abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60772362
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:28 schreef Elegy het volgende:

[..]

Dat is de kont van Spectra*Paris

Ook wel bekend als Elena Fossi, van Kirlian Camera/Siderartica/Stalingrad
Ahhh okay, Van dat rijtje ken ik alleen Kirlian Camera een beetje, maar ik ken nu in ieder geval de billen bij de vocals ;-)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 13 augustus 2008 @ 08:35:42 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60784839
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 20:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ahhh okay, Van dat rijtje ken ik alleen Kirlian Camera een beetje, maar ik ken nu in ieder geval de billen bij de vocals ;-)
"Can I ASS you a question?"

Siderartica en Stalingrad zijn ten zeerste aan te raden trouwens
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60820977
Nog mensen die naar I am darkness gaan in de 013?
I Am Darkness: Modulate, Stigmata Martyr, State Of The Union, Cylab, Fertile Reality en uiteraard de hele riedel aan DJ's die bij elk feestje zijn.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_60823613
Hmmm klinkt wel grappig, maar Modulate hoef ik zeker niet te zien, die kneus stond ook in het voorprogramma van VNV... proberen stoer te doen met z'n plastic-schedel en z'n laptop
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:14:56 #30
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60832553
Ik heb mijn dosis Schwarz wel weer gehad voorlopig. Tenzij er ergens een paar goede neo-folk bands optreden, Von THronstahl, Dernière Volonté, Death in June, Der Blutharsch ofzo. Dan wil ik er wel heen. Het ele cybergedoe heb ik zo onderhand ook wel weer gezien.

Hmm, iemand vraagt me net of ik ook mee wil naar Emilie Autumn. Maar daar ken ik heul niks van. EN dat vraagt ie vast omdat ik dan kan rijden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_60832802
Heb een auto en je bent gelijk de gothbob voor de rest van je leven.
Join the club.
~Leonard Cohen
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:27:37 #32
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_60832895
Iedereen aan de absinth en ik aan de spa blauw
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:45:21 #33
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_60882692
Niet gegaan dit jaar, kwam niet echt goed uit, daarnaast was het programma niet geheel interresant wat mij betreft, sure, er waren goede bands, maar te veel verspreid over het weekend.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_61242374
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm klinkt wel grappig, maar Modulate hoef ik zeker niet te zien, die kneus stond ook in het voorprogramma van VNV... proberen stoer te doen met z'n plastic-schedel en z'n laptop
Ik snap wat je bedoelt.
Om een of andere reden sloeg het volledig de plank mis bij mij.
Jammer, want de rest was wel leuk. Hoewel die kerel van State of the Union er uit ziet als mijn belastingadviseur.
~Leonard Cohen
pi_61246562
Deze keer niet geweest, volgende editie ben ik wel van de partij. Het werd tijd voor een degelijke vervanger van 'Boys do Cry' in de 013...
  maandag 1 september 2008 @ 19:25:06 #36
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61299746
Nog mensen naar Baroeg Open Air aanstaande zaterdag?
  maandag 1 september 2008 @ 21:02:24 #37
117776 OFfSprngr
pi_61303110
Ik waarschijnlijk. Kom ik je wel ff gedag zeggen jij vieze bruine.. hemd..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  maandag 1 september 2008 @ 21:31:14 #38
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_61304291
Wel zwaaien met gestrekte rechterarm, anders zie ik je niet in de massa
pi_61310773
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:14 schreef Elegy het volgende:
Ik heb mijn dosis Schwarz wel weer gehad voorlopig. Tenzij er ergens een paar goede neo-folk bands optreden, Von THronstahl, Dernière Volonté, Death in June, Der Blutharsch ofzo. Dan wil ik er wel heen. Het ele cybergedoe heb ik zo onderhand ook wel weer gezien.

Hmm, iemand vraagt me net of ik ook mee wil naar Emilie Autumn. Maar daar ken ik heul niks van. EN dat vraagt ie vast omdat ik dan kan rijden
Die cyberzooi mag van mij sowieso door de plee gespoeld worden.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 2 september 2008 @ 01:07:55 #40
117776 OFfSprngr
pi_61311571
Ah, Goth elitisme, dat heb ik al een tijdje niet gemist..

Cyberchicks.
.
.
pi_61312142
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 01:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ah, Goth elitisme, dat heb ik al een tijdje niet gemist..

Cyberchicks.
Voel je je aangesproken?
  dinsdag 2 september 2008 @ 02:33:23 #42
117776 OFfSprngr
pi_61312221
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 02:20 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken?
Zie ik eruit als een kerstboom?

Mwah, het is altijd zo "uhhhuhhh die cybergoths zijn zo arrogant" -"uuuuhw, die goths zijn afkerend"..

Sta je daar leuke muziek te luisteren, biertje drinken en chicks te kijken terwijl de 2 groepen elkaar niet kunnen uitstaan.
.
.
pi_61312740
Geloof niet dat dat ergens gezegd wordt hierboven, maar ik word wel een beetje moe van heel het cyber-genre... de rek is er echt uit qua originaliteit geloof ik. (Angelspit daargelaten, die trappen Aersch).
Voor de rest zou ik niet weten of het elitaire snobs zijn, ik praat nooit met iemand behalve de mensen waar ik mee weg ben
  dinsdag 2 september 2008 @ 12:48:50 #44
117776 OFfSprngr
pi_61318497
Andersom, de Goths zijn elitair, de cybers zijn arrogant, iig, dat is het beeld wat ik krijg van beide kanten.
.
.
pi_61318909
Och, ik maak me er niet druk om. Iedere subcultuur heeft dat.
Daarbij... zo lang je het zelf maar niet bent.
~Leonard Cohen
  dinsdag 2 september 2008 @ 13:52:37 #46
202348 Susi
Temple of Love
pi_61319832
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Och, ik maak me er niet druk om. Iedere subcultuur heeft dat.
Daarbij... zo lang je het zelf maar niet bent.
True... As long as you are happy

Bovendien vind ik cybergoths altijd mooi om naar te kijken
pi_61321704
Om eerlijk te zijn vind ik zowel de gothicstijl als cyberstijl niet mooi.
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 12:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Andersom, de Goths zijn elitair, de cybers zijn arrogant, iig, dat is het beeld wat ik krijg van beide kanten.
Goths en cybers kunnen soms inderdaad een beetje arrogant overkomen, maar dat kan ook met hun (kleding)stijl te maken hebben. Bij mijn vorige opleiding zat er zo'n cybermeisje en die was gewoon heel aardig. Verder ga ik vrij weinig met dat soort figuren om.
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 06:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Geloof niet dat dat ergens gezegd wordt hierboven, maar ik word wel een beetje moe van heel het cyber-genre... de rek is er echt uit qua originaliteit geloof ik. (Angelspit daargelaten, die trappen Aersch).
Zo denk ik er dus ook over. (Behalve dat van Angelspit)
pi_61325061
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 13:52 schreef Susi het volgende:

[..]

True... As long as you are happy

Bovendien vind ik cybergoths altijd mooi om naar te kijken
Ik vind er vooral verdacht weinig mooie mensen rondlopen eigenlijk
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:17:40 #49
117776 OFfSprngr
pi_61326055
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 15:15 schreef Morrigan het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik zowel de gothicstijl als cyberstijl niet mooi.
[..]

Goths en cybers kunnen soms inderdaad een beetje arrogant overkomen, maar dat kan ook met hun (kleding)stijl te maken hebben. Bij mijn vorige opleiding zat er zo'n cybermeisje en die was gewoon heel aardig. Verder ga ik vrij weinig met dat soort figuren om.
[..]

Zo denk ik er dus ook over. (Behalve dat van Angelspit)
Ik vind ze allebij erg mooi, behalve victoriaans, dan moet je gewoon een leven nemen zeg. Ophoepelen naar de Rennasiance daarmee.

Off-topic vraagje; maar uh, waarom zijn wij de gelukkige van jouw aanwezigheid?

[ Bericht 9% gewijzigd door OFfSprngr op 02-09-2008 18:22:51 ]
.
.
  dinsdag 2 september 2008 @ 18:19:09 #50
117776 OFfSprngr
pi_61326075
Overigens vraag ik me af wat de gemiddelde mede-mens nou denkt van Neo-Folkers..
Vorig jaar stond ik er naast eentje tijdens Ordo Rosarius Equilibrium en toen stond ik me ook af te vragen.. is die nou neo-folk of gewoon neo.. o_O
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')