Ahhh okay, Van dat rijtje ken ik alleen Kirlian Camera een beetje, maar ik ken nu in ieder geval de billen bij de vocals ;-)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is de kont van Spectra*Paris
Ook wel bekend als Elena Fossi, van Kirlian Camera/Siderartica/Stalingrad
"Can I ASS you a question?"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ahhh okay, Van dat rijtje ken ik alleen Kirlian Camera een beetje, maar ik ken nu in ieder geval de billen bij de vocals ;-)
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm klinkt wel grappig, maar Modulate hoef ik zeker niet te zien, die kneus stond ook in het voorprogramma van VNV... proberen stoer te doen met z'n plastic-schedel en z'n laptop
Die cyberzooi mag van mij sowieso door de plee gespoeld worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:14 schreef Elegy het volgende:
Ik heb mijn dosis Schwarz wel weer gehad voorlopig. Tenzij er ergens een paar goede neo-folk bands optreden, Von THronstahl, Dernière Volonté, Death in June, Der Blutharsch ofzo. Dan wil ik er wel heen. Het ele cybergedoe heb ik zo onderhand ook wel weer gezien.
Hmm, iemand vraagt me net of ik ook mee wil naar Emilie Autumn. Maar daar ken ik heul niks van. EN dat vraagt ie vast omdat ik dan kan rijden
Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ah, Goth elitisme, dat heb ik al een tijdje niet gemist..
Cyberchicks.
Zie ik eruit als een kerstboom?quote:
True... As long as you are happyquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Och, ik maak me er niet druk om. Iedere subcultuur heeft dat.![]()
Daarbij... zo lang je het zelf maar niet bent.
Goths en cybers kunnen soms inderdaad een beetje arrogant overkomen, maar dat kan ook met hun (kleding)stijl te maken hebben. Bij mijn vorige opleiding zat er zo'n cybermeisje en die was gewoon heel aardig. Verder ga ik vrij weinig met dat soort figuren om.quote:Op dinsdag 2 september 2008 12:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Andersom, de Goths zijn elitair, de cybers zijn arrogant, iig, dat is het beeld wat ik krijg van beide kanten.
Zo denk ik er dus ook over. (Behalve dat van Angelspit)quote:Op dinsdag 2 september 2008 06:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Geloof niet dat dat ergens gezegd wordt hierboven, maar ik word wel een beetje moe van heel het cyber-genre... de rek is er echt uit qua originaliteit geloof ik. (Angelspit daargelaten, die trappen Aersch).
Ik vind er vooral verdacht weinig mooie mensen rondlopen eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef Susi het volgende:
[..]
True... As long as you are happy![]()
Bovendien vind ik cybergoths altijd mooi om naar te kijken
Ik vind ze allebij erg mooi, behalve victoriaans, dan moet je gewoon een leven nemen zeg. Ophoepelen naar de Rennasiance daarmee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef Morrigan het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik zowel de gothicstijl als cyberstijl niet mooi.
[..]
Goths en cybers kunnen soms inderdaad een beetje arrogant overkomen, maar dat kan ook met hun (kleding)stijl te maken hebben. Bij mijn vorige opleiding zat er zo'n cybermeisje en die was gewoon heel aardig. Verder ga ik vrij weinig met dat soort figuren om.
[..]
Zo denk ik er dus ook over. (Behalve dat van Angelspit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |