quote:Faderhead ends record deal with Accession
Hi everyone,
today I received the signed contracts that state that my record deal with Accession Records has been terminated. This has happened as a result of my own request and I have to say that Accession has been nothing but helpful by deciding not to step in my way as an artist in the future.
What the future brings? I don't know. FH3 will probably not get released. That's all I can say.
There are many reasons for this, most of them business related, some of them personal. The main reason being financial. If a newcomer band who scores an international club hit (Dirtygirrrls/Dirtybois hast been getting HEAVY play all over the world from the US to Russia) and puts out 2 albums that receive nothing but critical acclaim - if that band (or in this case one individual) still loses about 10k Euros on both of those releases, something is definitely not right. And I am not even including the money Accession put up for pressing, ads, etc.
I totally agree with anyone that music should always be a matter of the heart, but at some point it just doesn't become feasible to lose money every year and it becomes frustrating to see that most (95%) of your "fans" think so little of you music that they have it at home, listen to it regularly, write you how much they like it and don't even bother to buy it.
Sincere thanks go out to everyone of you who supported me and my live musicians Christine LaGivrée, Dr. T, Chandler XL and the one and only Alex Montana at all the gigs, via email or myspace. You were the reason that we did it all in the first place!
Hope to see you all at a gig or party in the future
Sami/FH
Ik ga sowieso, alleen X-RX is al de moeite om te gaan. Overigens verschijnt QNTAL ook op samstag.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Nog mensen die naar I am darkness gaan in Tilburg?
Qntal, Gotterdammerung, XR-X () en SAM (en uiteraard een horde DJ's).
quote:
Ik ben verdomme in Praag wanneer dat is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:16 schreef Susi het volgende:
Ik ga naar Summer Darkness
(verkapte kick)
Als ik moest kiezen tussen Praag en SD werd het toch zekersteweten Praagquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik ben verdomme in Praag wanneer dat is.![]()
Nog meer mensen naar I am darkness geweest in de 013? SAM was best gaaf.![]()
Anders nog mensen die naar syndrome gaan?
Klopt! Ik zag S*P op WGT en het is best tof om te zien. Leuke beelden op de achtergrond, vooral. Iemand die nog naar Amphi gaat? In Keulen, dus vlak over de grens. Vorig jaar was het heerlijk weer, niet al te druk (alhoewel dat dit jaar anders wordt geloof ik) en muzikaal heel gezellig. Zin in!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 06:31 schreef Elegy het volgende:
Op SD komt Spectra.Paris.
En of het goed is of niet, Elena is gewoon lekker
Zie 2 posts boven je ;-)quote:Op maandag 30 juni 2008 22:38 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Klopt! Ik zag S*P op WGT en het is best tof om te zien. Leuke beelden op de achtergrond, vooral. Iemand die nog naar Amphi gaat? In Keulen, dus vlak over de grens. Vorig jaar was het heerlijk weer, niet al te druk (alhoewel dat dit jaar anders wordt geloof ik) en muzikaal heel gezellig. Zin in!
Nee, was het gewoon glad vergeten en daar baalde ik enorm hard van. Had X-RX in ieder geval enorm graag willen zien, dus heb ik als schrale troost hun album aangeschaft. SAM is niet een hele handige google term, heb je daar een linkje van?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:26 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik ben verdomme in Praag wanneer dat is.![]()
Nog meer mensen naar I am darkness geweest in de 013? SAM was best gaaf.![]()
Anders nog mensen die naar syndrome gaan?
Afgelopen jaar een verplicht reisje naar New York moeten doen, te gelijk met SD. Achteraf énorm veel spijt van gehad, vooral ook omdat er in New York niets te beleven was qua uitgaan voor iemand < 21.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen Praag en SD werd het toch zekersteweten Praag
Amphi viel tegelijk met Dour dus dat gaat voor mij niet meer door, ondanks dat de line-up ontiegelijk vet is op Amphi.quote:Ik ga al naar Amphi over een paar weken, staat al het interessants van SD alleen dan in 2 dagen tijd voor een stuk minder geld
Welke dag(en) ga je? En welke bands enzo?quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:47 schreef Susi het volgende:
Ik kijk er echt heel erg naar uit, nog maar een weekje
Ben vrijwilligerquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Welke dag(en) ga je? En welke bands enzo?
Ik sta op de boot op vrijdag en zondagquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:25 schreef Elegy het volgende:
Ik ga ook alleen, lekker een beetje door de stad wandelen en bandjes en mensen kijkenWaar moet jij dan allemaal werken? Kom ik wel langs, ik ben die persoon in het zwart
Dan ben ik er nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik sta op de boot op vrijdag en zondag
Die vaart tussen de 3 'hoofd'podiaquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet
Ik weet niet eens wat die boot is
Oh da's handig, misschien dat ik er dan ook even gebruik van maakquote:
Ohja, dat kan ook nog, Operation "Follow the blackies"quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:58 schreef knars het volgende:
Ik vind Utrecht best wel overzichtelijk. Maar goed, anders volg je simpelweg de andere (wo)men in black. Grote kans dat je bij een ander podium terecht komt.
Zeker leuk jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:03 schreef Elegy het volgende:
http://sanguis.xs4all.nl/SD/VK-20080807.jpg
Leuk
Jammerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb dit weekend volk over de vloer en het is ook Boulevard in Den Bosch... dus helaesch
Ik kom binnenkort eens in die bunker van je kijken in Den Haag, 'kay?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
JammerHet is alweer een tijd geleden dat we elkaar gesproken hebben
@ anne: Leuk, ik kan zelf helaas maar 1 dag, vrijdag moet ik werken en zondag gaat niet omdat ik maandag weer moet werken. Maar de interessante bandjes komen wmbt toch op zaterdag. Gaan jullie zelf ook nog even kijken?
Ja leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort eens in die bunker van je kijken in Den Haag, 'kay?
btw... :
[ afbeelding ]
Ik ben er zaterdag ook!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
JammerHet is alweer een tijd geleden dat we elkaar gesproken hebben
Ah jammer, zag je sms maar kon niets terugsturen op de een of andere vage manier. Sinds gisteren geswitched naar vodafon en kan wel sms ontvangen maar niet versturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:25 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ben er zaterdag ook!Kan Echo vanavond helaas niet zien, want zit nog in Brussel..
Ow, dan was jij dat kleine meisje voor me. Ik had 'm ook nog vastquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:23 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hallo, ik heb net Ians handdoek gevangen bij EchoEn het was echt een prachtig concert
![]()
![]()
Die rare mobieltjes ook.. ik had laatst een mobieltje dat ging zwemmen (ik zat in een kayak.. blijkbaar niet goed opgelet). Met een föhn nog drooggeblazen en hij werkt weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah jammer, zag je sms maar kon niets terugsturen op de een of andere vage manier. Sinds gisteren geswitched naar vodafon en kan wel sms ontvangen maar niet versturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |