Ik had geen zin om een passepartout te nemen voor 2 of 3 bands op een dag.
Het voordeel van I Am Darkness vind ik juist dat het een cyber en een wave/batcave/deathrockzaal is. Fertile Reality vind ik ook een hele goede new wave band.
Ja en DAT ben ik dan wel weer met je eens, maar als ik zie wat voor zeugen er op Sensation e.d. rondlopen durf ik niet meer voor 1 subgroepering te pleiten dat daar alleen maar mooie mensen in zitten hoorquote:
Zoals in Columbine destijds, toen was het de schuld van Marilyn Manson en KMFDM, nu is het wumpscut.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind het mee vallen hoe er op gereageerd wordt. Had toch echt wel zulke lekkere xenophobische conservatieve VVD/Wilders reacties op verwacht.
Hitler luisterde naar Wagner. Zullen we dat ook maar verbieden dan, voordat er nog een mafkees opstaat en een holocaust ontketend?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:35 schreef Susi het volgende:
Het zal wel weer eens niet...
http://www.telegraaf.nl/b(...)aad_aan__.html?p=1,1
Omdat ik het niet kan laten, beter later dan nooit:quote:Op donderdag 11 september 2008 22:12 schreef nimarad het volgende:
Ja, daar heb ik ze ook gezien, samen met NG-PRO.
Wagner!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hitler luisterde naar Wagner. Zullen we dat ook maar verbieden dan, voordat er nog een mafkees opstaat en een holocaust ontketend?
Wat luistert Bush eigenlijk? Country&western? Zullen we dat ook maar verbieden, scheelt weer vliegtuigen in kantoren enzo
Ik wilde eerst zeggen "heiden!" maar dat zou dan weer niet opgaan in deze contextquote:Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef nimarad het volgende:
Nah, ik pas. Ik hou helemaal niet van neo-folk en martial.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |